ahh koeshie koeshiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Van voor zijn tijd in andere woorden 422 komt uit 1998 gekkies.
Nee jongequote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
Heerenveen gaat punten laten liggen, ik voel het.
Nee. Dan zal ADO moeten spelen als ADO - HEE/ADO-PSV/ADO-AJA etc vorig seizoen. Kan niet man.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
Heerenveen gaat punten laten liggen, ik voel het.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ado gaat echt geen punten pakken hoor
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die denken dat ADO gaat winnen van Heerenveen
Sorry, Is je bed verkrachtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hannover heeft mijn bed al verkracht
Had ze vorige week ook gepakt tegen AZ, ze gaan me toch niet 2 keer in de steek laten he.....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, zo. Zonde van je geld deze weddenschap.
Doe rustig aan, hè.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
Ik ben er weg van.
Tot morgenavond ergens.
op youtube missquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft iemand de samenvatting van Arsenal voor mij?
oh. jammerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dan zit ik elke keer met die videorechten enzo...
+8? is dat de blessuretijdquote:
Wow netjes!quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu nog in de finale tegen Ierland Spanje.
Ik heb alweer bierquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ook wel eens goed voor de verandering.
Ben zo benieuwd hoe dat smaakt. Is heel vettig he? Dan zou ik het wel lusten denk ik.quote:
nee hoor, helemaal niks vettigs aanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd hoe dat smaakt. Is heel vettig he? Dan zou ik het wel lusten denk ik.
Vettig? hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd hoe dat smaakt. Is heel vettig he? Dan zou ik het wel lusten denk ik.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal niks vettigs aan
Alle vette troep bij elkaarquote:
Ik praat nooit veel. Ik laat m'n vingers spreken Jojoortje.quote:
Neem een kapsalon light danquote:
Dat zeg ik ook altijd tegen mezelf als ik vette shit eetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zit ook sla in hoor. Dat maakt 't gezond.
Is dat lekker? Vette shit..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen mezelf als ik vette shit eet
Ben zelf meer van de droge keutels.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen mezelf als ik vette shit eet
Wel met sla?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de droge keutels.
Post jij eens een foto van jezelf dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel oppassen, Kapsalon is verslavend. Voordat je het weet zie je eruit als Madame..
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel oppassen, Kapsalon is verslavend. Voordat je het weet zie je eruit als Madame..
Jij noemt mensen ook dik en van jou heb ik er ook nog nooit een gezien. (althans geen huidige foto)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van jezelf dan?
Al gedaan, check KPD.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van jezelf dan?
Oh ja? Wie dan? Bovendien zijn er talloze foto's van mij op Fok te vinden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij noemt mensen ook dik en van jou heb ik er ook nog nooit een gezien. (althans geen huidige foto)
van je haar, en van je linkeroog.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja? Wie dan? Bovendien zijn er talloze foto's van mij op Fok te vinden.
Waarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ook wel helemaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
van je haar, en van je linkeroog.
In US enzoquote:
Spelt hooibergquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ook wel helemaal.
[..]
In US enzo
Dan kun je ze net zo goed hier wel even posten. Scheelt ons wat zoekwerk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja echt nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan kun je ze net zo goed hier wel even posten. Scheelt ons wat zoekwerk.
Geen idee wie, ik weet alleen dat mijn geheugen mij in de steek laat en vaak zinspeelt op het overgewicht van sommige users.
Congrats.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb een foto van jojoortje gezien
Nou nou niet zo doen hoor, je ziet er erg leuk uitquote:
Idd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou nou niet zo doen hoor, je ziet er erg leuk uit
Dank je hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou nou niet zo doen hoor, je ziet er erg leuk uit
--> livetopicquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Jojoortje heeft weer genoeg aandacht gehad. Heracles
Iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Jojoortje heeft weer genoeg aandacht gehad. Heracles
Ah, een kennerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:15 schreef Roffamannetje het volgende:
vroeger kon je nog fappen op jojoortjes fotoboek
Oeh...de pikanterietjes van Jojoortje maken me nu wel heeeel erg nieuwsgierig. Misschien toch eens beginnen zoeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:17 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Haha, ze had toch van die foto´s dat ze op een grasveld lag?
Ik ken wel een foto van ene griekjeee die op een grasveld lag, maar ik heb een andere van jojoortje gezienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:17 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Haha, ze had toch van die foto´s dat ze op een grasveld lag?
Nee want:quote:
Welke dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ken wel een foto van ene griekjeee die op een grasveld lag, maar ik heb een andere van jojoortje gezien
Dat je op een stoel zitquote:
weet niet, het was een foto en geen filmpjequote:
Een vrij gangbaar verschijnsel overigens. Alleen zitten de meeste mensen er niet achterstevoren op en mét hun kleren aan.quote:
Ik ken die foto iig nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
weet niet, het was een foto en geen filmpje
Het is al een jaar geleden dat ik die foto kreeg van paulquote:
Heb je hem niet meer dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is al een jaar geleden dat ik die foto kreeg van paul
Ik weet alleen iig dat je niet op een grasveld lag
Nee, waarom zou ik hem bewarenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je hem niet meer dan?
Zo'n grasveldfoto ken ik wel, maar die was van heeeeel ver gemaakt, dus dan zag je nog niks.
Vraag me af of je wel de juiste foto hebt. Paul stuurt geen foto's van mij door.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik hem bewaren
En van de fok.rar wist ik nog niet af toen
Paul dm't mij altijd huildm's om uitslagen van utrecht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vraag me af of je wel de juiste foto hebt. Paul stuurt geen foto's van mij door.
Geloof je het toch nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vraag me af of je wel de juiste foto hebt. Paul stuurt geen foto's van mij door.
Nossa, Nossa. Assim voce te mataquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik heb heel de dag al SWEEEEEEEEEt Caroline ooh ooh oh in mijn hoofd... daar is dat Brazil nummer niets bij.
Haha ik ga stuk hierquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een vrij gangbaar verschijnsel overigens. Alleen zitten de meeste mensen er niet achterstevoren op en mét hun kleren aan.
Door wie?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje, eigenlijk word je wel veel gepest hier he. Misschien moeten we wat liever voor je zijn.
Hoe weet jij nou dat ik dat ben dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geloof je het toch niet
Hij was toch echt van jou, had tegelijk met paul een ban en we zaten op een ander forum, en had hem toen ook emmersen, en toen kreeg ik hem
Omdat ie toen zei: Dit is jojoortje, dat is mijn vriendinquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Door wie?
[..]
Hoe weet jij nou dat ik dat ben dan?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ie toen zei: Dit is jojoortje, dat is mijn vriendin
Je was het wel maar geeft niksquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, dan weet je nu al dat ik dat niet ben. "Mijn vriendin"
half 3 gewoonquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
Morgen Ajax om half 1 trouwens? Moet ik vroeg op.
12:30 Vitesse - De Graafschap dacht ik dus die kan je wel overslaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
Morgen Ajax om half 1 trouwens? Moet ik vroeg op.
Mooi tijd om aan mn bioverslag te werken ondertussenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
12:30 Vitesse - De Graafschap dacht ik dus die kan je wel overslaan.
Waarom zou het niet kunnen dat jij het wasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nogmaals: hoe weet je dat? Ben je nou echt zo naïef?
Oke dm eens wie jij bentquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Eerst postte ik alleen in Klb, allemaal bazentopics had je toen
En vandaar dat je hier komt om 'klb-bazen' te posten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Eerst postte ik alleen in Klb, allemaal bazentopics had je toen
Haarkleur?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen dat jij het was
Bruinquote:
Ja manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En vandaar dat je hier komt om 'klb-bazen' te posten?
Nou ja, ik vind het grappig dat jij er vanuit gaat dat ik dat ben. Terwijl je geen idee hebt wie ik benquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen dat jij het was
ja zou kunnen, maar dan gaan wij niet vanuitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het grappig dat jij er vanuit gaat dat ik dat ben. Terwijl je geen idee hebt wie ik benMisschien ben ik wel een kerel
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze heeft rode krullen volgens mij
licht bruin danquote:
Je was alleen zijn neukertje?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, dan weet je nu al dat ik dat niet ben. "Mijn vriendin"
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Rode krullen? Man denk je nog steeds dat ik Babs Barend ben?
Zonde, zonde was een mooi fobo toenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik weet wie Roffamannetje is
Hij heeft nog een gedichtje ooit voor mij gemaakt, stond in mijn fobo maar Danny had mij een fobo ban gegeven waardoor ik alles kwijt was
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Zonde, zonde was een mooi fobo toen
Stop eens met liegen dankjewel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je postte laatst een foto, rood haar .. was in het buitenland.
Volgende keer bewaren in Word ofzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Allemaal legendarische quotes enzo
Ja. Ajaxquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Is het je rode periode ofzo dat je zo aangebrand bent jojoortje>
Ik wil ook een leuk fobo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgende keer bewaren in Word ofzo.
Ik zou stuk gaan als mijn fobo ineens weg zou gaan. Al die jaren aan verzameling
Je moet positieve quotes over jezelf bewaren, maar die heb je vast niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil ook een leuk fobo.Kunnen jullie niet iets leuks plaatsen. Een mooie tekening van een huisje met schoorsteen ofzo?
Je bent wel een beetje chagrijnig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet positieve quotes over jezelf bewaren, maar die heb je vast niet.
Ja maar ik had iemand belachelijk gemaakt in mijn fobo en die ging janken bij danny en die heeft hem toen leeg gehaaldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgende keer bewaren in Word ofzo.
Ik zou stuk gaan als mijn fobo ineens weg zou gaan. Al die jaren aan verzameling
Ik sta in Yvonnes FoBo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
VBL he de beste verdediging is de aanval... ik vind je een lul.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje chagrijnig de laatste tijd.
nee.quote:
Duidelijk dat jij er gisteravond niet was? En waarom begin je nu ineens zo hatelijk te doen. Typisch vrouwengedrag. Een man zal dit nooit zo zeggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry zit niet echt het topic te volgen vandaag reageer een beetje random en ben met tien andere dingen tegelijk bezig broertje vriendin andere vriendin etc.quote:
Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zuur de laatste tijd he?
Je bent wat je eet drinkt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zuur de laatste tijd he?
voor een besparing van 7 euro is een beetje zuur niks mis mee. Basisregel van elke horetjesloper.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent wat je eet drinkt.
Ach...we lopen je ook een beetje te pesten met z'n allen.
Dat pesten heb ik even gemist danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent wat je eet drinkt.
Ach...we lopen je ook een beetje te pesten met z'n allen.
Gast, ze zijn weer als vanouds slecht he.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
voor een besparing van 7 euro is een beetje zuur niks mis mee. Basisregel van elke horetjesloper.
Zitten een paar mooie uitslagen tussen knulquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jojoortje heeft last van Kampioensdepressie
Makkelijk als je voor Twente Ajax en Psv bentquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Had ik al gezegd dat je hilarisch bent?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Makkelijk als je voor Twente Ajax en Psv bent
Het niveau van mijn posts? Ja ik heb de hoop op verbetering al jaren opgegeven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ze zijn weer als vanouds slecht he.
Je was er vroeg bij dan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het niveau van mijn posts? Ja ik heb de hoop op verbetering al jaren opgegeven.
Uiteraard je moet nooit hoge verwachtingen scheppen. Op die wijze stoort niemand zich aan je gedrag en maak je indruk met iets kleins.quote:
Goeie post mang.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard je moet nooit hoge verwachtingen scheppen. Op die wijze stoort niemand zich aan je gedrag en maak je indruk met iets kleins.
Hoe oud is je broertje danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn broertje schijt in ze broek van Red dead redemtion zombie mode
Nee wel een pannenkoek met kaas op.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goeie post mang.Eet even een kaasstengel ofzo.
Nog klappen uitgedeeld of ben je een moderne vader?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:58 schreef DonRaja het volgende:
Eindelijk thuis. Iedereen kan de pot op, ik ga slapen
Boos?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:58 schreef DonRaja het volgende:
Haha...deze man. Een hele dag in de weer geweest om in de Efteling babysitter te spelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:58 schreef DonRaja het volgende:
Dertienquote:
Mijn zus kijkt met me mee als ik Fok.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, even iets anders: Wie heeft er ooit vrienden/familie zo ver gekregen ook een Fok!-user te worden?
En wie loopt er tegen enorm veel onbegrip aan voor z'n activiteiten m.b.t. Fok!?
Ik ben door mijn broer op fok gekomenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, even iets anders: Wie heeft er ooit vrienden/familie zo ver gekregen ook een Fok!-user te worden?
En wie loopt er tegen enorm veel onbegrip aan voor z'n activiteiten m.b.t. Fok!?
Moderne vader my ass... Ik had alleen niet enkel mijn eigen kids mee. En om nou andermans kinderen een 'kleine' tik te geven ging me te ver. Maar ik heb serieus getwijfeld.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee wel een pannenkoek met kaas op.
[..]
Nog klappen uitgedeeld of ben je een moderne vader?
Ow!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
M'n verzoenende tekening is af. Ik had er zelf meer van verwacht.
Ik heb net van mijn vrouw 2 ibuprofen en een caipirinha gekregen. Of ze begrijpt me, of ze wil me gewoon niet meer horen de rest van de avond...quote:
Jojoortje heeft al een vriend.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Als dit niet de 1e vbl relatie oplevert dan weet ik het ook niet meer
alles kan stukquote:
Hell no hij haat Fok! gelukkigquote:
Veel. Maar ik werk niet goed onder druk. Je hoopt toch dat dit de mensen dichter bij elkaar brengt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel kracht heb je gegeven voor de tekening?
Geen verliefde modjes hier hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Als dit niet de 1e vbl relatie oplevert dan weet ik het ook niet meer
GGMM, Naast moderator nu ook liefdesbedrijverquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel. Maar ik werk niet goed onder druk. Je hoopt toch dat dit de mensen dichter bij elkaar brengt.
Liefdesbedrijver?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, Naast moderator nu ook liefdesbedrijver
Je haalt woorden weer pijnlijk door elkaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laten we de late avond de schuld gevenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je haalt woorden weer pijnlijk door elkaar.
Hoor jij niet allang al in bed te liggen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laten we de late avond de schuld geven
Neequote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoor jij niet allang al in bed te liggen?
Idd. Hoe zit dat Ajacied422? Home alone?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoor jij niet allang al in bed te liggen?
okequote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Hoe zit dat Ajacied422? Home alone?
Hij zegt ik ben mijn broer al 11 jaar kwijt aan dat kut forum.quote:
Hij zit nu in zijn beren pyjama lekker te fokken met zijn vette chipsvingertjes en glas limoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Hoe zit dat Ajacied422? Home alone?
Helemaal fout. Echt helemaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zit nu in zijn beren pyjama lekker te fokken met zijn vette chipsvingertjes en glas limo
shandyquote:
Jochie: ik heb het vandaag meerdere keren moeten zeggen, maar vooruit voor jou nogmaals:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alsof ik er niet genoeg hebquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
Niet Ajacied422 pesten, anders ga ik noten.
Nu jij nogquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Anyway...
Jullie zijn wel allemaal lief hoor.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
Heb wel vernomen dat ik er sowieso al een stuk of 115 van swarmahoer heb gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor jou is die bedreiging niet echt relevant idd.
Dat is niet pesten, maar opvoeden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
Hij is momenteel recordhouder idd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb wel vernomen dat ik er sowieso al een stuk of 115 van swarmahoer heb gehad
Ik wacht wel tot Ajax heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Koester dat dan ipv het te verpesten.
Geen ruzie maken jullie, Ajacied422 z'n UI is onmogelijk na te tekenen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Koester dat dan ipv het te verpesten.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen ruzie maken jullie, Ajacied422 z'n UI is onmogelijk na te tekenen.
Moet ik dan Frank de Boer of een normale Johan Derksen pakken? U vraagt.; wij draaien.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt geen excuses aangeboden, ik welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We hadden net toch innig DM contact
Ik ga niet meer tekenen vanavond.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik dan Frank de Boer of een normale Johan Derksen pakken? U vraagt.; wij draaien.
Nu welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij hebt geen excuses aangeboden, ik wel
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
Gasten (en Jojoortje) ik ben weer ff weg.
DonRaja Sribi swieti alvast.
Moet je op escape drukken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
Ik steun je.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt serieus. Ik word bang van dat getreiter hier![]()
A bun, wo miti!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |