Nou, de update dan maar

.
Vanmorgen begon een stukje hectischer dan in voor ogen had toen ik binnen kwam. Eerst even rustig met m'n collega's koffie gedronken en de taken voor die dag doorgesproken.
Voor ik aan het werk zou gaan op de quarantaine (tien katten, geen medicatie, kattepis dus) ben ik met twee collega's even de twee weken geleden geboren kittens gaan bekijken (zijn vandaag naar een gastgezin gegaan omdat ze niet genoeg binnen krijgen, vertel ik straks meer over).
Er zat dus nog een mama poes waarvan we wisten dat ze binnenkort zou bevallen, alleen het exacte moment is lastig te bepalen, vooral ook omdat ze zich niet aan liet/laat raken (wilde poes en zo). Dus mijn collega zegt, ah wat een schatje! En toen kwamen we er dus achter dat ze bevallen was van vier baby's, waarvan eentje werd gevoed en de rest was afgestoten. De drie kleintjes hebben we snel opgewreven en hartmassage gegeven en daarna tegen ons aangehouden om ze warm te krijgen, ze waren echt heel koud.
![20120602_085513.jpg]()
Dit is Sannie. Ze heeft dik een half uur op (nou ja tussen) m'n borsten gelegen om flink op te warmen. Het is het warmste plekje en ze heeft heerlijk liggen slapen

. Ze is overigens naar mij vernoemd

.
DeeDee en iPhone zijn ook vernoemd naar m'n collega's. DeeDee lag naast Sannie, met de nageboorte nog aan haar vast, normaal zou de moeder die opeten, DeeDee was er het ergste aan toe. Gelukkig gaat het nu goed. Met No-Name was er niks aan de hand, die was van begin af aan geaccepteerd door mama.
![20120602_092003.jpg]()
Dit is mama Kat. Ze is vandaag met haar kittens naar een gastgezin gegaan. Kat heeft twee jongen van een ander nestje die ze voedt. Omdat ze eigenlijk te weinig melk geeft, worden alle drie de kittens bijgevoerd met aangemaakte kittenmelk. Dit is ook de reden dat ze naar een gastgezin zijn overgebracht.
Voor Wilde en haar vier kittens wordt een gastgezin gezocht.
Op de quarantaine was niet zoveel te doen. De katten doen het goed, zijn gezond. Ze wachten om geholpen te worden en dan gaan ze naar de Lange Gang. Ik heb wel wat foto's van nieuwe katten.
![20120602_113607.jpg]()
Dit is Mitzi. Een práchtige poes, maar totaal niet fotogeniek

. Als je de deur open doet, zit ze in je nek en knuffelt ze je dood. Dit was een zeldzaam moment, want als je voor haar hok zit, geeft ze constant kopjes aan de tralies.
![20120602_113714.jpg]()
De naam van deze ben ik vergeten

. Ik had best veel aan m'n hoofd, dus heb niet alle namen onthouden. Erg bang, niet gemeen, wel onzeker.
![20120602_113637.jpg]()
En Azra. Ze neemt het er maar even lekker van

.
![20120602_114217.jpg]()
Als laatste nog Wilde met vlnr (als ik het goed heb); No-Name, Sannie, DeeDee en iPhone.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”