Echt jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet!?
Meen je dat nou serieus?ik schaam me dood. Als ik ze wilde pakken gingenze spugen en krabben
Thanks!
Whehehequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt ja? Y. heeft ze op de arm gevoerd. Net zo poepig
.
Kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:07 schreef Oognip het volgende:
Die bovenste 3 zijn dat niet die schuwe, die nu niet meer schuw zijn?
Ik hoorde gister ook dat het asiel in zwaar weer zit, bahheel kut.
Net als jij deedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:44 schreef robdriessen het volgende:
Overigens.... voor mensen die lieve dieren en Samzz' werkzaamheden een warm hart toedragen: als je haar een PM stuurt wil ze vast wel verklappen hoe je een donatie naar haar (of je eigen dichtstbijzijnde) dierenopvangcentrum kan sturen
Jij bent al nummer driequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:27 schreef Mama_Mia het volgende:
Doe mij dan ook maar zo'n PMkan niet veel missen misschien maar alle kleine beetjes helpen
Kun je ook 'live' geld geven? Ik moet zo spulletjes ophalen en kan dan misschien meteen wat geven.quote:
Volgens mij wel... Weet ik niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kun je ook 'live' geld geven? Ik moet zo spulletjes ophalen en kan dan misschien meteen wat geven.
Ja maar ja, ach ik had gewoon willen betalenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij wel... Weet ik niet.
En ik snap ook wel waarom jij gratis dat mandje meekreeg, gezien je kittens opvangt.
Spullen zijn ook altijd welkom jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:37 schreef GimmeGore het volgende:
Zal binnenkort (als de financiën weer een beetje regelmaat hebben) eens kijken of ik wat kan doneren.
Heb al eerder in Enschede en Amersfoort spulletjes gedoneerd. Waren beide asiels ook erg blij me
Mensen die geen geld hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kittens sterven voor de poort van asiel![]()
Drie kittens zijn maandag gestikt in twee vuilniszakken die voor de poort van een dierenasiel in Breda waren achtergelaten. De politie denkt dat de piepjonge katjes goedbedoeld zijn neergelegd maar ze stikten omdat de zakken luchtdicht waren afgesloten, legde een woordvoerder dinsdag uit.
[ afbeelding ]
Twee kittens leefden nog wel toen ze werden gevonden door een medewerkster van het asiel. Ze zijn na verzorging door een dierenarts in het asiel opgevangen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oort-van-asiel.dhtml
wie doet nou zoiets
Hier is dat niet nee (ik vang op voor het asiel waar Samzz werktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Buuf wil een poes en is nav dit topic naar asiel geweest in asd en amstelveen![]()
Nu hoort zij opeens dat zij alleen kittens PER TWEE kan afnemen![]()
Wat is dat nu weer
![]()
Nu staat ze dus op de wachtlijst om een poes van 4 maanden te adopteren die niet zo goed is met andere katten![]()
Is dat bij jullie ook zo sammz ?
Anders huur ik een auto en kom ik er een bij jullie halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |