aan het eind van het verhaal zijn het de zelfde mensen die jaloers op je zijn. Omdat jij als vrijgezel alles kan doen en laten wat je zelf wilt.quote:
Tsja mensen die niet weten hoe ik eruit zie kunnen nu eenmaal niet handelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Pure leugens in de TT, het enige wat bol aan jou is zijn je kont en je tieten![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar hoe kom je er eigenlijk ook bij om rugby ga gewoon hockey spelen of zo....
Oh zo. Ach weet ik niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
aan het eind van het verhaal zijn het de zelfde mensen die jaloers op je zijn. Omdat jij als vrijgezel alles kan doen en laten wat je zelf wilt.
mijn toetsenbord heeft opeens besloten sommige aanslagen niet te registeren kennelijk. Hij valt langzaam uit opeens
Ja 1e game afgelopen zondag 40-0 winstquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
Drommel is jullie seizoen nu weer begonnen btw?
De vrouwelijkheid en het hetero zijn straalt er vanaf...quote:
Nice! Hoe zit dat eigenlijk bij AF, 5 punten per touchdown?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja 1e game afgelopen zondag 40-0 winst
Want waarom bv niet dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar hoe kom je er eigenlijk ook bij om rugby ga gewoon hockey spelen of zo....
Nou ja ik hoor vaak in mijn omgeving van, vrijgezel was zo slecht nog niet. Kijk bv naar je zelf. Jij kan op stap gaan wanneer je wilt, je hebt met niemand rekening te houden als je maar op tijd op je werk zit. Meer niet. Heerlijk toch?quote:
6 en dan een 1 of 2 point conversion (kick of extra TD) (vrijwel altijd een kick)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nice! Hoe zit dat eigenlijk bij AF, 5 punten per touchdown?
oh je denkt nog bekrompender dan gedacht. Wow je blijft me verbazen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De vrouwelijkheid en het hetero zijn straalt er vanaf...
ja was ik volgens mij. Drukte op verkeerde tabbladquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die de tc in en uitgaan zonder iets te doen
Daarom een sport kiezenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja wij hebben ook conversion.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
6 en dan een 1 of 2 point conversion (kick of extra TD) (vrijwel altijd een kick)
Sporten om vrouwelijk en hetero over te komenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ik speel nog flag team remember. Ik was aan het chainenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja wij hebben ook conversion.
Dus 5 keer gescoord en alle keren conversion gehaald?
Welke positie stond je?
Owja I remember.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik speel nog flag team remember. Ik was aan het chainen
6 keer gescoord 1 safety en 2 conversions
92 kilo, chainen doe je met 3 man 1 geeft het aantal downs aan en de line of scrimmage. Een ander geeft de 1e line of scrimmage aan en de laatste geeft de 1st down marker aanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Owja I remember.
Hoeveel weeg je nu btw?
Wat is chainen?
Hoeveel pt krijg je voor safety?
Haha echt geen idee waar je het over hebt met dat chainenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
92 kilo, chainen doe je met 3 man 1 geeft het aantal downs aan en de line of scrimmage. Een ander geeft de 1e line of scrimmage aan en de laatste geeft de 1st down marker aan
Een safety is 2 punten maar leverd ook balbezit op
Tjah, jij klaagt erover...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sporten om vrouwelijk en hetero over te komen
Dat is een sack, het is alleen een safety als de qb in de eigen endzone wordt gesacktquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha echt geen idee waar je het over hebt met dat chainen
Safety is wat je altijd ziet toch, dat ze met z'n allen als een gek op de qb proberen te duiken
ze klaagt nergens, ze zegt alleen dat het gedacht word. Dat is dus niet klagen. Je leest dus weer eens iets wat je graag wilt lezen.quote:
Sowieso DigitalGirlquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Digitalgirl in my mind
[ afbeelding ]
Toffe sport. Beter dan dat Amerikaanse mietjes"voetbal"quote:
Nou zeg het is maar wat je tof noemt als varkentjes in de modder rollen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toffe sport. Beter dan dat Amerikaanse mietjes"voetbal"
Ik wil jou wel eens in het veld zien staanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toffe sport. Beter dan dat Amerikaanse mietjes"voetbal"
Klopt. Valt moeilijk met elkaar te vergelijken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb het er laatst nog met wat rugbyers over gehad die stonden te kijken bij de wedstrijd. Het zijn vrijwel totaal verschillende sporten
Haha dit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens in het veld zien staan
zo kan ik over elke sport wel wat bedenkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou zeg het is maar wat je tof noemt als varkentjes in de modder rollen.
Graagquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo kan ik over elke sport wel wat bedenken![]()
Het is maar wat je tof noemt, met ze 22ge achter een balletje aan rennen
Het is maar wat je tof noemt, met een racket een balletje over een net slaan tot iemand een fout maakt
Het is maar wat je tof noemt, kijken met hoeveel slagen je een grote knikker in een gaatje in de grond kan krijgen
moet ik door gaan?
Jeu de boules?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn favoriete sport heb je niet genoemd.
het is maar wat je tof vind, tennis in slow moting omdat je een shuttle ipv een bal nog wel kan volgen omdat het anders allemaal te snel voor je gaatquote:
Snelheid helpt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens in het veld zien staan
wie kan het verste azijn pissen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn favoriete sport heb je niet genoemd.
5 of 6 denk ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
Drommel, hoeveel kilo's ben jij maximaal aangekomen in 1 maand?
het moet natuurlijk iets uber mannelijks zijn, dus boxen, free fight ergens die richting in.quote:
Wel ik ga even eten en dan mag jij raden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het moet natuurlijk iets uber mannelijks zijn, dus boxen, free fight ergens die richting in.
Hockeyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel ik ga even eten en dan mag jij raden.
Had niks anders verwacht, 18uur he. Er moet gegeten worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel ik ga even eten en dan mag jij raden.
80 kiloquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
80 kilo wegen op 1,94 en 4000+ kcal per dag eten
Doe mij, doe mij!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is maar wat je tof vind, tennis in slow moting omdat je een shuttle ipv een bal nog wel kan volgen omdat het anders allemaal te snel voor je gaat
het is maar wat je tof vind, rondjes in een auto rijden en kijken wie het snelste dat kan doen
het is maar wat je tof vind, van een rots springen en kijken wie de gekste dingen kan doen in de val voor het water
het is maar wat je tof vind, "dansen" in het water
ja wat is je sport dan?quote:
En hoe kom je aan die 4000+ ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
80 kilo wegen op 1,94 en 4000+ kcal per dag eten
Zak chips = 1100quote:
Ja idd. Dan heb ik liever die shakequote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:13 schreef kingtoppie het volgende:
Dat valt hoger uit dan ik had verwacht dan..
Ik ben net geweest.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga zo wel ff naar de super, vreten voor het leven halen
haha gezellig!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef heloef het volgende:
Blegh, vanavond thuis omdat er familie langskomt.
Topavondje.
Ik had ook kunnen gaan stappen in Rotterdam.quote:
Anders ga je toch gewoon achter je computer fokken?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef heloef het volgende:
Blegh, vanavond thuis omdat er familie langskomt.
Topavondje.
Waarom ben je dan niet gewoon gegaan???quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen gaan stappen in Rotterdam.
Reken uit je verlies.
het is maar wat je tof vind, via bepaalde regels 2 balletjes of meer tege elkaar aan schieten volgens een schema tot de tafel leef is. Dat is knikkeren voor grote mensen.quote:
Doe ik ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders ga je toch gewoon achter je computer fokken?
Omdat er familie langskomt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet gewoon gegaan???
Daarom en.quote:
Ik ben ze allemaal kwijtgeraakt. Geen idee wat ik er mee gedaan hebquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:29 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog knikkers liggen hier ergens.
Mijn moeder heeft het al een week geleden aangekondigd en gevraagd of ik er zou zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een raar antwoord
Er komt familie van je langsDUS mag je niet stappen![]()
![]()
Wat zeik je dan dat je vanavond niet kan gaan stappen vanwege een belofte die je een week geleden gedaan hebt??quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het al een week geleden aangekondigd en gevraagd of ik er zou zijn.
Dus tsja, belofte maakt schuld he.
Ja wist ik veel dat ik vanavond kon stappen, ik word meestal nergens voor uitgenodigd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat zeik je dan dat je vanavond niet kan gaan stappen vanwege een belofte die je een week geleden gedaan hebt??
Dan had je die belofte niet moeten doen heloef, dus niet zielig lopen doen, je hebt het over jezelf afgeroepen
Poolen is leuker dan biljarten in elk gevalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Poolen is tof, alleen al lang niet meer gedaan.
Ik vond ze toevallig gisteren. Samen met m'n "Vader Jacob"-babymuziekjesdingquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:29 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog knikkers liggen hier ergens.
Dan had je je familie toch gewoon af kunnen zeggen als dat stappen je zo veel waard is? Doe nou niet zo moeilijk manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wist ik veel dat ik vanavond kon stappen, ik word meestal nergens voor uitgenodigd.
Die mensen vertrekken morgen naar Suriname en hebben mij 12 jaar niet gezien.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan had je je familie toch gewoon af kunnen zeggen als dat stappen je zo veel waard is? Doe nou niet zo moeilijk man
Rotterdam loopt heus niet weg hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Die mensen vertrekken morgen naar Suriname en hebben mij 12 jaar niet gezien.
Afzeggen is niet echt een optie.
Blijf maar gewoon thuisquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Die mensen vertrekken morgen naar Suriname en hebben mij 12 jaar niet gezien.
Afzeggen is niet echt een optie.
Oh vanmiddag laatste date gehad.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rotterdam loopt heus niet weg hoor.
Trouwens nog iets anders, hoe ist met je date?
Harde palen tijdens knikkeren?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
16![]()
En 8 harde palen![]()
Wil je er eens mee spelen?![]()
Ik heb verteld dat het niks wordt, het is over.quote:
Ahhh, hoe schattig dus jij zou omhoog moeten kijken.quote:
Ik doe het heel soms wel eens....maar ik vind het eigenlijk ook maar saai. Alleen er bestaan wel heel veel systemen om hoeken en lijnen te berekenen. En dat zal voor veel biljarters de charme zijn. Het is minimalistisch, maar kan erg complex zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Poolen is leuker dan biljarten in elk geval
Zit meer spanning in of zo, biljarten vind ik saai
Jawel je moet die ballen toch met zo'n harde stok rakenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Harde palen tijdens knikkeren?
Dat ken ik niet
AMEN.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe het heel soms wel eens....maar ik vind het eigenlijk ook maar saai. Alleen er bestaan wel heel veel systemen om hoeken en lijnen te berekenen. En dat zal voor veel biljarters de charme zijn. Het is minimalistisch, maar kan erg complex zijn.
Alleen bij poolen (en snooker) gaan die systemen net zo goed op. Alleen daar zal je ze nodig hebben om uit een safety te komen. En als je dat verneukt, dan kost het je het frame vaak.
Ik vind poolen een hele mooie tussenvorm voor snooker en biljart. Bij biljart ligt de nadruk toch op het sturen van de cueball via allerlei lijnen, en bij snooker ligt de nadruk op het potten van ballen.
En in poolen kan je veel meer trickshots in de praktijk toepassen, omdat je door de iets grotere pockets en kleinere afstanden meer slaginskans daarvoor hebt.
Veel snooker en biljartspelers vinden poolen maar simpel, totdat ze het eens echt proberen. De biljarters hebben moeite met potten, en de snookerspelers verneuken hun posities, want zo'n kleine tafel met grote ballen is toch wel heel erg druk.
Wat een leuke post faxie!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe het heel soms wel eens....maar ik vind het eigenlijk ook maar saai. Alleen er bestaan wel heel veel systemen om hoeken en lijnen te berekenen. En dat zal voor veel biljarters de charme zijn. Het is minimalistisch, maar kan erg complex zijn.
Alleen bij poolen (en snooker) gaan die systemen net zo goed op. Alleen daar zal je ze nodig hebben om uit een safety te komen. En als je dat verneukt, dan kost het je het frame vaak.
Ik vind poolen een hele mooie tussenvorm voor snooker en biljart. Bij biljart ligt de nadruk toch op het sturen van de cueball via allerlei lijnen, en bij snooker ligt de nadruk op het potten van ballen.
En in poolen kan je veel meer trickshots in de praktijk toepassen, omdat je door de iets grotere pockets en kleinere afstanden meer slaginskans daarvoor hebt.
Veel snooker en biljartspelers vinden poolen maar simpel, totdat ze het eens echt proberen. De biljarters hebben moeite met potten, en de snookerspelers verneuken hun posities, want zo'n kleine tafel met grote ballen is toch wel heel erg druk.
Ik snap wat je bedoelde toen je zei dat je niet over je hobbies moest praten in je contactadvertentie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelde toen je zei dat je niet over je hobbies moest praten in je contactadvertentie.
Mijn reuzenbonk glimt trouwens nog prachtig. Kwestie van goed bijhouden:Ik hield me nog in.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, huilende mannenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat zou ik graag sinos vs digitalgirl zien op het rugbyveld
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat gezegd hebbende wil ik ook wel rollebollen met Sinos op het rugbyveld
quote:
Sinos, jij vuile slet wanneer kan ik jouw vieze grot uitwonen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:53 schreef twi het volgende:
Jaag 'r nou niet weg met dat geslijm, je leest net nog dat ze dan hard weg begint te rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:53 schreef twi het volgende:
Jaag 'r nou niet weg met dat geslijm, je leest net nog dat ze dan hard weg begint te rennen.
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ahhh, hoe schattig dus jij zou omhoog moeten kijken.
Nee met knikkeren gebruik je toch geen stokken!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel je moet die ballen toch met zo'n harde stok raken
Helaas waarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Drommeldaris hosselt in de club niet genoeg lol.
Wel met knikkeren voor grote mensenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee met knikkeren gebruik je toch geen stokken!
Waar valt dat te lezen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:53 schreef twi het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sinos, jij vuile slet wanneer kan ik jouw vieze grot uitwonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt dit weleens?Heaven is a place on earth with you
Ach als Drommel het zegt maakt het weinig uit toch.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk werkt het, ieder meisje wilt zo aangesproken worden op straat.
Hij zal het wel niet van zijn inhoud moeten hebben nee...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach als Drommel het zegt maakt het weinig uit toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij zal het wel niet van zijn inhoud moeten hebben nee...Dat buikje mag er zijn, anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent gewoon jaloers dat ik vannacht quality time had, lul.. je gunt me niks jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:02 schreef twi het volgende:
Ik heb echt nog maar een heel klein zakje knikkers over eigenlijk. En een hoop 'gewoontjes' er tussen ook nog
knikkersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:02 schreef twi het volgende:
Ik heb echt nog maar een heel klein zakje knikkers over eigenlijk. En een hoop 'gewoontjes' er tussen ook nog
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik vannacht quality time had, lul.. je gunt me niks jij![]()
ik vannacht ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben jij mijn halfbloedfriendprinsesje?quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij zal het wel niet van zijn inhoud moeten hebben nee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee ik ben een tranny :$quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ben jij mijn halfbloedfriendprinsesje?:$
IK WIST HET, JE BENT DUS TOCH EEN MEISJON
oh :$.. wel goed werk verricht danquote:
Hey laten we haar geen excuus geven om boven op me te duiken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat zou ik graag sinos vs digitalgirl zien op het rugbyveld
Nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
drommel wanneer gaan we samen naar de hoeren?
vannacht ga je mijn grote penis weer pijpen toch? :$quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh :$.. wel goed werk verricht dan
lekker toch g? poolse, hongaarse, russische smatjes die je allemaal kan neuken voor de juiste prijsquote:
nee, ik ga cyberen :$ :$quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
vannacht ga je mijn grote penis weer pijpen toch? :$
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
rokje zal ik een pic van mijn pener maken en naar je sturen? :$
quote:
Geen hoeren tochquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
lekker toch g? poolse, hongaarse, russische smatjes die je allemaal kan neuken voor de juiste prijs
Tieten staan nog trots vooruitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
sinosje, terug van weggeweest? hoe is het met je tieten?en je been?
ik post m op m'n fb-wall en op m'n site[s]quote:
Squat je alweer een beetje? Dat ass mag niet verloren gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tieten staan nog trots vooruit
Been gaat steeds beter![]()
doe maar, dan krijg ik meer klantenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik post m op m'n fb-wall en op m'n site[s]
wel verdomme O.oquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
doe maar, dan krijg ik meer klanten
Jaja squaten gaat ook weer steeds beter.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Squat je alweer een beetje? Dat ass mag niet verloren gaan natuurlijk
squat je met 380kg zoals ik?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jaja squaten gaat ook weer steeds beter.
En jij?
Dat is wat seksuele frustratie met je doetquote:
100 kilo squatsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jaja squaten gaat ook weer steeds beter.
En jij?
maar wat als ik heul niks te klagen heb wat dat betreft, wat houdt het dan inquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is wat seksuele frustratie met je doet
Geloof me, ik weet dat.
Hoeveel kilo hoeveel herhalingen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
100 kilo squats![]()
Squats en mn power cleans zijn wel mn sterkste punten, benchpress loopt nog steeds wat achter :/
ik doe alleen deadlifts, benchpress, squats en pull ups.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
100 kilo squats![]()
Squats en mn power cleans zijn wel mn sterkste punten, benchpress loopt nog steeds wat achter :/
Doe je aan powerliften ofzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
100 kilo squats![]()
3*8quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel kilo hoeveel herhalingen?
mooi zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tieten staan nog trots vooruit
Been gaat steeds beter![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:40 schreef dawg het volgende:
[..]
mooi zo.kun je binnenkort dus weer squir.. uhh squaten.
ben je al single-af?
omnomnomnomquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
En weer terug met 2 pakken stroopwafel 1 pak hertog - koffie royaal ijs. Ennuh, reepie chocola.
Nopequote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:40 schreef dawg het volgende:
[..]
mooi zo.kun je binnenkort dus weer squir.. uhh squaten.
ben je al single-af?
awwwquote:
Hoe dikker jij bent, Hoe meer ik van te houden heb.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awww![]()
maar 1 of 2 zijn genoeg hoor, ik eet niet zoveel koekjes meer tegenwoordig
ik kan hele pizza's achterover slaan, ik kom niet tot nauwelijks aanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe dikker jij bent, Hoe meer ik van te houden heb.
Vast wel jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is wat seksuele frustratie met je doet
Geloof me, ik weet dat.
Je brengt me op ideeen.... ik ga zo eens een pizza in de magnetron mikkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan hele pizza's achterover slaan, ik kom niet tot nauwelijks aan
maar ik ben gewoon een beetje koekjes-af.. ben er vaak na een paar happen al zat van
oefff lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeen.... ik ga zo eens een pizza in de magnetron mikken
nja, eet smakelijk iigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Weet niet meer wat er in de vriezer ligt....
aardbeipizza's?quote:
Dat gaat wel lukken omnomquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, eet smakelijk iig
[..]
aardbeipizza's?
Banaan dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, eet smakelijk iig
[..]
aardbeipizza's?
Mee eenschquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Pizza hawai
Fruit hoort niet op pizza's
Sarcasme?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:48 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm. zo'n leuke meid als jij. raar. niet jij hoor. of ja eigenlijk ook wel een beetje.
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dan sta ik strak te bibberen. Maar salami op pizza...
Deze?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
Faxie wat was ookalweer die chille muziek die je me een keer liet luisteren in TC die ik toen tof vond? (Ok vaag verhaal...ik hoop dat jij het nog herinnert)
Voor de rest van de wereld nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voor mijn is LFO toch echt de Lyte Funkie Ones.
Reken maarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ff luisteren of je goede muziek smaak hebt fax
dat je een leuk meisje bent? dan lopen ze bij jou toch tegen een muurtje op? of bedoel je dat je een beetje raar bent? muurtjes om je heen bouwen is natuurlijk ook een beetje raar heh.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh oke. Achja dat hoor ik wel vaker.
links?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
Ik ga geen Sigur Ros post maken hier.....dan zet ik weer 20 links neer....
Er is een apart topic
Spotify is dan ook kut (voor mij)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:16 schreef twi het volgende:
Degenen die jij hier post staan helaas niet op Spotify.
Was ook top filmquote:
Ik vond 'm wel goedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Was ook top film... alleen jammer genoeg door de meeste niet gewaardeerd terwijl het best een mooie film is.
Dat het blijkbaar 'raar' is dat ik altijd single ben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
dat je een leuk meisje bent? dan lopen ze bij jou toch tegen een muurtje op? of bedoel je dat je een beetje raar bent? muurtjes om je heen bouwen is natuurlijk ook een beetje raar heh.
tijd voor mijn jointje trouwens.
Wtf, youtube doet het ff niet...weird.quote:
Ja, toch wordt de film vaak neergesabeld terwijl het alleen al vanwege de soundtrack een goede film is. Alleen het einde wordt ik altijd depressief van.quote:
Ik heb door de kutheid van die film niet eens de energie gehad om Abre Los Ojos te gaan kijken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Ja, toch wordt de film vaak neergesabeld terwijl het alleen al vanwege de soundtrack een goede film is. Alleen het einde wordt ik altijd depressief van.
Een van de weinige films waar de remake het origineel overtreft begrijp echt niet dat je dit een vreselijke film vindt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb door de kutheid van die film niet eens de energie gehad om Abre Los Ojos te gaan kijken.
Wat rot.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Een van de weinige films waar de remake het origineel overtreft begrijp echt niet dat je dit een vreselijke film vindt.
zo lang 'ken' ik je nog niet hoor, altijd is wel heel lang.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat het blijkbaar 'raar' is dat ik altijd single ben.
En dat muurtje ja
Traantje? Ik zat na 10 seconden gewoon te jankenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wtf, youtube doet het ff niet...weird.
Maar is dit waar je traantje in je oog van kreeg toen je het live zag? (Als ik het me goed herinnerrrr...)
Ga ik op een later moment beluisteren!
Nah, vindt het jammer dat je niet van een dergelijke film kunt genieten.quote:
Gelukkig heb ik Babe en Free Willy dan weer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nah, vindt het jammer dat je niet van een dergelijke film kunt genieten.
NEEEEEEeeeeeeeeeeeee.........quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
Fax, jij bent porno
Ok ik stop met complimentjes geven.
Lol vast wel jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
Fax, jij bent porno
Ok ik stop met complimentjes geven.
Niets mis met Free Willy, ...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Babe en Free Willy dan weer.
Ik probeer met zat vrouwen oogcontact te maken, maar ze lijken wel oogkleppen op te hebben...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
Misschien heb jij het gewoon niet in de gaten.
Misschien moet je eens ergens anders kijken dan bij de paardenstallenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik probeer met zat vrouwen oogcontact te maken, maar ze lijken wel oogkleppen op te hebben...
niks mis met Abre Los Ojosquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een van de weinige films waar de remake het origineel overtreft begrijp echt niet dat je dit een vreselijke film vindt.
Toch is voor mijn vanilla sky gewoon een betere film.quote:
ook zeker een goeie, mja, ik heb gewoon iets tegen Tom Cruise, can't help it..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Toch is voor mijn vanilla sky gewoon een betere film.
Was het dit filmpje?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ook zeker een goeie, mja, ik heb gewoon iets tegen Tom Cruise, can't help it..
dus eigenlijk ben ik ook gewoon niet geheel objectief
quote:
???quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
Ik ooit weer verliefd ben en me zo ga gedragen mogen ze me wel afschieten.
Tenzij dronken.
ohhhhhhhhhh als dat filmpje bedoel je zekerquote:
ik blijf m stom vinden enik zou m slaan als ik m zou zienquote:
Gelukkig voor jou bestaan Kelly McGillis en Nicole Kidman.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik blijf m stom vinden enik zou m slaan als ik m zou zien
hmmm Nicolequote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou bestaan Kelly McGillis en Nicole Kidman.
Nicole tegenwoordig ook niet meer. En Kelly al helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmmm Nicole
Kelly hoeft niet, dank je
ff googlenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nicole tegenwoordig ook niet meer. En Kelly al helemaal niet meer.
ahhhhhhh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee botoxquote:
Heb je gezien hoe Tori Amos er tegenwoordig uitziet? Ik schrok er echt van en was ook meteen op haar afgeknapt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahhhhhhh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee botox!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIJN WERELD
!!!!!!!
Gelukkig heb je je halfbloedje nog. En mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ahhhhhhh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee botox!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIJN WERELD
!!!!!!!
Wat, dat is net een brandwondenslachtoffer gewordenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe Tori Amos er tegenwoordig uitziet? Ik schrok er echt van en was ook meteen op haar afgeknapt.
ja i knowquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe Tori Amos er tegenwoordig uitziet? Ik schrok er echt van en was ook meteen op haar afgeknapt.
dat is waar :$ :$quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je halfbloedje nog. En mij.
Ik snap er echt niets van, ze zag er nog prima uit. En dan nog, tien keer liever iemand met rimpels dan iemand die zo strak getrokken is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, dat is net een brandwondenslachtoffer geworden
Lul, dan was mijn moeder nu dood.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:38 schreef twi het volgende:
Eigenlijk zou er gewoon een trigger in de genen van vrouwen moeten zitten die er na hun 50e levensjaar automatisch een einde aan maakt.
Sowieso, waarom ouder willen worden dan dat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:38 schreef twi het volgende:
Eigenlijk zou er gewoon een trigger in de genen van vrouwen moeten zitten die er na hun 50e levensjaar automatisch een einde aan maakt.
Ja, dit dus. Ik ga even een tr doen.quote:
Goeden garp.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Ik ga even een tr doen.!
of gewoon op een NORMALE manier oud worden.. genoeg vrouwen die er ook nog prima uit zien zonder botox en shitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:38 schreef twi het volgende:
Of je pakt het probleem gewoon bij de wortels aan: Ouderdomquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:38 schreef twi het volgende:
Ik heb gisteren zitten zoeken naar hete vrouwen/actrices van 50+quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
of gewoon op een NORMALE manier oud worden.. genoeg vrouwen die er ook nog prima uit zien zonder botox en shit
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |