aan het eind van het verhaal zijn het de zelfde mensen die jaloers op je zijn. Omdat jij als vrijgezel alles kan doen en laten wat je zelf wilt.quote:
Tsja mensen die niet weten hoe ik eruit zie kunnen nu eenmaal niet handelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Pure leugens in de TT, het enige wat bol aan jou is zijn je kont en je tieten![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar hoe kom je er eigenlijk ook bij om rugby ga gewoon hockey spelen of zo....
Oh zo. Ach weet ik niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
aan het eind van het verhaal zijn het de zelfde mensen die jaloers op je zijn. Omdat jij als vrijgezel alles kan doen en laten wat je zelf wilt.
mijn toetsenbord heeft opeens besloten sommige aanslagen niet te registeren kennelijk. Hij valt langzaam uit opeens
Ja 1e game afgelopen zondag 40-0 winstquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
Drommel is jullie seizoen nu weer begonnen btw?
De vrouwelijkheid en het hetero zijn straalt er vanaf...quote:
Nice! Hoe zit dat eigenlijk bij AF, 5 punten per touchdown?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja 1e game afgelopen zondag 40-0 winst
Want waarom bv niet dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar hoe kom je er eigenlijk ook bij om rugby ga gewoon hockey spelen of zo....
Nou ja ik hoor vaak in mijn omgeving van, vrijgezel was zo slecht nog niet. Kijk bv naar je zelf. Jij kan op stap gaan wanneer je wilt, je hebt met niemand rekening te houden als je maar op tijd op je werk zit. Meer niet. Heerlijk toch?quote:
6 en dan een 1 of 2 point conversion (kick of extra TD) (vrijwel altijd een kick)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nice! Hoe zit dat eigenlijk bij AF, 5 punten per touchdown?
oh je denkt nog bekrompender dan gedacht. Wow je blijft me verbazen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De vrouwelijkheid en het hetero zijn straalt er vanaf...
ja was ik volgens mij. Drukte op verkeerde tabbladquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die de tc in en uitgaan zonder iets te doen
Daarom een sport kiezenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja wij hebben ook conversion.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
6 en dan een 1 of 2 point conversion (kick of extra TD) (vrijwel altijd een kick)
Sporten om vrouwelijk en hetero over te komenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ik speel nog flag team remember. Ik was aan het chainenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja wij hebben ook conversion.
Dus 5 keer gescoord en alle keren conversion gehaald?
Welke positie stond je?
Owja I remember.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik speel nog flag team remember. Ik was aan het chainen
6 keer gescoord 1 safety en 2 conversions
92 kilo, chainen doe je met 3 man 1 geeft het aantal downs aan en de line of scrimmage. Een ander geeft de 1e line of scrimmage aan en de laatste geeft de 1st down marker aanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Owja I remember.
Hoeveel weeg je nu btw?
Wat is chainen?
Hoeveel pt krijg je voor safety?
Haha echt geen idee waar je het over hebt met dat chainenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
92 kilo, chainen doe je met 3 man 1 geeft het aantal downs aan en de line of scrimmage. Een ander geeft de 1e line of scrimmage aan en de laatste geeft de 1st down marker aan
Een safety is 2 punten maar leverd ook balbezit op
Tjah, jij klaagt erover...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sporten om vrouwelijk en hetero over te komen
Dat is een sack, het is alleen een safety als de qb in de eigen endzone wordt gesacktquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha echt geen idee waar je het over hebt met dat chainen
Safety is wat je altijd ziet toch, dat ze met z'n allen als een gek op de qb proberen te duiken
ze klaagt nergens, ze zegt alleen dat het gedacht word. Dat is dus niet klagen. Je leest dus weer eens iets wat je graag wilt lezen.quote:
Sowieso DigitalGirlquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Digitalgirl in my mind
[ afbeelding ]
Toffe sport. Beter dan dat Amerikaanse mietjes"voetbal"quote:
Nou zeg het is maar wat je tof noemt als varkentjes in de modder rollen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toffe sport. Beter dan dat Amerikaanse mietjes"voetbal"
Ik wil jou wel eens in het veld zien staanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toffe sport. Beter dan dat Amerikaanse mietjes"voetbal"
Klopt. Valt moeilijk met elkaar te vergelijken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb het er laatst nog met wat rugbyers over gehad die stonden te kijken bij de wedstrijd. Het zijn vrijwel totaal verschillende sporten
Haha dit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens in het veld zien staan
zo kan ik over elke sport wel wat bedenkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou zeg het is maar wat je tof noemt als varkentjes in de modder rollen.
Graagquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo kan ik over elke sport wel wat bedenken![]()
Het is maar wat je tof noemt, met ze 22ge achter een balletje aan rennen
Het is maar wat je tof noemt, met een racket een balletje over een net slaan tot iemand een fout maakt
Het is maar wat je tof noemt, kijken met hoeveel slagen je een grote knikker in een gaatje in de grond kan krijgen
moet ik door gaan?
Jeu de boules?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn favoriete sport heb je niet genoemd.
het is maar wat je tof vind, tennis in slow moting omdat je een shuttle ipv een bal nog wel kan volgen omdat het anders allemaal te snel voor je gaatquote:
Snelheid helpt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens in het veld zien staan
wie kan het verste azijn pissen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn favoriete sport heb je niet genoemd.
5 of 6 denk ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
Drommel, hoeveel kilo's ben jij maximaal aangekomen in 1 maand?
het moet natuurlijk iets uber mannelijks zijn, dus boxen, free fight ergens die richting in.quote:
Wel ik ga even eten en dan mag jij raden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het moet natuurlijk iets uber mannelijks zijn, dus boxen, free fight ergens die richting in.
Hockeyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel ik ga even eten en dan mag jij raden.
Had niks anders verwacht, 18uur he. Er moet gegeten worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel ik ga even eten en dan mag jij raden.
80 kiloquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
80 kilo wegen op 1,94 en 4000+ kcal per dag eten
Doe mij, doe mij!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is maar wat je tof vind, tennis in slow moting omdat je een shuttle ipv een bal nog wel kan volgen omdat het anders allemaal te snel voor je gaat
het is maar wat je tof vind, rondjes in een auto rijden en kijken wie het snelste dat kan doen
het is maar wat je tof vind, van een rots springen en kijken wie de gekste dingen kan doen in de val voor het water
het is maar wat je tof vind, "dansen" in het water
ja wat is je sport dan?quote:
En hoe kom je aan die 4000+ ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
80 kilo wegen op 1,94 en 4000+ kcal per dag eten
Zak chips = 1100quote:
Ja idd. Dan heb ik liever die shakequote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:13 schreef kingtoppie het volgende:
Dat valt hoger uit dan ik had verwacht dan..
Ik ben net geweest.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga zo wel ff naar de super, vreten voor het leven halen
haha gezellig!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef heloef het volgende:
Blegh, vanavond thuis omdat er familie langskomt.
Topavondje.
Ik had ook kunnen gaan stappen in Rotterdam.quote:
Anders ga je toch gewoon achter je computer fokken?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef heloef het volgende:
Blegh, vanavond thuis omdat er familie langskomt.
Topavondje.
Waarom ben je dan niet gewoon gegaan???quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen gaan stappen in Rotterdam.
Reken uit je verlies.
het is maar wat je tof vind, via bepaalde regels 2 balletjes of meer tege elkaar aan schieten volgens een schema tot de tafel leef is. Dat is knikkeren voor grote mensen.quote:
Doe ik ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders ga je toch gewoon achter je computer fokken?
Omdat er familie langskomt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet gewoon gegaan???
Daarom en.quote:
Ik ben ze allemaal kwijtgeraakt. Geen idee wat ik er mee gedaan hebquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:29 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog knikkers liggen hier ergens.
Mijn moeder heeft het al een week geleden aangekondigd en gevraagd of ik er zou zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een raar antwoord
Er komt familie van je langsDUS mag je niet stappen![]()
![]()
Wat zeik je dan dat je vanavond niet kan gaan stappen vanwege een belofte die je een week geleden gedaan hebt??quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het al een week geleden aangekondigd en gevraagd of ik er zou zijn.
Dus tsja, belofte maakt schuld he.
Ja wist ik veel dat ik vanavond kon stappen, ik word meestal nergens voor uitgenodigd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat zeik je dan dat je vanavond niet kan gaan stappen vanwege een belofte die je een week geleden gedaan hebt??
Dan had je die belofte niet moeten doen heloef, dus niet zielig lopen doen, je hebt het over jezelf afgeroepen
Poolen is leuker dan biljarten in elk gevalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Poolen is tof, alleen al lang niet meer gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |