Destijds heeft die film heel wat stof doen opwaaien. Alleen: Jezus is nergens gepersifleerd of belachelijk gemaakt. Het Christendom ook niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het was een grapje van mij...
Maar ergens is het heiligschennis natuurlijk om het beeld van Jezus zo te persifleren.
Christenen zijn wat makker geworden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Destijds heeft die film heel wat stof doen opwaaien. Alleen: Jezus is nergens gepersifleerd of belachelijk gemaakt. Het Christendom ook niet.
Jawel. De man die zingt aan het eind (aan het kruis) is stiekem jezusquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Destijds heeft die film heel wat stof doen opwaaien. Alleen: Jezus is nergens gepersifleerd of belachelijk gemaakt. Het Christendom ook niet.
Volgens mij best een pijnlijk pluspunt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah..ik zie toch een flink pluspunt
The life of Ahmed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
<snip>
Ja, zo'n film over Mohammed zou een derde wereldoorlog veroorzaakt hebben, zeker
Nee vind ik onnodig eigenlijk..onnodig kwetsen van een behoorlijke bevolkingsgroep. Dat roept dan woede op, waarom zou je dat willen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:56 schreef R0N1N het volgende:
& geloof (religie) wordt in z'n algemeenheid wel degelijk belachelijk gemaakt. Met het Christendom als "vehicle". Geheel terecht naar mijn mening overigens
Dan behoort een grappige stenigingsscène vast weer tot de mogelijkheden.quote:
Religieuze dogma's kunnen niet genoeg onderuit gehaald en aan de kaak gesteld worden. imo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef Bastard het volgende:
Nee vind ik onnodig eigenlijk..onnodig kwetsen van een behoorlijke bevolkingsgroep. Dat roept dan woede op, waarom zou je dat willen.
Ook al heb ik zelf ook niks met Jezus of kerkbezoek.
Jij verveelt je?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef R0N1N het volgende:
... Topic Octet
Ik kap er wel weer ff mee hoor.
Stelletje luie posters
edit:
oh nee, zijn er "pas" 7 ...
Hoe raad je dat ?quote:
Werd tijd dat je eens ging postenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hoe raad je dat ?
... maar ook een gevoel van "alleen op het forum"
Ahw.. even deze dan.. ehms.. waar vind ik een gewone knuffelsmilie?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hoe raad je dat ?
... maar ook een gevoel van "alleen op het forum"
Echt wel. Ben altijd iemand die wel zn slaap nodig heeft anders loop ik einde vd week gewoon spaak.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat heb je als je vroeg opstaat he?
Wauwquote:
Oh ja, mbt je droom en je pistool en je date.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat heb je als je vroeg opstaat he?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, mbt je droom en je pistool en je date.
Die opmerking die ik maakte komt er eigenlijk op neer dat je je gun eerst een keer moet laten "afgaan" om daarna goed op een date te kunnen gaan
Nee, althans:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:05 schreef Bastard het volgende:
WauwIk heb er nog een cd van.. nooit meer verder van gehoord he
quote:Zo werd toegewerkt naar de grote climax: een optreden tijdens de Brit Awards in het voorjaar van 1992, waar het management van de muziekindustrie in groten getale aanwezig was. Daar speelde The KLF een harde trashversie van 3 AM Eternal samen met de hardcore heavy metal-groep E.N.T. (Extreme Noise Terror), waarbij ze het publiek beschoten met losse flodders uit een machinegeweer. Aan het slot van het nummer kondigde spreker Scott Piering aan: "Ladies and gentlemen, The KLF have now left the music business!" Alsof dat allemaal nog niet genoeg was, moest ook de entree van een hotel waar een afterparty zou plaatsvinden het ontgelden. The KLF dumpte er een karkas van een dood schaap, voorzien van een briefje: "I died for you, bon appetit".
Niet lang daarna werd aangekondigd dat The KLF als popgroep stopte. Bill en Jimmy vonden het een schande om platen te verkopen en zworen het maken van muziek af tot er algehele wereldvrede zou zijn. Ze vernietigden hun gehele back catalogue zodat niemand er nog makkelijk misbruik van kon maken. The KLF had er geen zin meer in om wereldsterren te zijn.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/The_KLF
Lol, joipoi attendeert mij er op dat we al weer dezelfde muziek luisteren.quote:
Ach ja, het is gewoon zo ongeveer de eerste commerciële house.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:38 schreef _Led_ het volgende:
Lees dan gelijk "The Manual" even, erg vermakelijk
http://members.iinet.net.au/~ithompson/klf-book-themanual.pdf
Dubbel post !quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Lol, joipoi attendeert mij er op dat we al weer dezelfde muziek luisteren.
Ik heb net "The White Room" in mijn cd speler gestopt
Nou als dat gebeurt zijn de polen inderdaad aan het shiften!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:06 schreef _Led_ het volgende:
Maar dat die joipoidoipoipoi tegenwoordig toch ook hele boeken over aura's aan het verslinden is he, dat was me toch wel even schrikken hoor!
Ik heb trouwens in de wandelgangen vernomen dat ze binnenkort aan een cursus shiatsu-reiki gaat beginnen
Ah, was henk nog in de supermarkt ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:05 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik kan wekelijks wel een stukje schrijven over wat ze allemaal doet![]()
Ze is nu net terug van boodschappen doen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:05 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik kan wekelijks wel een stukje schrijven over wat ze allemaal doet![]()
Ze is nu net terug van boodschappen doen.
Wel kipfilet geen komkommer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ze heeft kipfilet en een komkommer gehaald?
[..]
DW's vader was toch shiatsu-reiki swami ofzo ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
Waar is Darkwolf eigenlijk gebleven? Die post al minstens een half jaar niet meer volgens mij.
(moest aan hem denken vanwege Henk in de supermarkt)
Klinkt als een poging een "wit voetje" te halen om weer in TRU te mogen ...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:42 schreef _Led_ het volgende:
DW's vader was toch shiatsu-reiki swami ofzo ?
Misschien weet joipoidoipoipoi waar ie uithangt !
Want die doet tegenwoordig aan shiatsu-reiki namelijk.
En ik heb ook vernomen dat ze beginnend lichtwerker is.
Witte voetjes heeft ze wel hoor, ik heb haar er al regelmatig op betrapt dat ze door de huiskamer heen zweefde. En soms hè, soms, heel soms is ze gewoon op twee plaatsen tegelijk in huis.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Klinkt als een poging een "wit voetje" te halen om weer in TRU te mogen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:55 schreef summer2bird het volgende:
JoehoeMooie spijkerbroek, topje, leren jasje en hakken een idee? Is het casual?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JoehoeNeem vooral jezelf mee, en goeie zin.. Wat je draagt is niet echt heel belangrijk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat zeg je tegen een vrouwquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Neem vooral jezelf mee, en goeie zin.. Wat je draagt is niet echt heel belangrijk hoor.
JoehoeGEEN mantelpakje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
Nou ja, ik zou wel iets dragen ...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Neem vooral jezelf mee, en goeie zin.. Wat je draagt is niet echt heel belangrijk hoor.
Ja maar... Ja maar...quote:
Oeh, ja ... het is al weer de 2de date ...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ja maar... Ja maar...
Zo is het toch ook? Als ik een date heb met een leuke vrouw, maakt het mij niet uit of ze casual gekleed is. Het is de persoon die je aardig vindt.
En mocht het erg goed klikken... Dan gaan die kleren toch uit.
Rozequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Oeh, ja ... het is al weer de 2de date ...![]()
Okee ... dan zou ik zeggen:
wat Lavenderr zegt (spijkerbroek ...) + mooie zwarte lingerie er onder !
Ach, we hoeven het vandaag niet met alles eens te zijn hequote:
Nou ja, met Led en Flammie gaat het ook goed..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Klinkt als een poging een "wit voetje" te halen om weer in TRU te mogen ...
Ze posten ook nog niet of nauwelijksquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou ja, met Led en Flammie gaat het ook goed..
Denk je dat dat risico oneverredig groot is?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:25 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ze posten ook nog niet of nauwelijks![]()
Bovendien is dat geen garantie voor JP's "inbreng"
Neuh.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Denk je dat dat risico oneverredig groot is?
Werkelijk??quote:Ik snap uw emotie, maar ik raad u aan zich daar niet tegen te verzetten. Want als u dat doet, dan denk ik dat u met Koninginnedag niet in Rhenen bent, maar in het arrestantencomplex van de gemeente Utrecht, te Houten,’ zegt Van Oostrum op een bijeenkomst voor bewoners.
Hoop dat jouw goedemorgen een goede dag wordt, heb zwaar medelijden met jequote:Op zaterdag 10 maart 2012 07:47 schreef Bastard het volgende:
Goedemorgen!
Zodirect naar een kinder indoor speelparadijs... dat klonk gisteren als een leuk idee.
Dank je wel!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 07:54 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Hoop dat jouw goedemorgen een goede dag wordt, heb zwaar medelijden met je
Dat zou ik nu juist wel leuk vinden en doen!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 07:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dank je wel!
Ik hoef niet zelf door die gangen te kruipen en van de glijbanen af hoor.. dat scheelt.
Je moet meewerken, anders trappen ze de deur in en wordt je gearresteerd en zit je met koninginnedag in de cel. Omdat je niks gedaan hebt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 04:15 schreef Summers het volgende:
pfff wat denken ze wel niet met hun illegale huiszoekingen
Oh ik heb idd. met mijn pleegkindjes wel gespeeld in zo'n speelparadijs hoor.. Was lachenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:03 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dat zou ik nu juist wel leuk vinden en doen!
Maar al die herrie van al die krijsende kids, pfff... krijg al hoofdpijn bij het idee.
Viel mee, het eerste uur hadden ze alles helemaal voor hunzelf!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:03 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dat zou ik nu juist wel leuk vinden en doen!
Maar al die herrie van al die krijsende kids, pfff... krijg al hoofdpijn bij het idee.
Of het zijn je vibesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:01 schreef Natalie het volgende:
My computer just died, and it didn't go to Heaven
Gelukkig ook nog een laptop in de buurt, maar een beetje jammer is het wel. M'n man grapt al dat het allemaal komt omdat ik het ding een vrouwelijke naam heb gegeven
Sterke, zusje!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:01 schreef Natalie het volgende:
My computer just died, and it didn't go to Heaven
Gelukkig ook nog een laptop in de buurt, maar een beetje jammer is het wel. M'n man grapt al dat het allemaal komt omdat ik het ding een vrouwelijke naam heb gegeven
Dat wordt m'n spaarrekening plunderen!quote:
Sinds de laatste FP-crewmeet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat wordt m'n spaarrekening plunderen!
Sinds wanneer ben jij trouwens weer crew, broer? Dacht dat je gestopt was?
mjaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hey, tijd niet gezien.
Hoe is het?
Beetje oververmoeid door veel werken.. Verder best goed hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mjaik had wel een paar keer gelurkt
![]()
wel redelijk hooren met jou
en nu heb je weekend? Kan je een beetje bijtanken of ook niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Beetje oververmoeid door veel werken.. Verder best goed hoor
Dat heb je lang volgehouden danquote:
Hai nataliequote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat heb je lang volgehouden dan
Goedemorgenmiddag Moeraskat!
@ Ennecanthus: niet echt, hoor. Hahaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |