Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Fapvoerquote:stoereboii
Vind ik nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die Shakira in de OP is wel bergeil
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:50 schreef GuRBuH het volgende:
Krijg nu een mail van iemand over coins met onderaan het bericht 'verzonden van mn iPad'Denk maar dat ik daaraan verkoop
Gibbs en Koscielny.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:50 schreef detennismaster het volgende:
Van Persie
Hazard Gotze Walcott
Song Wilshere
? Vermaelen ? Sagna
Sqnezieifieivafawjvdo
Wojciech Szczęsny*quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:50 schreef detennismaster het volgende:
Van Persie
Hazard Gotze Walcott
Song Wilshere
? Vermaelen ? Sagna
Sqnezieifieivafawjvdo
Walcott mogen ze ook uit de 1e elftal halen en Gervinho + een nieuwe versterking gebruiken aangezien Walcott maar 1 degelijke wedstrijd in 1 seizoen speeltquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:50 schreef detennismaster het volgende:
Van Persie
Hazard Gotze Walcott
Song Wilshere
? Vermaelen ? Sagna
Sqnezieifieivafawjvdo
Die zitten daar al. Goede verdedigers!quote:
Bojan en Suazo is echt bazig!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
mijn derde <80 team![]()
en let maar niet op de bank, reserves komen er nog aan.
inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bojan en Suazo is echt bazig!
Heb je ook BBVA <80? Dan moet je echt Jara kopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
mijn derde <80 team![]()
twee IF medels en een Silver mangala. En een shitload aan goedkope teamsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bojan en Suazo is echt bazig!![]()
edit: Je hebt inmiddels ook aardig wat coins.Heb je behalve dit geld nog iets van waarde in je club?
ja heb ik ook, ik had al gelezen dat je daar positief over wasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb je ook BBVA <80? Dan moet je echt Jara kopen
Dus je hebt iets van 350K?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twee IF medels en een Silver mangala. En een shitload aan goedkope teams
Granada.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja heb ik ook, ik had al gelezen dat je daar positief over wasWaar speelt ie?
Hernandezquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
mijn derde <80 team![]()
Hernandez is een linkspoot (heel goed finesse shotquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
mijn derde <80 team![]()
Hernandez en Suazo allebei poacher trait, dat wordt nog watquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hernandez. Heb dat duo ook al eens gebruikt, scoorde met Hernandez echt bizar veel, vooral omdat veel mensen niet weten dat het een linkspoot is. Als je Gamberini op de plek van Caceres zet dan kan je rechts volgens mij wel Ogbonna gebruiken, italiaan uit de Serie B, dat is pas een held!
Als je je twee spitsen omdraait, zeker.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
dat wordt genieten dus als ik jullie mag geloven?
SIFquote:
Gewoon zo'n team gebruiken, dan heb je nergens last van!quote:
Ik hoorde dat Walcott lang niet zo snel is dan dat er op z'n kaartje staatquote:
Bayern speelt slecht, dus zal even kijken of dat een betere wedstrijd isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:03 schreef BDIL het volgende:
Wie een zieke wedstrijd wil kijken schakel nu in op Man City - Bolton, in 2 minuten al 3 100% kansen
Klopt, ik heb de IF RW Walcott gehad, pace 97. Nou, slaat helemaal nergens op. Net als IF Navas met pace 93. Robben met pace 93 is veel sneller.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Walcott lang niet zo snel is dan dat er op z'n kaartje staat
Ik heb de NIF Walcott en ik wil zoveel mogelijk pace. Hij speelt RW in een BPL-team. Heb ik betere mogelijkheden?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de IF RW Walcott gehad, pace 97. Nou, slaat helemaal nergens op. Net als IF Navas met pace 93. Robben met pace 93 is veel sneller.
Gervinho en Lennon bijvoorbeeld, zie futhead voor meer opties.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb de NIF Walcott en ik wil zoveel mogelijk pace. Hij speelt RW in een BPL-team. Heb ik betere mogelijkheden?
Bevalt ie niet dan? De meest logische alternatieven zijn dan Lennon en Valenciaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb de NIF Walcott en ik wil zoveel mogelijk pace. Hij speelt RW in een BPL-team. Heb ik betere mogelijkheden?
Nog niet mee gespeeld, hoor alleen veel mensen over dat hij traag isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bevalt ie niet dan? De meest logische alternatieven zijn dan Lennon en Valencia
Als je m toch al hebt zou ik lekker een paar potjes ermee spelen, vond de NIF Wallcott trouwens best relaxed, misschien dat ik daarom te veel van de IF Wallcott verwachttequote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog niet mee gespeeld, hoor alleen veel mensen over dat hij traag is
Bij mij doet hij het anders prima, heb gewoon de NIF versie. Maakt niet zoveel doelpunten als Young of Ciss maar dat is altijd zo bij mijn RW, daar kies ik toch vaker voor de pass.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog niet mee gespeeld, hoor alleen veel mensen over dat hij traag is
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:05 schreef Rijst het volgende:
Wat kan ik daar slecht tegen zeg. Van die tegenstanders die met hun spelers maar constant blijven draaien. Gelukkig wel 2-1 gewonnen.
Hij wacht nog op 2 mensen denk ik. En anders is het met 6 dus dan zal je wel een poule moeten doen.quote:
Als jij zo draait houd je dan L2/LT in of zo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:14 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Die beweging is gewoon zo handig in FIFA en in het echt.
is al gepost dacht ik. Wel zieke goal!quote:
Ja, de button voor skills of anders de button voor precision dribble. Ligt aan hoeveel ruimte ik heb en met wie ik draai.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:16 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als jij zo draait houd je dan L2/LT in of zo?
Wacht, kan je duplicaten?quote:
Kon niet, kan niet en zal ook nooit kunnen, puntquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is dit een mass troll of is het serieus? Ik dacht dat duplicaten allang gepatched was
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is dit een mass troll of is het serieus? Ik dacht dat duplicaten allang gepatched was
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waar sloeg die post van Gerben dan op met dat duplicaten?
dat lijkt me een simpele keus.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:49 schreef zerokil het volgende:
Wie in de spits voor mijn sweaty bpl team?
Agbonlahorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:49 schreef zerokil het volgende:
Agbonlahor, heb zelf ook een zweterig BPL teamquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:49 schreef zerokil het volgende:
Agbonlahor is cheaperquote:
Alleen mn vrienden mogen me Gerben noemen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waar sloeg die post van Gerben dan op met dat duplicaten?
Aightquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alleen mn vrienden mogen me Gerben noemen...
Wat betreft mijn eerdere post, ging over een bug in FUT. Dan heb je een speler gekocht die je nog niet in je club hebt en toch krijg je dan dat schermpje wat je krijgt als je een speler dubbel hebt. Alleen omdat je nu die speler niet dubbel hebt loopt ie daarop vast.
Gerbenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alleen mn vrienden mogen me Gerben noemen...
Wat betreft mijn eerdere post, ging over een bug in FUT. Dan heb je een speler gekocht die je nog niet in je club hebt en toch krijg je dan dat schermpje wat je krijgt als je een speler dubbel hebt. Alleen omdat je nu die speler niet dubbel hebt loopt ie daarop vast.
Ik zoek alleen nog een goede BBVA spits voor ernaast, liefst met High att workrate. Kone (gold) en Adrian vond ik echt kut.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gerbenik heb Jara gekocht, ben benieuwd
<80 dan sowieso Manu Del Moral, alleen CF, maar zelfs met 7 chem is het een zieke baas.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog een goede BBVA spits voor ernaast, liefst met High att workrate. Kone (gold) en Adrian vond ik echt kut.
<80 hoeft niet per s, zoek een budgetspits. <3000 ofzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
<80 dan sowieso Manu Del Moral, alleen CF, maar zelfs met 7 chem is het een zieke baas.
Nilmar, maar die had je ook al toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
<80 hoeft niet per s, zoek een budgetspits. <3000 ofzo.
Edit: FF kijken of Babacar betaalbaar is, baas dat ie is.
Manu. Del. Moral. Nuff said.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
<80 hoeft niet per s, zoek een budgetspits. <3000 ofzo.
Edit: FF kijken of Babacar betaalbaar is, baas dat ie is.
Nilmar idd, misschien Higuain? onder 3k op xbox en iets meer op ps3.quote:
Nee heb ik niet, maar wil liever geen Brazoquote:
Medium attackquote:
2* skill als ik me niet vergis.quote:
maakt niet uit, probeer hem nou maar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, maar wil liever geen Brazo
[..]
Medium attack
[..]
2* skill als ik me niet vergis.
Ik wil geen 7 chem, en ik wil het budget houden. Maybe dan maar die Buonanotte CAM zetten en een Argentijn ernaast.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maakt niet uit, probeer hem nou maar.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik wil geen 7 chem, en ik wil het budget houden. Maybe dan maar die Buonanotte CAM zetten en een Argentijn ernaast.
Wat zijn je resultaten hiermee eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb er een... Wel meer hier.
[ afbeelding ]
Maar dan met 73 Labyad.
UP Moisander kan ipv IF Donk![]()
Ja dat wel maar Man City had wel 3 100% kansen binnen eerste 4 minuten gemist dus ter compensatie een eigen goalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:31 schreef Thorb het volgende:
@BDIL, die eerste was wel een kutgoal. Daarna nog ff Bayern gekeken die 2-0 verloren. Nu maar ff Chelsea want die gaan punten verspelen hopelijk.
lol_chelseaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:31 schreef Thorb het volgende:
@BDIL, die eerste was wel een kutgoal. Daarna nog ff Bayern gekeken die 2-0 verloren. Nu maar ff Chelsea want die gaan punten verspelen hopelijk.
Over een paar weken pasquote:
Nee, Mancini zei dat hij nog 3 weken nodig heeftquote:
Ja ga het terug doen, verneuk nog meer tijdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:21 schreef pascal08 het volgende:
Ongelofelijk, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik speelde tegen iemand met een compleet Braziliaans paceteam. Ik speelde met m'n RvP-Ibra team.
Al na 13 minuten stond het 1-0 voor mij, niet veel later al 2-0, dus ik dacht dit wordt een makkie. Voor de rust scoort hij nog 2-1, gebruikt ie 3 pauzes, kijkt ie de complete herhaling en wacht ie helemaal tot de rustpauze om is. In de 80ste minuut stond het 2-3 voor hem, na 2 ongelofelijke kutgoals. En van 40 meter waarbij Steekie naar voren dook i.p.v opzij.![]()
Toen was ik echt pissed en ging ik ultra-aanvallend spelen met hoge druk en dat werd al snel beloond. Binnen 4 minuten ging ik weer aan de leiding door 2 sweaty goals. En ja, toen besloot ik ook maar om al m'n pauzes te gebruiken en de volledige herhaling te bekijken.
Echt jammer dat dit soort mensen FIFA spelen en berhaupt op XBL zitten.
Normaal kijk ik nooit ook maar 1 seconde van de herhaling, ook al is het een prachtige goal, maar had ik gewoon geen keuze.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ga het terug doen, verneuk nog meer tijd
Mijn 73 en 68 pace spitsen zeggen nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:14 schreef StijnDa het volgende:
Bronze = pace abuse.
Bronze spelers kunnen niets anders want dan zouden ze silver zijn
Dan zit je bij de 10% ofzo die dat niet doet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn 73 en 68 pace spitsen zeggen nee.
Ja maar 3 pauzesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Normaal kijk ik nooit ook maar 1 seconde van de herhaling, ook al is het een prachtige goal, maar had ik gewoon geen keuze.
Speel 4 minuten met Kandji en kom nog eens wat vertellen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:14 schreef StijnDa het volgende:
Bronze = pace abuse.
Bronze spelers kunnen niets anders want dan zouden ze silver zijn
Ik ben ook geneigd het zelfde te doen hoor, is denk ik een normale reactie.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Normaal kijk ik nooit ook maar 1 seconde van de herhaling, ook al is het een prachtige goal, maar had ik gewoon geen keuze.
ja maar Macoumba Kandji is een cheat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Speel 4 minuten met Kandji en kom nog eens wat vertellen.
Hij had eigenlijk rating 86 moeten hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar Macoumba Kandji is een cheat.
minstens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk rating 86 moeten hebben.
Uitzonderingen daar gelaten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Speel 4 minuten met Kandji en kom nog eens wat vertellen.
Ach, zijn die TBS'ers ook weer even bezig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:21 schreef pascal08 het volgende:
Ongelofelijk, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik speelde tegen iemand met een compleet Braziliaans paceteam. Ik speelde met m'n RvP-Ibra team.
Al na 13 minuten stond het 1-0 voor mij, niet veel later al 2-0, dus ik dacht dit wordt een makkie. Voor de rust scoort hij nog 2-1, gebruikt ie 3 pauzes, kijkt ie de complete herhaling en wacht ie helemaal tot de rustpauze om is. In de 80ste minuut stond het 2-3 voor hem, na 2 ongelofelijke kutgoals. En van 40 meter waarbij Steekie naar voren dook i.p.v opzij.![]()
Toen was ik echt pissed en ging ik ultra-aanvallend spelen met hoge druk en dat werd al snel beloond. Binnen 4 minuten ging ik weer aan de leiding door 2 sweaty goals. En ja, toen besloot ik ook maar om al m'n pauzes te gebruiken en de volledige herhaling te bekijken.
Echt jammer dat dit soort mensen FIFA spelen en berhaupt op XBL zitten. But I guess we have to deal with this kind of people
Wat doe jij hier nog?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:33 schreef stoereboii het volgende:
Pokmon gotta catch'em all! You teach me and i teach you! PO KE MON!
Speciaal voor gje
Beste spits ter wereld is wel erg snel geroepen, maar hij is heel goed ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:33 schreef BDIL het volgende:
Zlatan Ibrahimovic beste spits ter wereld zeker weten, 2 goals tegen palermo 30 min en wat een baas is het tochSIF FTW
Wie is dan beter ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beste spits ter wereld is wel erg snel geroepen, maar hij is heel goed ja.
dat is 3quote:
Ligt eraan wat je precies tot spits rekent. Maar ibrahimovic heeft het bij barcelona niet laten zien en deze jaargang is van Persie veel beter. Ik vind hem dus nu niet de beste ter wereld.quote:
Echte spits he, messi komt van de flanken aangezien barca niet met een echte spitsen systeem speelt. Ibra kan individueel meer dan RvP en zijn inzicht is beter..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
dat is 3
Je hebt natuurlijk veel verschillende soorten spitsen maar Ibra, Messi, RVP zijn wel de beste atm.
Ibra kan meer met de bal, mee eens. Maar meer inzicht?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Echte spits he, messi komt van de flanken aangezien barca niet met een echte spitsen systeem speelt. Ibra kan individueel meer dan RvP en zijn inzicht is beter..
Pure techniek van Ibra is wel beter ja, qua loopacties en verder inzicht weet ik het niet. Ibra heeft ook nooit in Engeland gespeeld en Van Persie als spits niet buiten Engeland en het speelt toch overal anders.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Echte spits he, messi komt van de flanken aangezien barca niet met een echte spitsen systeem speelt. Ibra kan individueel meer dan RvP en zijn inzicht is beter..
Zolang er ergens een Messi rondloopt is het een zinloze discussiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ibra kan meer met de bal, mee eens. Maar meer inzicht?
Hoop wel dat hij nog een keer in een andere land gaat spelen, het liefst Engeland. Kijken hoe hij het daar doetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang er ergens een Messi rondloopt is het een zinloze discussie
Ik vrees van niet. Maar hoop het wel inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoop wel dat hij nog een keer in een andere land gaat spelen, het liefst Engeland. Kijken hoe hij het daar doet
Ik niet, breekt hij zijn been na 2 maanden waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoop wel dat hij nog een keer in een andere land gaat spelen, het liefst Engeland. Kijken hoe hij het daar doet
Hij springt maar om de vliegende benen heen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik niet, breekt hij zijn been na 2 maanden waarschijnlijk.
Het enige wat Messi nog moet doen is Argentinie de wereldtitel bezorgen. Dat kan hij ook als hij bij Barca speelt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij springt maar om de vliegende benen heen.
En het bij meer dan 1 club bewijzen, in de beste competitie ter wereld, zou het vervolgens compleet maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het enige wat Messi nog moet doen is Argentinie de wereldtitel bezorgen. Dat kan hij ook als hij bij Barca speelt.
Hoe goed hij ook is het team om hem heen maakt ook duidelijk het verschil... Barca heeft een topteam en elke speler kan zich daar prima vinden, vandaar dat het een vraag is of messi in een andere team ook zo goed kan presteren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het enige wat Messi nog moet doen is Argentinie de wereldtitel bezorgen. Dat kan hij ook als hij bij Barca speelt.
Cesar is een goede keeperquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jonge, ik stel toch niet voor niks de vraag op deze manier.
en al helemaal niet voor een slechte keeper.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ben niet van plan om in dit stadium zoveel te betalen voor een keeper.
Wil mn BPL upgraden naar dit:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en al helemaal niet voor een slechte keeper.
wat is je team nu?
Ramires CAM? U sure?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wil mn BPL upgraden naar dit:
http://www.futhead.com/12/squad/119510
Moet nog Lucio en een Braziliaanse keeper die niet te duur is dus.
SIF versie kan nog CAM maar NIF is echt een twijfelgevalquote:
Waarom eigenlijk? Alle stats van Ramires zijn toch prima voor een CAM?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
SIF versie kan nog CAM maar NIF is echt een twijfelgeval
Schot kan beter en zijn SIF versie heeft alles voor een perfecte CAMquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Alle stats van Ramires zijn toch prima voor een CAM?
SIF zit wel in de planning, maar nu nog niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Schot kan beter en zijn SIF versie heeft alles voor een perfecte CAM
Daarom zeg ik ook dat hij argentinie wereldkampioen moet maken...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe goed hij ook is het team om hem heen maakt ook duidelijk het verschil... Barca heeft een topteam en elke speler kan zich daar prima vinden, vandaar dat het een vraag is of messi in een andere team ook zo goed kan presteren.
Maar daar speel je toch ook met topspelers om je heenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat hij argentinie wereldkampioen moet maken...
Want daar spelen allemaal prutsers? Wat een onzin.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar daar speel je toch ook met topspelers om je heenLaat hem naar Chelsea of Liverpool gaan
Doe maar gewoon Stoke City.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar daar speel je toch ook met topspelers om je heenLaat hem naar Chelsea of Liverpool gaan
Er lopen daar geen prutsers rond maar je kan wedstrijden tussen nationale elftallen en clubs niet vergelijken als het om niveau gaat... Laat hem gewoon in BPL spelen met het hoge tempo en stuggere verdedigers dan zien wel hoe het loopt. Ronaldo heeft bewezen in beide competities een topspeler te zijn die het verschil maakt dus waarom niet Messi...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Want daar spelen allemaal prutsers? Wat een onzin.
Ronaldo is in de loop van de tijd natuurlijk ook wel beter geworden, maar sinds hij in Spanje speelt scoort hij 2x zoveel. Zegt ook wel iets over het algehele niveau in Spanje denk ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er lopen daar geen prutsers rond maar je kan wedstrijden tussen nationale elftallen en clubs niet vergelijken als het om niveau gaat... Laat hem gewoon in BPL spelen met het hoge tempo en stuggere verdedigers dan zien wel hoe het loopt. Ronaldo heeft bewezen in beide competities een topspeler te zijn die het verschil maakt dus waarom niet Messi...
Hooo, toen wel!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe maar gewoon Stoke City.
Argentini is wel beter dan Liverpool ja. Zelfs Sneijder had Nederland bijna wereldkampioen gemaakt, lang niet een van de beste spelers.
Succesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:22 schreef Fuszy het volgende:
Australische team eens testen. Waarschijnlijk wordt het helemaal niets
Tuurlijk, maar hij heeft weten te presteren in beide competities met niet altijd de beste spelers om zich heen. Wat Messi tot nu toe heeft bewezen is ziekelijk goed maar de vraag is of zulke prestaties voor hem te behalen zijn zonder zon goed team.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ronaldo is in de loop van de tijd natuurlijk ook wel beter geworden, maar sinds hij in Spanje speelt scoort hij 2x zoveel. Zegt ook wel iets over het algehele niveau in Spanje denk ik.
Dan zijn we het eensquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij heeft weten te presteren in beide competities met niet altijd de beste spelers om zich heen. Wat Messi tot nu toe heeft bewezen is ziekelijk goed maar de vraag is of zulke prestaties voor hem te behalen zijn zonder zon goed team.
Beetje stomme vraag, Messi zal altijd bij een goed team spelen. Zijn de enige clubs die hem kunnen betalen. Dus dit zul je nooit weten, zelfde geld voor Ronaldo die ook bij Manchester een top team rondom hem had, hebben ze ook laten zien door nadat hij weg was gewoon de CL finale te bereiken en kampioen van Engeland te worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij heeft weten te presteren in beide competities met niet altijd de beste spelers om zich heen. Wat Messi tot nu toe heeft bewezen is ziekelijk goed maar de vraag is of zulke prestaties voor hem te behalen zijn zonder zon goed team.
Serieus?quote:
Ik 11,5k in een half uur...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Moet 6k in n avond bij elkaar zien te krijgen, wish me luck
Waarom dan? Als het echt noodzakelijk is doe je toch gewoon 1x silver offline dan heb je al 5k.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Moet 6k in n avond bij elkaar zien te krijgen, wish me luck
Vergelijk het middenveld van Barca en Man U van Ronaldo toen dat is al een heel groot verschil, geen een kan daar aan het kaliber iniesta/xavi tippen... (Fletcher, Carrick, Park, Giggs , Scholes, Anderson, Hargreaves, Eagles ) is niet echt een middenveld om u tegen te zeggen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje stomme vraag, Messi zal altijd bij een goed team spelen. Zijn de enige clubs die hem kunnen betalen. Dus dit zul je nooit weten, zelfde geld voor Ronaldo die ook bij Manchester een top team rondom hem had, hebben ze ook laten zien door nadat hij weg was gewoon de CL finale te bereiken en kampioen van Engeland te worden.
Hoe doe je datquote:
Daarom zeg ik ook dat hij het bij het argentijnse elftal moet laten zien, dat middenveld doet onder voor dat alles wat je hierboven noemt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vergelijk het middenveld van Barca en Man U van Ronaldo toen dat is al een heel groot verschil, geen een kan daar aan het kaliber iniesta/xavi tippen... (Fletcher, Carrick, Park, Giggs , Scholes, Anderson, Hargreaves, Eagles ) is niet echt een middenveld om u tegen te zeggen...
Messi is gewoon in een perfecte team terecht gekomen ivm Ronaldo waar de concurrentie voor de Premier league titel etc veel moordender was dan Liga BBVA...
Niet waarschijnlijk. Ik moet het net als jij nog zien te krijgen.quote:
Waar heb je het voor nodig dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk. Ik moet het net als jij nog zien te krijgen.
Een spelerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waar heb je het voor nodig dan?
Foei, voor straf moet je nog een potje boetballen!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:37 schreef el-blanchito het volgende:
Jongens, heb ik nog wat gemist vorig topic? Ik moest boetballen, en ik heb te veel gedronken om weer zin te hebben om alles weer etrug te gaan lezen nu...
quote:
Voor een spelerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waar heb je het voor nodig dan?
Het vroeg nog is niet voor drank?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:37 schreef el-blanchito het volgende:
Jongens, heb ik nog wat gemist vorig topic? Ik moest boetballen, en ik heb te veel gedronken om weer zin te hebben om alles weer etrug te gaan lezen nu...
Yoda, ik weet dat je nog jong bent. Maar neem deze levensles van mij aan: Het is nooit te vroeg voor drank.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het vroeg nog is niet voor drank?
Is dit een troll of heb jij ook al aan de wodka-fristi gezeten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, welke? Dan kan ik het voor je voor schieten.quote:
ach, j kent het wel. derby tegen de plaatstelijke dorpsgenoten en dan ook nog om de periode, die we dus niet gepakt hebben. Volende week met 5 goals verschil winnen, maar dit was dus een belangrijke stap. Veel gratis bier gehad van de club, dus ja: Daar zeg je geen nee tegen!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hif messiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, welke? Dan kan ik het voor je voor schieten.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is dit een troll of heb jij ook al aan de wodka-fristi gezeten?
Tokkie skere boiiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder ijs in 2 minuten geklapt
Jack Danielsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Yoda, ik weet dat je nog jong bent. Maar neem deze levensles van mij aan: Het is nooit te vroeg voor drank.
Haha, thanks voor het aanbod maar ik heb op mn 'oude' account nog 300kquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, welke? Dan kan ik het voor je voor schieten.
Want Kewell.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:46 schreef Fuszy het volgende:
Eerste wedstrijd met de aussies 2-1 gewonnen. Wat ging het af en toe toch moeizaam zeg
Jij hebt in ieder geval wel een goede smaak in troep wat niet te zuipen is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef mij die 300k maarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha, thanks voor het aanbod maar ik heb op mn 'oude' account nog 300kIk wil het juist zo doen zodat ik altijd voor de goedkoopste deal ga.
En Jillz...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval wel een goede smaak in troep wat niet te zuipen is.
Malt
Jack Daniels.
Ik mis Grolsch en wijn nog.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval wel een goede smaak in troep wat niet te zuipen is.
Malt
Jack Daniels.
Ik mis Grolsch en wijn nog.
Oar komt daar denk ik wel beter tot zn recht. Rukavytsja en Wilkshire ook fijne spelers.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien Kewell en Oar omwisselen
Har har har, gna gna gna.quote:
Ja! Heb hem een paar keer gedaan, tis wel moeilijk om alles bij elkaar te proppen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:03 schreef S0nic het volgende:
http://www.sporcle.com/games/TimmyD77/best-fifa-12-players-per-position
Kennen jullie deze al? leuk om je kennis te testen
De ratings die ervoor staan kloppen helemaal niet, dat maakt het nog moeilijker.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:03 schreef S0nic het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:03 schreef S0nic het volgende:
Lucio voor 17,5k?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:57 schreef GuRBuH het volgende:
Hart verkochtNu een Lucio 4-1-2-1-2 gekocht met 52 contracten voor 17.500 BIN
Nu nog 709 coins over om een compleet B team te maken
hij is 7k op de xboxquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja. Was de goedkoopste. Geen goede deal?
4-1-2-1-2 misschien, al kan het goedkoper, andere opstelling sowieso veel te veel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja. Was de goedkoopste. Geen goede deal?
Transformersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef vandermar het volgende:
Zometeen komt dit op TV, half ongeveer denk ik
[ afbeelding ]
In de gids stond eerst Shutter Island maar doen ze transformersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
TransformersBumblebeeeeee
tis al begonnne
Wat een belachelijke ratings zitten er toch tussenquote:
8!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:38 schreef Walxie het volgende:
Hoeveel teams hebben jullie FOK!ers eigenlijk?
6. 2 bronze, 2 silvers en 2 gold.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:38 schreef Walxie het volgende:
Twee, MLS bronze en Brasilvers (met Fetfa).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:38 schreef Walxie het volgende:
Je moet er van die 15 echt een paar verkopen. Zo heb je ook totaal geen overzicht toch? En jij hebt natuurlijk ook bij elk team een bank.quote:
Ik vind het zelf wel prima zo..waarom zou ik ze verkopen als ik er gewoon mee speel?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je moet er van die 15 echt een paar verkopen. Zo heb je ook totaal geen overzicht toch? En jij hebt natuurlijk ook bij elk team een bank.Hoeveel spelers heb je nu?
Oh als je met allemaal speelt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel prima zo..waarom zou ik ze verkopen als ik er gewoon mee speel?
maar hoeveel heeft dat je gekost? zijn het allemaal c-teams of AAA teams?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel prima zo..waarom zou ik ze verkopen als ik er gewoon mee speel?
ja ik heb altijd wel periodes dat ik een bepaald team even heel tof vind..ieder team dat ik wil hebben/maken dat heb ik atm wel en heb coins genoeg..Dump alleen Servi of Zwitserland misschien binnenkort..die gebruik ik echt amper.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh als je met allemaal speelt.een voordeel van zoveel teams is dat je bijna altijd wel iemand nodig hebt het TOTW.
Ik vind het wel fijn om niet te veel teams te hebben. 6/8 meer niet. Ik vind het juist leuk om veel met dezelfde teams te spelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja ik heb altijd wel periodes dat ik een bepaald team even heel tof vind..ieder team dat ik wil hebben/maken dat heb ik atm wel en heb coins genoeg..Dump alleen Servi of Zwitserland misschien binnenkort..die gebruik ik echt amper.
Ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:29 schreef pascal08 het volgende:
Ik weet dat de meesten hier Clubs spelen op de PS3, maar zijn er ook mensen op de Xbox die Clubs spelen?
Meer nog!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:29 schreef pascal08 het volgende:
Ik weet dat de meesten hier Clubs spelen op de PS3, maar zijn er ook mensen op de Xbox die Clubs spelen?
kthxbyequote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef Walxie het volgende:
Jullie hebben allemaal wel redelijk veel teams, ik houd het maar bij 3.
thnxgbyemfquote:
ken ik, heb ik ook soms dat ik met goedkope beter speelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef dion_v_k het volgende:
Heb nu een Serie A team dat me rond de 700k kost, toch speelde ik veel beter met mijn Braziliaantjes van +- 200k
http://futhead.com/12/squ(...)lters-MAX_NUM_FORMS=quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:33 schreef Walxie het volgende:
[..]
thnxgbyemf
Iemand hier die een Eredivisie team heeft trouwens? Maakt niet uit of het silvers zijn ofzo, had het vanmiddag al gevraagd maar ik moet even ideen op doen.
Dat is ook het probleem dat ik heb en daarom geef ik mijn coins maar uit aan veel toffe teams ipv 1 of 2 superteams..ik ben te bang voor de hcp..heb echt het gevoel dat mijn teams per hoge IF die ik heb slechter worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef dion_v_k het volgende:
Heb nu een Serie A team dat me rond de 700k kost, toch speelde ik veel beter met mijn Braziliaantjes van +- 200k
Net of jij een duur team hebt gehad.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ken ik, heb ik ook soms dat ik met goedkope beter speel
FC PINO jonguhquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef pascal08 het volgende:
Zullen we een clubje oprichten? En nee, niet voor mensen met een lelijk gezicht.
Dat vraag ik niet, ik vraag om mensen die hem hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squ(...)lters-MAX_NUM_FORMS=
eentje van 400k jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Net of jij een duur team hebt gehad.
Ik vind Brazilianen gewoon heerlijk spelen, heb ook een Brasilver team waar ik bijna alles mee winquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ken ik, heb ik ook soms dat ik met goedkope beter speel
Juist die 3/10 daar zijn gemaakt door FOK!'ers.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:35 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet, ik vraag om mensen die hem hebben.
Ik vind daar 7/10 flut.
Ja, moet ik wel weten welke haha.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Juist die 3/10 daar zijn gemaakt door FOK!'ers.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:38 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, moet ik wel weten welke haha.
Ik heb het liefste gewoon share-links.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fCbCZanEbc12Zquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:38 schreef Walxie het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/121465quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:38 schreef Walxie het volgende:
[..]
zag je pro league subs, magk daar eens een linkje van, wil ook pro league silvers makenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:45 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fCbCZanEbc12Z
Is een hybrid, gebruik alleen verdediging+keeper en Canesinquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
zag je pro league subs, magk daar eens een linkje van, wil ook pro league silvers maken
oh okquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:49 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Is een hybrid, gebruik alleen verdediging+keeper en Canesin
Je overtreedt de regels!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Net of jij een duur team hebt gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |