Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Fapvoerquote:stoereboii
Vind ik nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die Shakira in de OP is wel bergeil
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:50 schreef GuRBuH het volgende:
Krijg nu een mail van iemand over coins met onderaan het bericht 'verzonden van mn iPad'Denk maar dat ik daaraan verkoop
Gibbs en Koscielny.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:50 schreef detennismaster het volgende:
Van Persie
Hazard Gotze Walcott
Song Wilshere
? Vermaelen ? Sagna
Sqnezieifieivafawjvdo
Wojciech Szczęsny*quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:50 schreef detennismaster het volgende:
Van Persie
Hazard Gotze Walcott
Song Wilshere
? Vermaelen ? Sagna
Sqnezieifieivafawjvdo
Walcott mogen ze ook uit de 1e elftal halen en Gervinho + een nieuwe versterking gebruiken aangezien Walcott maar 1 degelijke wedstrijd in 1 seizoen speeltquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:50 schreef detennismaster het volgende:
Van Persie
Hazard Gotze Walcott
Song Wilshere
? Vermaelen ? Sagna
Sqnezieifieivafawjvdo
Die zitten daar al. Goede verdedigers!quote:
Bojan en Suazo is echt bazig!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
mijn derde <80 team![]()
en let maar niet op de bank, reserves komen er nog aan.
inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bojan en Suazo is echt bazig!
Heb je ook BBVA <80? Dan moet je echt Jara kopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
mijn derde <80 team![]()
twee IF medels en een Silver mangala. En een shitload aan goedkope teamsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bojan en Suazo is echt bazig!![]()
edit: Je hebt inmiddels ook aardig wat coins.Heb je behalve dit geld nog iets van waarde in je club?
ja heb ik ook, ik had al gelezen dat je daar positief over wasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb je ook BBVA <80? Dan moet je echt Jara kopen
Dus je hebt iets van 350K?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twee IF medels en een Silver mangala. En een shitload aan goedkope teams
Granada.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja heb ik ook, ik had al gelezen dat je daar positief over wasWaar speelt ie?
Hernandezquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
mijn derde <80 team![]()
Hernandez is een linkspoot (heel goed finesse shotquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
mijn derde <80 team![]()
Hernandez en Suazo allebei poacher trait, dat wordt nog watquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hernandez. Heb dat duo ook al eens gebruikt, scoorde met Hernandez echt bizar veel, vooral omdat veel mensen niet weten dat het een linkspoot is. Als je Gamberini op de plek van Caceres zet dan kan je rechts volgens mij wel Ogbonna gebruiken, italiaan uit de Serie B, dat is pas een held!
Als je je twee spitsen omdraait, zeker.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
dat wordt genieten dus als ik jullie mag geloven?
SIFquote:
Gewoon zo'n team gebruiken, dan heb je nergens last van!quote:
Ik hoorde dat Walcott lang niet zo snel is dan dat er op z'n kaartje staatquote:
Bayern speelt slecht, dus zal even kijken of dat een betere wedstrijd isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:03 schreef BDIL het volgende:
Wie een zieke wedstrijd wil kijken schakel nu in op Man City - Bolton, in 2 minuten al 3 100% kansen
Klopt, ik heb de IF RW Walcott gehad, pace 97. Nou, slaat helemaal nergens op. Net als IF Navas met pace 93. Robben met pace 93 is veel sneller.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Walcott lang niet zo snel is dan dat er op z'n kaartje staat
Ik heb de NIF Walcott en ik wil zoveel mogelijk pace. Hij speelt RW in een BPL-team. Heb ik betere mogelijkheden?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de IF RW Walcott gehad, pace 97. Nou, slaat helemaal nergens op. Net als IF Navas met pace 93. Robben met pace 93 is veel sneller.
Gervinho en Lennon bijvoorbeeld, zie futhead voor meer opties.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb de NIF Walcott en ik wil zoveel mogelijk pace. Hij speelt RW in een BPL-team. Heb ik betere mogelijkheden?
Bevalt ie niet dan? De meest logische alternatieven zijn dan Lennon en Valenciaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb de NIF Walcott en ik wil zoveel mogelijk pace. Hij speelt RW in een BPL-team. Heb ik betere mogelijkheden?
Nog niet mee gespeeld, hoor alleen veel mensen over dat hij traag isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bevalt ie niet dan? De meest logische alternatieven zijn dan Lennon en Valencia
Als je m toch al hebt zou ik lekker een paar potjes ermee spelen, vond de NIF Wallcott trouwens best relaxed, misschien dat ik daarom te veel van de IF Wallcott verwachttequote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog niet mee gespeeld, hoor alleen veel mensen over dat hij traag is
Bij mij doet hij het anders prima, heb gewoon de NIF versie. Maakt niet zoveel doelpunten als Young of Ciss maar dat is altijd zo bij mijn RW, daar kies ik toch vaker voor de pass.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog niet mee gespeeld, hoor alleen veel mensen over dat hij traag is
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:05 schreef Rijst het volgende:
Wat kan ik daar slecht tegen zeg. Van die tegenstanders die met hun spelers maar constant blijven draaien. Gelukkig wel 2-1 gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |