Beter doet hij dat dan ook niet op zijn werk.. kan die kutstem van hem niet uitstaan, zo geforceerd...quote:Op zondag 4 maart 2012 02:30 schreef Sinji het volgende:
Haha
No way dat Ranallo irl ook zo praat. He's trying way too hard
Haha, ik snap helemaal wat je bedoelt :p Heb je trouwens nog een streampie voor me?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:34 schreef Geo4kant het volgende:
Nee.. sommige mensen hebben gewoon een stem die ik moeilijk kan verdragen, Mauro is daar een van.
quote:
Ofcourse.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:36 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Haha, ik snap helemaal wat je bedoelt :p Heb je trouwens nog een streampie voor me?
Dat is gewoon een verzamel site voor streamsquote:Op zondag 4 maart 2012 02:38 schreef Broempoe het volgende:
Appreciate itZelfde site als gisteren, die moet ik onthouden.
Hey, iemand waar ik mee kan praten! Vorig keer werd ik al uitgelachen toen ik zo'n opmerking maaktequote:Op zondag 4 maart 2012 02:59 schreef Broempoe het volgende:
HAHA, die dude is wat je krijgt als Martin Kampmann en Chuck Lidell een baby maken
Zal nu wel een slappe hebbenquote:Op zondag 4 maart 2012 03:04 schreef Hooidraad het volgende:
Nober zal met zijn rechterhand in zijn broek zitten te kijken.
lolquote:Op zondag 4 maart 2012 02:59 schreef Broempoe het volgende:
HAHA, die dude is wat je krijgt als Martin Kampmann en Chuck Lidell een baby maken
Klein beetje.. Heb dat meer bij die speler van Barca.. altijd nice om aan te denken. (dat wijf, niet die voetballer)quote:
Dit kan niet overtroffen wordenquote:Op zondag 4 maart 2012 03:25 schreef Hooidraad het volgende:
Deed me heel even denken aan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |