Perfect! Ik slaap moeilijk de laatste tijd..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vanavond boksen. Dat is ten minste een olympische discipline!
Nice.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Perfect! Ik slaap moeilijk de laatste tijd..
Ben je nu gestopt met MMA Playground of was je het vergeten? Het begon net spannend te wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zag al een grap/opmerking aankomen maar je kwam met een goedequote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hij heeft ze prijsje binnen hoor.. stopt er meteen mee..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben je nu gestopt met MMA Playground of was je het vergeten? Het begon net spannend te worden
Vergeten.. geen tijd.. pissedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben je nu gestopt met MMA Playground of was je het vergeten? Het begon net spannend te worden
Kan ik ook eens een keer champ wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vergeten.. geen tijd.. pissed
Haha
Je hebt winnen en shinen. Zo fel dat je deze moet dragen >quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Het is niet voor niets dat de meeste goede vechters altijd 7 tot 9 op rij winnen in het begin van hun carrière.. die eerste 4/5 zijn vaak cans.
Moet van uncle Dana.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:19 schreef Fenomeno het volgende:
Maar op zich kan ik hem geen ongelijk geven om op LHW te blijven zolang hij het gewicht haalt
Nog wel inderdaad.. maar na die 3 mogelijke fights denk ik dat hij Bones wel naar HW laat gaan omdat er niemand meer is en de fans het dan gaan demanden.. plus als hij blijft trainen (zeker zijn chicken legs) wordt hij ook zwaarder en zwaarder.quote:
Dat zijn volgens mij ook de enige twee die hem zouden kunnen verslaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:32 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat ik een beetje in m'n broekje kom als Junior of Alistair Bones zijn arrogante bakkes KO zou slaan
Andy ook wel denk ik, op dit moment, maar dat moet niet te lang meer duren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij ook de enige twee die hem zouden kunnen verslaan
Andy is slim genoeg om dat waarschijnlijk niet te doen, als hij de rematch wint tegen Sonnen zou ik als ik hem was met pensioen gaan.. het kan alleen maar achteruit gaan nu, dat merk je al aan al zijn blessures.. Stoppen op je hoogte punt en undefeated in de UFC is gewoon ziekquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:36 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Andy ook wel denk ik, op dit moment, maar dat moet niet te lang meer duren.
Tja, als je een paar miljoen krijgt per gevecht en het gaat je nog zo makkelijk af (ik denk dat Andy Sonnen gruwelijk gaat slopen) dan is stoppen zo makkelijk nog niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Andy is slim genoeg om dat waarschijnlijk niet te doen, als hij de rematch wint tegen Sonnen zou ik als ik hem was met pensioen gaan.. het kan alleen maar achteruit gaan nu, dat merk je al aan al zijn blessures.. Stoppen op je hoogte punt en undefeated in de UFC is gewoon ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |