Heerlijk man die Rogan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:01 schreef vivelafete het volgende:
Om bij zo'n gaaf event toch nog maar wat te zeiken: Rogan begint me steeds minder te bevallen. Wat een idioot geschreeuw zeg, met die greatest comeback. Had hij weer teveel aan de AlphaBrain gezeten ofzo? Ook de hele tijd dat ge-OH! bij een (iets hardere) stoot, vaak vol op de dekking. Tenenkrommend! Meer mensen hier die dit vinden?
Ja ik ga ook stoppen met alleen maar op underdogs wedden, zo domquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
Als je zo doorgaat kun je leuk centje verdienen als je elke keer de juiste picked en erop bet.
Ja, niet elke underdog kiezen.. je moet ze af en toe pakken als je denkt dat die fighter echt gaat winnenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik ga ook stoppen met alleen maar op underdogs wedden, zo dom
Ja ik wed altijd heel dom. Ik zie dan 2 vechters met 2-3x odds ofzo en dan leg ik daar voor de lulz gewoon wat cash opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, niet elke underdog kiezen.. je moet ze af en toe pakken als je denkt dat die fighter echt gaat winnen
Maar meeste geld is vaak te verdienen aan de undercard. (Daar weet jij genoeg van dus)
Conditquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
Dana bij post press zegt dat hij het goed vind dat Condit wil wachten op GSP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |