Het blijft genieten met die jongen.quote:
Ik heb anders niks te klagen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, jij komt alleen maar met klaagzangen
Ik denk dat een meerderheid van zo'n slordige 100% het niet zo zou waarderen nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:07 schreef twi het volgende:
Moet ik ook nog even toevoegen dat zelfs ik, de rustige, kalme, gecontroleerde, betrouwbare, vredelievende en zachtaardige twi iemand die één van mijn pakketjes tot twee keer toe hardhandig op een lepel (¿?) mietert, die persoon heel bekwaam - net als het pakketje met kleren - door een brievenbus zou proppen? Of was het inmiddels al bekend dat dat echt een paar stappen te ver gaat?
Je hebt alleen een spiegel nodig koffiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier is de zon ook weg
Maar het is tenminste droog en lekker temperatuurtje
Ik heb er 1 in de badkamer. Hoezo, ik vat em nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt alleen een spiegel nodig koffie
Hoe oud was jij ook alweer jongen?quote:
Jij bent het zonnetjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in de badkamer. Hoezo, ik vat em niet
Toen was ik bijna net zo oud als jij nuquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer jongen?
Uit je keuze voor de smiley begrijp ik dat dat jouw wel eens gebeurd is met jouw bestelde speeltjesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens seksspeeltjes worden vaak discreet geleverd en mogen, als je een beetje goeie webshop hebt, niet worden afgegeven bij de buren.
Dat zullen de buren vanzelf wel achter komen en nu maar hopen dat die ook op FOK! zitten en dit topic lezenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Even los van het feit dat je niet het recht hebt om te achterhalen wat er in het pakketje zit mlig, heb je door het hard op de grond te gooien (op de lepel) niet iets kapot gemaakt?
ik heb niets horen breken toen ik het de eerste keer op de lepel had gegooid, dus ik wist dat het ook die 2de keer wel kon.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Even los van het feit dat je niet het recht hebt om te achterhalen wat er in het pakketje zit mlig, heb je door het hard op de grond te gooien (op de lepel) niet iets kapot gemaakt?
Ja, er stond echt op 'niet afgeven bij de buren'. Maar dat verraad an sich al een beetje wat het is.quote:
Het is gestoord gedrag, MLIG. Vandaar dat men het niet accepteert.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb niets horen breken toen ik het de eerste keer op de lepel had gegooid, dus ik wist dat het ook die 2de keer wel kon.
de doos is wel beschadigt.
en verder wil ik er niets meer over posten, want dit is compleet normaal om even te doen, maar vpolgens mij is het niet sociaal geaccepteerd om erover te praten,
Dat je iets niet hoort breken betekent niet dat er niks kapot kan zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb niets horen breken toen ik het de eerste keer op de lepel had gegooid, dus ik wist dat het ook die 2de keer wel kon.
de doos is wel beschadigt.
en verder wil ik er niets meer over posten, want dit is compleet normaal om even te doen, maar vpolgens mij is het niet sociaal geaccepteerd om erover te praten,
ohja?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
Het is gestoord gedrag, MLIG. Vandaar dat men het niet accepteert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het mijn pakje was?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja?
en hoe wist strawberry dan dat op haar verpakking stond "niet afgeven bij de buren" ?
nee, zie me spoiler, ik was net te laat. dat soort dingen doe jij niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het mijn pakje was?En dat staat aan de buitenkant he, iedereen kan dat lezen.
Je moest eens weten Jeroen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, zie me spoiler, ik was net te laat. dat soort dingen doe jij niet.
en zoals je zegt. iedereen kan de verpakking zien en mag de verpakking aanraken.
netzoals ik heb gedaan.
volgensmij weet ik dat hij na korte tijd kapot was bij jou. ik dacht dat je toen een grapje maakte.quote:
"transportschade"quote:Jij hebt er met opzet gaten in gemaakt om te achterhalen wat er in zat. Dat is heel wat anders.
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij weet ik dat hij na korte tijd kapot was bij jou. ik dacht dat je toen een grapje maakte.
of haal ik nu allemaal dingen door elkaar?
Alleen is het geen transportschade, het is een paranoïde stomme actie van jou geweest.quote:"transportschade"
nou er is me iets bijgebleven van iemand op fok die foute dingen had gekocht die toen kort later kapot gingen of niet aan de verwachtingen voldeden ofzo.quote:
voor de veiligheid!quote:Alleen is het geen transportschade, het is een paranoïde stomme actie van jou geweest.
Je hebt gewoon met je klote poten van andermans spullen af te blijven als je het niet vertrouwd neem je het niet aan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou er is me iets bijgebleven van iemand op fok die foute dingen had gekocht die toen kort later kapot gingen of niet aan de verwachtingen voldeden ofzo.
volgensmij was jij dat.
[..]
[..]
voor de veiligheid!
nogmaals:
-verdachte buren
-verdacht pakketje (hier worden steden in een straal van zoveel meter voor ontruimt)
en nog veel meer dingen.
Oh, ja dat was ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou er is me iets bijgebleven van iemand op fok die foute dingen had gekocht die toen kort later kapot gingen of niet aan de verwachtingen voldeden ofzo.
volgensmij was jij dat.
Bullshit mlig, jij vindt elk pakketje verdacht. Je hebt geen enkele grond gehad om dit te doen.quote:voor de veiligheid!
nogmaals:
-verdachte buren
-verdacht pakketje (hier worden steden in een straal van zoveel meter voor ontruimt)
en nog veel meer dingen, duane enzo, en mijn rechten
mijn plichten (het pakket uiteindelijk aflevereren) kom ik ook nog wel na
dit is al een paar keer gezegd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Potentieel Brevik topic pas maar op de AIVD leest gegarandeerd mee.
[..]
Je hebt gewoon met je klote poten van andermans spullen af te blijven als je het niet vertrouwd neem je het niet aan.
Daar is hij dan weer niet het type voor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Potentieel Brevik topic pas maar op de AIVD leest gegarandeerd mee.
nou zie je, ik weet veel over je.quote:
dus ja ik weet genoeg. ofzoiets?quote:strawberry schrijft:
Je moest eens weten Jeroen.
Dan nog heb je een mond en nu heb je ook nog eens heel bewust het briefgeheim geschonden en dat geld net zo hard voor pakketten!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit is al een paar keer gezegd.
ik heb dat inderdaad vaak overwogen elke keer nadat ik een pakket krijg. maar dan elke volgende keer heb ik geen tijd om na te denken bij de postman. Ze gaan er altijd vanuit dat de buren het aannemen, en voordat je het weet zit je met de rechten en plichten van dat pakket doorgeven opgescheept.
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is hij dan weer niet het type voor.
Welke rechten en plichten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit is al een paar keer gezegd.
ik heb dat inderdaad vaak overwogen elke keer nadat ik een pakket krijg. maar dan elke volgende keer heb ik geen tijd om na te denken bij de postman. Ze gaan er altijd vanuit dat de buren het aannemen, en voordat je het weet zit je met de rechten en plichten van dat pakket doorgeven opgescheept.
hallo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dan nog heb je een mond en nu heb je ook nog eens heel bewust het briefgeheim geschonden en dat geld net zo hard voor pakketten!
Ja op tv zou dit een teken kunnen zijn van een op handen zijnde invasie van aliens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hallo.
kijkt u tv?
er is zo vaak op tv dat iemand even een verdachte brief tegen het licht houd.
Niet echt, dure spullen (elektronica) of dozen waar belangrijke papieren in zitten worden ook zo verzonden. Als iedereen denkt zoals jij dan zullen mijn buren ook al een paar keer hebben gedacht dat ik seksspeeltjes had besteld.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, er stond echt op 'niet afgeven bij de buren'. Maar dat verraad an sich al een beetje wat het is.
krijgt ze regelmatig bloedtransfusies?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op tv zou dit een teken kunnen zijn van een op handen zijnde invasie van aliens.
Mijn buurvrouw is nogal bleek en volgens mij houdt ze niet van knoflook, dat wil toch nog niet zeggen dat ik dan maar een staak door haar hart moet gaan rammen.
dit is niet de TV, je leeft in de echte wereld hier.
-de rechten neem ik over om het pakket te mogen aanraken en te doen wat nodig is voor het transport en de bewaring. de bewaring moet veilig gebeuren dus gevaarlijke dingen in huis bewaren is onveiligquote:
ik ben er niet zoveel mee bezig. ik heb gewoon even het pakket met zo min mogelijk jeweetwel geinspecteerd op verdachte dingen.quote:Jij maakt gewoon van elke kleine gebeurtenis in je hoofd al een ramp.
het pakket is nog niet afgeleverd, dus dat moet ook nog gebeuren.quote:Het enige wat je hier hoefde te doen was het pakje afgeven bij je buren.
Je hoefde niet eens na te denken over wat er eventueel in zou kunnen zitten.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
krijgt ze regelmatig bloedtransfusies?
Oke, Ga eens een afspraak maken bij de GGZquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hallo.
kijkt u tv?
er is zo vaak op tv dat iemand even een verdachte brief tegen het licht houd.
je weet het tegenwoordig niet meer king, verdachtquote:
jezus we blijven bezig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op tv zou dit een teken kunnen zijn van een op handen zijnde invasie van aliens.
Mijn buurvrouw is nogal bleek en volgens mij houdt ze niet van knoflook, dat wil toch nog niet zeggen dat ik dan maar een staak door haar hart moet gaan rammen.
dit is niet de TV, je leeft in de echte wereld hier.
Ik ben veel thuis en krijg ontzettend veel pakketten van de buren zowat de hele straat ik zet het netjes aan de kant en breng het even langs in de avond of ze komen het ophalen en daarmee is het klaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt, dure spullen (elektronica) of dozen waar belangrijke papieren in zitten worden ook zo verzonden. Als iedereen denkt zoals jij dan zullen mijn buren ook al een paar keer hebben gedacht dat ik seksspeeltjes had besteld.
Fictie ooit van het woord gehoord?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jezus we blijven bezig.
nee dit is niet tv, maar wat gebeurd op tv is wel gebaseerd op de echte wereld enzo.
ik zeg net:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Oke, Ga eens een afspraak maken bij de GGZ
fictie heeft ook raakvlakken met de echte wereld, en wat er in de echte wereld gebeurd.quote:
Ik zie wel regelmatig de thuiszorg bij haar stoppen jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
krijgt ze regelmatig bloedtransfusies?
run while you still canquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie wel regelmatig de thuiszorg bij haar stoppen ja
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt, dure spullen (elektronica) of dozen waar belangrijke papieren in zitten worden ook zo verzonden. Als iedereen denkt zoals jij dan zullen mijn buren ook al een paar keer hebben gedacht dat ik seksspeeltjes had besteld.
Ik heb alle seizoen Buffy en Angel gezien en zo'n beetje elke vampierenfilm die er is.quote:
Ik verander stiekem iedere nacht in een zwaan...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je weet het tegenwoordig niet meer king, verdacht
ik mag jouquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoen Buffy en Angel gezien en zo'n beetje elke vampierenfilm die er is.
I'm prepared
De kans is vele malen groter dat het geen verdacht pakketje is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zeg net:
wat op tv gebeurd is gebaseerd op de echte wereld.
in soaps enzo moeten de personages echte mensen voorstellen, dat is gebaseerd op normale mensen uit de echte wereld. die personen houden soms verdachte brieven tegen het licht.
als wat op tv te zien is niets te maken had met de echte wereld, dan zou het een willekeur van ruis of wiskundige kunst ofzo zijn.
maar nee, het is gemaakt zodat de kijker een raakvlak beleefd met de echte wereld.
[..]
fictie heeft ook raakvlakken met de echte wereld, en wat er in de echte wereld gebeurd.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik verander stiekem iedere nacht in een zwaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hardcore fan vroeger.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik mag jouBuffy
![]()
[ afbeelding ]
Still hardcore fan, ik kijk de dvd's over and overquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hardcore fan vroeger.
Ook veel boeken gelezen en de comics
Vond ze juist wel goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Still hardcore fan, ik kijk de dvd's over and over![]()
comics moet ik NOG een keer proberen, want de vorige keer trok het me niet zo somehow
Graciasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond ze juist wel goed.
Boeken ook wel.
Immortal is een aanradertje als je die nog niet gelezen hebt.
Speelt ten tijde van seizoen 3 ongeveer
Zijn ze wat, die comics?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hardcore fan vroeger.
Ook veel boeken gelezen en de comics
LAAT DIE DOOS MET RUSTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik vind lange vrouwen vaak aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
kaneel, las ik nou wat over LANGE vrouwen? ik ben niet lang
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
LAAT DIE DOOS MET RUST![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kloptquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zijn wel tof.
Worden uitgegeven door Dark Horse geloof ik
miss zoek jij "geborgenheid" bij de vrouw i.p.v andersom?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind lange vrouwen vaak aantrekkelijk.![]()
Dat is raar, want ik ben zelf klein.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
LAAT DIE DOOS MET RUST![]()
Ik laat je doos niet met rust hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, is van Dark Horse. Maar ik heb ze nooit gelezen. Ik zie de laatste tijd wel eens links voor Buffy Season 9 voor bij komen, maar ik laat ze altijd links liggen. Is het een beetje een horror comic?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zijn wel tof.
Worden uitgegeven door Dark Horse geloof ikEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
GRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat je doos niet met rust hoor.
[..]
Ja, is van Dark Horse. Maar ik heb ze nooit gelezen. Ik zie de laatste tijd wel eens links voor Buffy Season 9 voor bij komen, maar ik laat ze altijd links liggen. Is het een beetje een horror comic?
i knowquote:
Ik weet niet, zou kunnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
miss zoek jij "geborgenheid" bij de vrouw i.p.v andersom?
ik ben 1,67/1,68
Lepeltje lepeltjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i know(k heb wel opgelet heur
)
maarre, wat ga jij dan met die lepel doen? HEAHHH??? u_u
Ik heb mijn eigen meet alquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
Zin om te meeten in leiden vanavond? Iemand?
Zijn wel iets heftiger dan de tv show was jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat je doos niet met rust hoor.
[..]
Ja, is van Dark Horse. Maar ik heb ze nooit gelezen. Ik zie de laatste tijd wel eens links voor Buffy Season 9 voor bij komen, maar ik laat ze altijd links liggen. Is het een beetje een horror comic?
ik denk dat ik ze toch t liefst op dezelfde lengte heb, ongeveer.. of toch kleiner dan mij.. denk ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, zou kunnen.
Ik ben iig groter dan jij. Mijn trots is gered. (1,75)
Nou, als dat geen neuken wordt...quote:
Dan zal ik er eens 1 gaan sampelen binnenkort.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn wel iets heftiger dan de tv show was ja
Al mijn vrienden zijn ongeveer 1,90. Ik ben de smurf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk dat ik ze toch t liefst op dezelfde lengte heb, ongeveer.. of toch kleiner dan mij.. denk ik
haha awww, nja valt nog mee toch
Huiswerk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
Zin om te meeten in leiden vanavond? Iemand?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, als dat geen neuken wordt...
[..]
Dan zal ik er eens 1 gaan sampelen binnenkort.
[..]
Al mijn vrienden zijn ongeveer 1,90. Ik ben de smurf.
[..]
Huiswerk.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoen Buffy en Angel gezien
zo mee eens, buffy wasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]tegenwoordig heb je dergelijke series niet echt meer
quote:
Ik neuk nooit hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, als dat geen neuken wordt...
Klopt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]tegenwoordig heb je dergelijke series niet echt meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |