Wie zegt hier iets over het hele hok meenemen naar de dierenartsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
de ik kan het buitenhok niet meenemen in de auto -.-
Koop een stationcar of caddyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
de ik kan het buitenhok niet meenemen in de auto -.-
Gewoon met z'n kop op de stoeprand slaan, is het zo over.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:26 schreef Monopoly het volgende:
Stamp er anders gewoon op. Dan hoef je niet moeilijk te doen om zijn nek te breken.
het hok telt ook mee als nest -.- de omgeving speelt ook een rol, hoe dom denk je dat ik ben?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wie zegt hier iets over het hele hok meenemen naar de dierenarts![]()
. Die gast ziet je al komen hehehe
Idd. Pak gewoon een kartonnen doos, paar handdoekjes erin. Klaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wie zegt hier iets over het hele hok meenemen naar de dierenarts![]()
. Die gast ziet je al komen hehehe
oh sorry niet gezien manquote:
Gewoon wat stront en hooi uit de nest halen en in een doos stoppen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
het hok telt ook mee als nest -.- de omgeving speelt ook een rol, hoe dom denk je dat ik ben?
whahahahquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij wilt serieus dat ik die vraag ga beantwoorden?
Ja, doe eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
kadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:28 schreef Monopoly het volgende:
Je kan ook gewoon een emmer water pakken. Beest 5 minuten onder water houden. Blijft het vlees ook mals en sappig van.
Doe ik vaak met katten .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Zo moeilijk is het echt niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd. Pak gewoon een kartonnen doos, paar handdoekjes erin. Klaar.
liever niet...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
ik ben vegatarieer >:(quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:28 schreef Monopoly het volgende:
Je kan ook gewoon een emmer water pakken. Beest 5 minuten onder water houden. Blijft het vlees ook mals en sappig van.
Doe ik vaak met katten .
TS heeft al minstens 10 goede suggesties langs zien komen, maar doet er niks mee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als TS serieus is, reageer dan eens op mijn serieuze post ipv dat onzin.
Inderdaad. Verzuipen, nekje breken, schedel inslaan. Echt, de mogelijkheden zijn oneindig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
TS heeft al minstens 10 goede suggesties langs zien komen, maar doet er niks mee.
Met een vieze glimlach, en kaplaarzen aan met een regenjas.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:31 schreef AppelCake het volgende:
ik haat het om dieren dood te makenhoe kunnen jullie dat doen?
Je kunt ze ook dood laten maken. Laat 'm spelen op de snelwegquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:31 schreef AppelCake het volgende:
ik haat het om dieren dood te makenhoe kunnen jullie dat doen?
Wij hadden ook kannibalistische hamsters, die begonnen elkaar op te eten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Ooit een hamster gehad die een van zijn pootjes verdraaid had. OfzoEcht wel sneu, want op een gegeven moment vrat ie het pootje eraf
Toen hebben we euthanasie moeten plegen
WOWOWOWOWOWOWOW NEE MAN DOE HET NIET HIJ MAAKT JE BEESTJE KAPOT.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:34 schreef AppelCake het volgende:
ik ga wel gewoon naar de dierenarts...
Ook eens gehad ja. Kregen twee hamsters van de buren 'Het zijn echt twee mannetjes, hoor!'quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wij hadden ook kannibalistische hamsters, die begonnen elkaar op te eten.
Hamsters zijn ook solitaire beestjesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wij hadden ook kannibalistische hamsters, die begonnen elkaar op te eten.
Dit. Dierenartsen maken huisdieren altijd dood.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
WOWOWOWOWOWOWOW NEE MAN DOE HET NIET HIJ MAAKT JE BEESTJE KAPOT.
Wat dacht je nou toen je dit topic opende? Dat iemand hier serieus iets zou posten dat het pootje van dat kutkonijn zou genezen? Denk even na, man.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:34 schreef AppelCake het volgende:
ik ga wel gewoon naar de dierenarts...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |