Niets mis mee. Ik doe het zelf ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe sorry, kon het niet laten
Wat een baan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:13 schreef Plastic_zak het volgende:
monks ik ga maandag als ik weer op m'n stage ben heel de dag pokemon spelen, dat is waarschijnlijk het enige wat die faal pc's aankunnen
Ja.quote:
Verkleed je als P_Z en ga naar de kapper en ga onder de identiteit van P_Z naar zijn stage toequote:
Dat klinkt echt fucking smerig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:33 schreef Dientje12 het volgende:
ff broodje mexicano opeten met pindasaus
ik vind het wel lekker klinkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat klinkt echt fucking smerig.
Dat lijkt me geen goed plan.quote:
augurkje, tomaat en ui een optie?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb een wit bolletje met mayo, sla, kaas en ham
de enige berelul hier zit in mijn broekquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:36 schreef Trollscience het volgende:
Net twee broodjes met berelul op, kapotlekker jonguh.
augurkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
augurkje, tomaat en ui een optie?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de enige berelul hier zit in mijn broek
Hij is gewoon geil.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
annakin kan wel geil kijken soms, shiit
Waz deze.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]![]()
Mag ik die ook op een broodje doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |