ik wil jouw brood wel smerenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
IK GA BROOD SMEREN EN VERDER MET STAR WARS KIJKEN
Weet je dat heel zeker?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:13 schreef Plastic_zak het volgende:
monks ik ga maandag als ik weer op m'n stage ben heel de dag pokemon spelen, dat is waarschijnlijk het enige wat die faal pc's aankunnen
Pc's afkraken op school en op werk/stage en vergelijken met de pc die je thuis hebt staanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:13 schreef Plastic_zak het volgende:
monks ik ga maandag als ik weer op m'n stage ben heel de dag pokemon spelen, dat is waarschijnlijk het enige wat die faal pc's aankunnen
hey je bent weer een man?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:15 schreef monkyyy het volgende:
Een pokemon in de safari zone vangen is moeilijker dan het medicijn voor aids uitvinden volgens mij.
It's magic!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hey je bent weer een man?
Ik raar verward
Niets mis mee. Ik doe het zelf ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe sorry, kon het niet laten
Wat een baan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja.quote:
Verkleed je als P_Z en ga naar de kapper en ga onder de identiteit van P_Z naar zijn stage toequote:
Dat klinkt echt fucking smerig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:33 schreef Dientje12 het volgende:
ff broodje mexicano opeten met pindasaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |