Ah! Dat is wel een goeie!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef Mirjam het volgende:
carglass doet het gratis voor je, service van de zaak
Als je een rechterbuitenspiegel hebt mag het wel. Denk maar aan busjes enzo, die hebben vaak ook niets aan hun binnenspiegel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah! Dat is wel een goeie!
Komen die dan ook gratis langs om het te fixen of moet ik erheen? Want volgens mij mag ik eigenlijk niet rijden zonder binnenspiegel, toch?
Zo te zien heeft een Fiat Panda uit 2004 datquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:46 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Als je een rechterbuitenspiegel hebt mag het wel. Denk maar aan busjes enzo, die hebben vaak ook niets aan hun binnenspiegel.
ik durf het bijna niet te zeggen, maar dat zou zomaar eens de reden kunnen zijn dat hij er nu naast ligtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef Mirjam het volgende:
carglass doet het gratis voor je, service van de zaak
Ik weet wel dat spiegels aan glas vastmaken kut is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen, maar dat zou zomaar eens de reden kunnen zijn dat hij er nu naast ligt
Ja, 2 rechterbuitenspiegels zou ook ietwat overdreven zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:02 schreef Compoantje het volgende:
1 rechter buitenspiegel is verplicht. 1 van onze auto's heeft dat ook.
Binnenspiegel is overrated.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef Tijn het volgende:Want volgens mij mag ik eigenlijk niet rijden zonder binnenspiegel, toch?
Groothoek (ver achter de wagen dus en ook om een hoekje en je dode hoek) en normaal. Veel busjes hebben 2 of 3 stuks glaswerk in 1 unit. Vrachtwagens en bussen trouwens ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:16 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ja, 2 rechterbuitenspiegels zou ook ietwat overdreven zijn.
Tuurlijk die werken daar gratis.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:53 schreef Tijn het volgende:
Kheb net even met de Carglass gebeld en ze hebben wel tijd, dus ga ik er gelijk even heen. Kost inderdaad niks zeiden ze, dus prima!
Je kunt altijd nog 2 sterke magneten gebruikenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat spiegels aan glas vastmaken kut is.
Die stukjes speciale dubbelzijdige tape werken ieder geval niet.
Maarja ach, je mag ook rijden met 2 buiten spiegels
Ja, of gaatje boren en vastschroevenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog 2 sterke magneten gebruiken.
Ik meen dat er een speciale lijm voor is die ze met infrarood moeten uitharden als je op glas lijmt. Da's wel goeie.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:50 schreef penny-wise het volgende:
Lijmen moet je idd met speciale lijm doen.
Voor auto's zonder een rechterbuiten spiegel of vanaf bj 2011quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:21 schreef Gummiebeer het volgende:
Binnenspiegel is trouwens wel een apk eis, ondanks dat je 2 buitenspiegels hebt.
Als dat werkelijk zo is dan ben ik genaaid door de apk keurmeester.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Voor auto's zonder een rechterbuiten spiegel of vanaf bj 2011
erheen gaan, je kan moeilijk je autoi dragen toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah! Dat is wel een goeie!
Komen die dan ook gratis langs om het te fixen of moet ik erheen? Want volgens mij mag ik eigenlijk niet rijden zonder binnenspiegel, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |