Buiten natuurlijk. Lekker weer, joh.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu je erover begint krijg ik er zelf ook ineens enorm veel zin in. Ga je het gewoon buiten doen?
Wat denk je zelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2012 16:09:47 ]
Lekker man met -2 barbecueën. Zit je met je harses nog in Marbella of zoquote:
Valencia, maar wat je zegt zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker man met -2 barbecueën. Zit je met je harses nog in Marbella of zo
Terecht zou ik ook wel hebben. Buiten het feit dat je beter heel dicht tegen het vuur kan gaan aanstaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Valencia, maar wat je zegt zou goed kunnen.
Heb er zin in i.i.g.
Wij gingen vroeger gewoon in de loods bbq-en als het te koud was. Ik haal 't echt niet in m'n hoofd om met dit weer als de zon onder is buiten te gaan zitten voor m'n lol. Ben ook benieuwd of Happel er morgen nog zo enthousiast over is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht zou ik ook wel hebben. Buiten het feit dat je beter heel dicht tegen het vuur kan gaan aanstaan.
Ja, kan je gelijk je kleren weggooien.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht zou ik ook wel hebben. Buiten het feit dat je beter heel dicht tegen het vuur kan gaan aanstaan.
Heb een speklaag, komt wel goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger gewoon in de loods bbq-en als het te koud was. Ik haal 't echt niet in m'n hoofd om met dit weer als de zon onder is buiten te gaan zitten voor m'n lol. Ben ook benieuwd of Happel er morgen nog zo enthousiast over is.
Geen idee, ben te gast. Zie wel wat de pot schaft.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anyway veel plezier gewenst. Ga je voor de speklap, de hamburgert of een mooie saucisse?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, kan je gelijk je kleren weggooien.
Goede.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Kleding dragen op een swingerfeest.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Kleding dragen op een swingerfeest.
Ik moest stiekem wel grinniken.quote:
zij heeft hem geneuktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |