Toen dit nummer uitkwam was ik nog net geen 6. Wat mede inhoudt dat ik Ajax nooit bewust een CL van een jaar eerder heb zien winnen... Volgens mij hebben mijn ouders mij bewust willen pesten dat kan gewoon niet anders.quote:
Geweldig. Heb ik ook zin in, maar moet daarvoor nog teveel doen helaas.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Zodrekt heerlijk op de bank liggen, sport1 aan en niet meer van de bank komen
Ik heb het wel bewust mee gemaaktquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen dit nummer uitkwam was ik nog net geen 6. Wat mede inhoudt dat ik Ajax nooit bewust een CL van een jaar eerder heb zien winnen... Volgens mij hebben mijn ouders mij bewust willen pesten dat kan gewoon niet anders.
Ik heb nergens zin in, vandaar dat ik het doequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geweldig. Heb ik ook zin in, maar moet daarvoor nog teveel doen helaas.
Liverpool - Arsenal over een uurquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Zodrekt heerlijk op de bank liggen, sport1 aan en niet meer van de bank komen
wees blij dat je het nog bewust mee hebt gemaakt want het gaat nog heel lang duren tot de volgendequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:38 schreef Muto het volgende:
Eerste wat ik bewust meemaakte was het landskampioenschap op 25 april 1999.
Mooie pot om mee te beginnenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liverpool - Arsenal over een uur
Desalniettemin gun ik City het kampioenschap wel en hoop ik op een hattrick van V/d Vaartquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen spurs tegen United
Wedstrijd tussen de joden en kakkerlakken van Engeland
Sowieso cityquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Desalniettemin gun ik City het kampioenschap wel en hoop ik op een hattrick van V/d VaartZullen de livetopics trouwens weer rustig zijn nu de gratis maand is afgelopen
Ik ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:38 schreef Muto het volgende:
Eerste wat ik bewust meemaakte was het landskampioenschap op 25 april 1999.
Was mooi man. Ik deed die dag mijn communie ( Nee, ik ben niet misbruiktquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wees blij dat je het nog bewust mee hebt gemaakt want het gaat nog heel lang duren tot de volgende
ADO Heerenveen wordt een leuk duel vanavond denk ik. De_Kromme kan z'n borst alvast natmaken.quote:zaterdag 3 maart
18:45 ADO Den Haag - SC Heerenveen
19:45 VVV Venlo - NAC Breda
19:45 RKC Waalwijk - Excelsior
20:45 AZ - Heracles Almelo
zondag 4 maart
12:30 Vitesse - De Graafschap
14:30 Ajax - Roda JC Kerkrade
14:30 FC Utrecht - NEC
14:30 Feyenoord - FC Groningen
16:30 PSV - FC Twente
Onder de betters onder ons zal ik de uitslagen even voorspellen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
zaterdag 3 maart
18:45 ADO Den Haag - SC Heerenveen
19:45 VVV Venlo - NAC Breda
19:45 RKC Waalwijk - Excelsior
20:45 AZ - Heracles Almelo
zondag 4 maart
12:30 Vitesse - De Graafschap
14:30 Ajax - Roda JC Kerkrade
14:30 FC Utrecht - NEC
14:30 Feyenoord - FC Groningen
16:30 PSV - FC Twente
Ado heeft uitschieters dat alles opeens op zijn plek valt vreemd genoeg. Ik voorspel er vanavond in deze thuiswedstrijd 1quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ADO Heerenveen wordt een leuk duel vanavond denk ik. De_Kromme kan z'n borst alvast natmaken.
ADO - Heerenveen denk je 2-1?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder de betters onder ons zal ik de uitslagen even voorspellen.
zaterdag 3 maart
2 - 1 ADO Den Haag - SC Heerenveen
2 - 0 VVV Venlo - NAC Breda
2 - 1 RKC Waalwijk - Excelsior
3 - 1 AZ - Heracles Almelo
zondag 4 maart
1 - 1 Vitesse - De Graafschap
4 - 1 Ajax - Roda JC Kerkrade
1 - 1 FC Utrecht - NEC
3 - 1 Feyenoord - FC Groningen
2 - 2 PSV - FC Twente
Geen dank.
[..]
Ado heeft uitschieters dat alles opeens op zijn plek valt vreemd genoeg. Ik voorspel er vanavond in deze thuiswedstrijd 1
Nac speelt uit volgens jouw lijstje toch? In de vorm die beide ploegen hebben + de Koel als speelterrein zie ik Nac niet winnen hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ADO - Heerenveen denk je 2-1?Dat zou me echt heel erg verbazen.
VVV-venlo tegen NAC ervandoor met de 3 punten? Vermoed ik ook niet.
De_Kromme heeft bij mij elke sympathie voor ADO doen versmelten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nac speelt uit volgens jouw lijstje toch? In de vorm die beide ploegen hebben + de Koel als speelterrein zie ik Nac niet winnen hoor. En Ado moet ff winnen Vvv komt wel heel dichtbij. Stiekem heb ik wel een zwak voor Ado![]()
Sowieso eerst 2e ringquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De_Kromme heeft bij mij elke sympathie voor ADO doen versmelten.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De_Kromme heeft bij mij elke sympathie voor ADO doen versmelten.
Zijn ban is nu toch ook opgeheven? Heb 'm nog niet langs zien komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat een figuur is dat. Gewoon een pure troll/provocateur die zich teveel laat meeslepen in zijn eigen provocaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |