abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108720200
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik zodra het mooi weer wordt en het melkflessen effect weg is. Ik word nooit bruin dus maakt me niet zoveel uit maar net na de winter geven ze echt licht en ga ik eerst maar een paar keer in de zon zitten!
Ohhh ja ik heb echt het mega geluk dat ik de huid van mn vader heb en dus altijd bruin ben haha :D daar ben ik zó blij mee!

Kan niet wachten tot de zomerrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jurkjes! O+
pi_108720206
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Je kan dan toch beter een panty aandoen? Bij de hema hebben ze hele mooie van 60 denier voor 4 euro, vooral de grijze en bruine zijn mooi en tonen niet zo 'dicht'. Zodra het blote benen weer wordt doe ik die dingen de deur uit en loop ik in blote benen ;)
ja ik vind dat vaak niet mooi met peeptoe pumps, die ik tot nu toe alleen heb. Ik heb dan van die antracietkleurige van de hema 4 voor 4 euro :) maar dan nog vind ik het nog niets
misschien wennen haha, ben nu bij nelly aan kijken voor jurkjes, ben alleen bang dat ze te lang zijn, en wil niet te lange jurkjes. Gewoon boven men knie zeker, dus ben benieuwd :)
pi_108720221
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Ik vind ze ook fijn omdat ik met blote benen en 80 kilo nogal een wandelend pispaaltje ben. Dan is zo'n legging of een maillot een leuke oplossing.
Maar wat is er mis met een panty dan? Als je wel een maillot aandoet?
Worry is a misuse of imagination
pi_108720295
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:52 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik doe bij de eerste zonnestraal een kort broekje/rokje aan, want als je zo denkt zoals jij denkt worden ze nooit bruin *) En als je je benen die week ervoor 2x met dove hebt ingesmeerd of 2x naar de zonnebank bent geweest en als je naar buiten gaat zonnebrand/olie opsmeert met een bruine gloed er in is iedereen sowieso al verbaasd over je benen :)

En tegen de tijd dat de rest denkt 'oké en nu kan ik mij wel vertonen met blote benen' heb jij van het vele buiten lopen (niet eens zonnen) al een enorme voorsprong *)
ik lig altijd zomers in korte broek buiten als het kan maar men boven of onder benen zijn nog nooit van men leven verbrand/bruin geworden, al heb ik na zon tijd toch wel zo iets van schijt , maar dat zeg ik pas in de zomer als ik het warm heb dan boeit het me niet en loop ik gewoon met blote benen (want dan is t er weer voor) maar nu kan ik me dat nog niet voorstellen :+
pi_108720316
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Ohhh ja ik heb echt het mega geluk dat ik de huid van mn vader heb en dus altijd bruin ben haha :D daar ben ik zó blij mee!

Kan niet wachten tot de zomerrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jurkjes! O+
Ik heb de huid van mijn vader (wit met sproetjes) dus wordt héél langzaam bruin maar ik verbrand nooit, dat heb ik van mijn moeder denk ik *) Mijn benen zijn wel altijd 100x bruiner dan mijn gezicht dat ziet er vaak wel grappig uit :')
pi_108720318
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

ja ik vind dat vaak niet mooi met peeptoe pumps, die ik tot nu toe alleen heb. Ik heb dan van die antracietkleurige van de hema 4 voor 4 euro :) maar dan nog vind ik het nog niets
misschien wennen haha, ben nu bij nelly aan kijken voor jurkjes, ben alleen bang dat ze te lang zijn, en wil niet te lange jurkjes. Gewoon boven men knie zeker, dus ben benieuwd :)
Ga even naar de H&M, Vila, Vero Moda.. De standaard winkels.. hebben ze altijd wel jurkjes hangen! Kun je even rustig op je gemak passen en kijken welke leuk staan, neem je gewoon een paar heels mee in je tas (of je trekt ze al aan tijdens het shoppen :D gelijk goede oefening haha)
  zondag 4 maart 2012 @ 21:55:11 #255
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_108720338
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Probability het volgende:

[..]

Maar wat is er mis met een panty dan? Als je wel een maillot aandoet?
Voor m'n gevoel zie je daar alles beter in, denk ik. Ofzo. Het zit vast tussen m'n oren :') _O-
pi_108720351
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:52 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik doe bij de eerste zonnestraal een kort broekje/rokje aan, want als je zo denkt zoals jij denkt worden ze nooit bruin *) En als je je benen die week ervoor 2x met dove hebt ingesmeerd of 2x naar de zonnebank bent geweest en als je naar buiten gaat zonnebrand/olie opsmeert met een bruine gloed er in is iedereen sowieso al verbaasd over je benen :)

En tegen de tijd dat de rest denkt 'oké en nu kan ik mij wel vertonen met blote benen' heb jij van het vele buiten lopen (niet eens zonnen) al een enorme voorsprong *)
Ik ga altijd een flink stuk fietsen in een shortje. Dat helpt idd heel erg mee! En een wit shorte aan doen, dan lijk je al bruiner :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108720381
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Voor m'n gevoel zie je daar alles beter in, denk ik. Ofzo. Het zit vast tussen m'n oren :') _O-
Neem dan die van de hema, voor 4 euro. Van 60 denier dat is net een soort legging met voeten ;)

[ Bericht 17% gewijzigd door Probability op 04-03-2012 22:48:44 ]
pi_108720416
Oh men, nou heb ik echt zin in zomer...
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108720419
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Neem dan die van de hema, voor 4 euro. Van 60 denier dat is net een soort legging met voeten ;)
Of zelfs 100 denier! Heb je gewoon een mega dikke panty haha :D
pi_108720449
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Ga even naar de H&M, Vila, Vero Moda.. De standaard winkels.. hebben ze altijd wel jurkjes hangen! Kun je even rustig op je gemak passen en kijken welke leuk staan, neem je gewoon een paar heels mee in je tas (of je trekt ze al aan tijdens het shoppen :D gelijk goede oefening haha)
ik weet wel dat ik voortaan een extra paar lage schoenen mee neem voor t geval ik half kapot ga van de pijn :@
vila ga ik echt kijken ook waarom ken ik die winkel niet :')
en bij vero moda ga ik ook eens goed kijken voor jurkjes, ik zie het over het hoofd volgens mij!

Dankje!
pi_108720480
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:56 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Of zelfs 100 denier! Heb je gewoon een mega dikke panty haha :D
Ja precies haha
pi_108720485
wat een gave mooie foto zeg wauw
pi_108720492
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:56 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

ik weet wel dat ik voortaan een extra paar lage schoenen mee neem voor t geval ik half kapot ga van de pijn :@
vila ga ik echt kijken ook waarom ken ik die winkel niet :')
en bij vero moda ga ik ook eens goed kijken voor jurkjes, ik zie het over het hoofd volgens mij!

Dankje!
Vila is van dezelfde keten als Only, Vero Moda en Pieces.. :Y
pi_108720525
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:57 schreef kruidkoekje het volgende:
wat een gave mooie foto zeg wauw
Dank je! Zie je het is net een legging ;)
pi_108720569
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb er hier 1 aan haal de foto zo weer weg:

[..]

Toffe foto.. Maar heb jij nou echt extreem dunne beentjes? Of lijkt het op de foto?
  zondag 4 maart 2012 @ 21:59:06 #266
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_108720584
Ik wil sowieso alleen met blote voeten in mijn pumps. Ik vind het verschrikkelijk om iets met kousjes in pumps aan te hebben. Vandaar leggings. Ik vind het fijn zitten en het staat prima dus dan vind ik het allang best :P
Jurkjes koop ik vrijwel zonder uitzondering bij de H&M trouwens. Niet duur en heel leuk.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_108720652
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:58 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Toffe foto.. Maar heb jij nou echt extreem dunne beentjes? Of lijkt het op de foto?
Haha nee lijkt zo denk ik, ze zijn lang maar wel gevormd. Geen stokjes.
  zondag 4 maart 2012 @ 22:00:41 #268
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_108720687
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha nee lijkt zo denk ik, ze zijn lang maar wel gevormd. Geen stokjes.
Ik zie wat je bedoelt. Dat ziet er erg goed uit ja.
pi_108720747
Hier ook... legging == laarsjes; panties == pumps
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_108720920
en dan ga ik in mei een kledingkast kopen, dit is niet handig in 3 kleine lades :')
  zondag 4 maart 2012 @ 22:06:18 #271
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_108721038

Soms kom je een design tegen waar je U tegen zegt. :9~ Alleen zou de hak hoger moeten zijn :@ (Givenchy, geen idee welk model of jaar)
pi_108721142
Zo nu genoeg foto's van mij :P Al had iemand nog wel een aanfoto van die H&M heels tegoed? Die moet ik dan binnenkort maar eens maken :)

[ Bericht 28% gewijzigd door Probability op 04-03-2012 23:04:08 ]
pi_108721357
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef Probability het volgende:
Om ontopic te blijven en het bewijs dat heels & zwart afkleed, mijn Zara pumps, bemachtigt voor een tientje :D ik had ze nog niet ingelopen dus heb ze maar half aan :') en dat jurkje had ik ook 2 maanden 4 kilo geleden gekocht maar ik moest en zou het aan op mijn verjaardag, wel meteen een instant taille :')

[..]

(op slippertjes en in een shortje lijken mijn benen niet zo smal als met hakken, dus als ik een baaldag heb trek ik heels aan ;) )

Zo nu genoeg foto's van mij :P Al had iemand nog wel een aanfoto van die H&M heels tegoed? Die moet ik dan binnenkort maar eens maken :)

[ afbeelding ]
Jezus wat een goed figuur!
En mooie heels + jurkje!
  zondag 4 maart 2012 @ 22:17:45 #274
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_108721701
Geen wonder dat jullie allemaal vuile blikken krijgen :P jeetje wat zien jullie er goed uit :9~
ik kijk ook wel eens meiden/vrouwen na en ik kijk vaak nors maar dan bedoel ik het dus niet verkeerd eerder zo van wauw :D

Enne...bedankt aan diegene die over new look begon.
Nu heb ik deze gevonden

Weet iemand ook een winkel/site waar ik die bijvoorbeeld in het zwart of grijs kan vinden? is iets makkelijker te combineren

Ook deze vond ik best leuk....niet heel hoog maar dan kan ik een beetje oefenen....de rest is weer direct zo hoog :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_108722074
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Jezus wat een goed figuur!
En mooie heels + jurkje!
Dat komt door dat jurkje en de heels zei ik toch }:| :@ Dank je
pi_108722086
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
Geen wonder dat jullie allemaal vuile blikken krijgen :P jeetje wat zien jullie er goed uit :9~
ik kijk ook wel eens meiden/vrouwen na en ik kijk vaak nors maar dan bedoel ik het dus niet verkeerd eerder zo van wauw :D

Nu heb ik deze gevonden
[ afbeelding ]
Weet iemand ook een winkel/site waar ik die bijvoorbeeld in het zwart of grijs kan vinden? is iets makkelijker te combineren

[ afbeelding ]
Ook deze vond ik best leuk....niet heel hoog maar dan kan ik een beetje oefenen....de rest is weer direct zo hoog :{
Geen dank :D
oh het is dat zon vrouw vandaag te snel weg liep maar zij had echt perfecte zwarte laarzen met hoge hak, ik was zo jaloers op haar. ik kon wel kwijlen :@ ..
spijt dat ik er niet achterna ben gerend, wil weten waar ze vandaan kwamen _O-
pi_108722119
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:17 schreef Tyler-Girl het volgende:

Nu heb ik deze gevonden
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tijdje terug zag ik dat soort schoenen idd veel.. Misschien de Sascha?
pi_108722146
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Dat komt door dat jurkje en de heels zei ik toch }:| :@ Dank je
Nee je bent ook gewoon echt mooi lang en slank!
Meer dan 50 kg zal je niet wegen denk ik!
pi_108722208
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nee je bent ook gewoon echt mooi lang en slank!
Meer dan 50 kg zal je niet wegen denk ik!
Je zit er 14 kilo naast :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')