Ohhh ja ik heb echt het mega geluk dat ik de huid van mn vader heb en dus altijd bruin ben hahaquote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zodra het mooi weer wordt en het melkflessen effect weg is. Ik word nooit bruin dus maakt me niet zoveel uit maar net na de winter geven ze echt licht en ga ik eerst maar een paar keer in de zon zitten!
ja ik vind dat vaak niet mooi met peeptoe pumps, die ik tot nu toe alleen heb. Ik heb dan van die antracietkleurige van de hema 4 voor 4 euroquote:Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Je kan dan toch beter een panty aandoen? Bij de hema hebben ze hele mooie van 60 denier voor 4 euro, vooral de grijze en bruine zijn mooi en tonen niet zo 'dicht'. Zodra het blote benen weer wordt doe ik die dingen de deur uit en loop ik in blote benen
Maar wat is er mis met een panty dan? Als je wel een maillot aandoet?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik vind ze ook fijn omdat ik met blote benen en 80 kilo nogal een wandelend pispaaltje ben. Dan is zo'n legging of een maillot een leuke oplossing.
ik lig altijd zomers in korte broek buiten als het kan maar men boven of onder benen zijn nog nooit van men leven verbrand/bruin geworden, al heb ik na zon tijd toch wel zo iets van schijt , maar dat zeg ik pas in de zomer als ik het warm heb dan boeit het me niet en loop ik gewoon met blote benen (want dan is t er weer voor) maar nu kan ik me dat nog niet voorstellenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik doe bij de eerste zonnestraal een kort broekje/rokje aan, want als je zo denkt zoals jij denkt worden ze nooit bruinEn als je je benen die week ervoor 2x met dove hebt ingesmeerd of 2x naar de zonnebank bent geweest en als je naar buiten gaat zonnebrand/olie opsmeert met een bruine gloed er in is iedereen sowieso al verbaasd over je benen
En tegen de tijd dat de rest denkt 'oké en nu kan ik mij wel vertonen met blote benen' heb jij van het vele buiten lopen (niet eens zonnen) al een enorme voorsprong
Ik heb de huid van mijn vader (wit met sproetjes) dus wordt héél langzaam bruin maar ik verbrand nooit, dat heb ik van mijn moeder denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ohhh ja ik heb echt het mega geluk dat ik de huid van mn vader heb en dus altijd bruin ben hahadaar ben ik zó blij mee!
Kan niet wachten tot de zomerrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jurkjes!
Ga even naar de H&M, Vila, Vero Moda.. De standaard winkels.. hebben ze altijd wel jurkjes hangen! Kun je even rustig op je gemak passen en kijken welke leuk staan, neem je gewoon een paar heels mee in je tas (of je trekt ze al aan tijdens het shoppenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja ik vind dat vaak niet mooi met peeptoe pumps, die ik tot nu toe alleen heb. Ik heb dan van die antracietkleurige van de hema 4 voor 4 euromaar dan nog vind ik het nog niets
misschien wennen haha, ben nu bij nelly aan kijken voor jurkjes, ben alleen bang dat ze te lang zijn, en wil niet te lange jurkjes. Gewoon boven men knie zeker, dus ben benieuwd
Voor m'n gevoel zie je daar alles beter in, denk ik. Ofzo. Het zit vast tussen m'n orenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met een panty dan? Als je wel een maillot aandoet?
Ik ga altijd een flink stuk fietsen in een shortje. Dat helpt idd heel erg mee! En een wit shorte aan doen, dan lijk je al bruinerquote:Op zondag 4 maart 2012 21:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik doe bij de eerste zonnestraal een kort broekje/rokje aan, want als je zo denkt zoals jij denkt worden ze nooit bruinEn als je je benen die week ervoor 2x met dove hebt ingesmeerd of 2x naar de zonnebank bent geweest en als je naar buiten gaat zonnebrand/olie opsmeert met een bruine gloed er in is iedereen sowieso al verbaasd over je benen
En tegen de tijd dat de rest denkt 'oké en nu kan ik mij wel vertonen met blote benen' heb jij van het vele buiten lopen (niet eens zonnen) al een enorme voorsprong
Neem dan die van de hema, voor 4 euro. Van 60 denier dat is net een soort legging met voetenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel zie je daar alles beter in, denk ik. Ofzo. Het zit vast tussen m'n oren![]()
Of zelfs 100 denier! Heb je gewoon een mega dikke panty hahaquote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Neem dan die van de hema, voor 4 euro. Van 60 denier dat is net een soort legging met voeten
ik weet wel dat ik voortaan een extra paar lage schoenen mee neem voor t geval ik half kapot ga van de pijnquote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ga even naar de H&M, Vila, Vero Moda.. De standaard winkels.. hebben ze altijd wel jurkjes hangen! Kun je even rustig op je gemak passen en kijken welke leuk staan, neem je gewoon een paar heels mee in je tas (of je trekt ze al aan tijdens het shoppengelijk goede oefening haha)
Ja precies hahaquote:Op zondag 4 maart 2012 21:56 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Of zelfs 100 denier! Heb je gewoon een mega dikke panty haha
Vila is van dezelfde keten als Only, Vero Moda en Pieces..quote:Op zondag 4 maart 2012 21:56 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik voortaan een extra paar lage schoenen mee neem voor t geval ik half kapot ga van de pijn![]()
vila ga ik echt kijken ook waarom ken ik die winkel niet
en bij vero moda ga ik ook eens goed kijken voor jurkjes, ik zie het over het hoofd volgens mij!
Dankje!
Toffe foto.. Maar heb jij nou echt extreem dunne beentjes? Of lijkt het op de foto?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Neem dan die van de hema, voor 4 euro. Van 60 denier dat is net een soort legging met voeten
Ik heb er hier 1 aan haal de foto zo weer weg:
[..]
Haha nee lijkt zo denk ik, ze zijn lang maar wel gevormd. Geen stokjes.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:58 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Toffe foto.. Maar heb jij nou echt extreem dunne beentjes? Of lijkt het op de foto?
Ik zie wat je bedoelt. Dat ziet er erg goed uit ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha nee lijkt zo denk ik, ze zijn lang maar wel gevormd. Geen stokjes.
Jezus wat een goed figuur!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef Probability het volgende:
Om ontopic te blijven en het bewijs dat heels & zwart afkleed, mijn Zara pumps, bemachtigt voor een tientjeik had ze nog niet ingelopen dus heb ze maar half aan
en dat jurkje had ik ook 2 maanden 4 kilo geleden gekocht maar ik moest en zou het aan op mijn verjaardag, wel meteen een instant taille
![]()
[..]
(op slippertjes en in een shortje lijken mijn benen niet zo smal als met hakken, dus als ik een baaldag heb trek ik heels aan)
Zo nu genoeg foto's van mijAl had iemand nog wel een aanfoto van die H&M heels tegoed? Die moet ik dan binnenkort maar eens maken
[ afbeelding ]
Dat komt door dat jurkje en de heels zei ik tochquote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jezus wat een goed figuur!
En mooie heels + jurkje!
Geen dankquote:Op zondag 4 maart 2012 22:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
Geen wonder dat jullie allemaal vuile blikken krijgenjeetje wat zien jullie er goed uit
![]()
ik kijk ook wel eens meiden/vrouwen na en ik kijk vaak nors maar dan bedoel ik het dus niet verkeerd eerder zo van wauw
Enne...bedankt aan diegene die over new look begon.
Nu heb ik deze gevonden
[ afbeelding ]
Weet iemand ook een winkel/site waar ik die bijvoorbeeld in het zwart of grijs kan vinden? is iets makkelijker te combineren
[ afbeelding ]
Ook deze vond ik best leuk....niet heel hoog maar dan kan ik een beetje oefenen....de rest is weer direct zo hoog
Tijdje terug zag ik dat soort schoenen idd veel.. Misschien de Sascha?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
Geen wonder dat jullie allemaal vuile blikken krijgenjeetje wat zien jullie er goed uit
![]()
ik kijk ook wel eens meiden/vrouwen na en ik kijk vaak nors maar dan bedoel ik het dus niet verkeerd eerder zo van wauw
Enne...bedankt aan diegene die over new look begon.
Nu heb ik deze gevonden
[ afbeelding ]
Weet iemand ook een winkel/site waar ik die bijvoorbeeld in het zwart of grijs kan vinden? is iets makkelijker te combineren
[ afbeelding ]
Ook deze vond ik best leuk....niet heel hoog maar dan kan ik een beetje oefenen....de rest is weer direct zo hoog
Nee je bent ook gewoon echt mooi lang en slank!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat komt door dat jurkje en de heels zei ik toch![]()
Dank je
Je zit er 14 kilo naastquote:Op zondag 4 maart 2012 22:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee je bent ook gewoon echt mooi lang en slank!
Meer dan 50 kg zal je niet wegen denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |