Waarom denk je dat ik het hier vraag? Ik wil natuurlijk gewoon horen dat ik ze allemaal moet kopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:01 schreef Maria2.0 het volgende:
Geen zinnig advies hier cinnamon. Ik ben niet zo goed in me inhouden![]()
Kijk nou toch! Zag ik bij New Look! Wil ik!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dees:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:02 schreef Maria2.0 het volgende:
SQ welke heb je?
En Lotje, ja. Mijn man heeft er ook een hekel aan, hij vindt het lomp en het hele doel van hoge hakken voorbij schieten
Ik wil eens wat anders dan dezelfde kleuren alleen combineren lastigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind die felgekleurde pumps echt prachtig.![]()
Maar ze zijn niks voor mij.
Ik houd het gewoon bij mijn pumps in het zwart, wit, grijs en bruintinten.![]()
En ik mag geen schoenen kopen, want anders heb ik geen geld meer om meer zomerkleding te kopen.
Ik wil best je personal shopper worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:29 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik wil eens wat anders dan dezelfde kleuren alleen combineren lastig
Als vriend van SQ (bleibleiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:39 schreef Nyan het volgende:
[..]
Een mysterie dat wij vrouwen nooit helemaal zullen ontrafelen...
Een sleehak maakt het inderdaad net een klompquote:Op zondag 4 maart 2012 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als vriend van SQ (bleiblei) wil ik het wel uitleggen
.
Sleehakken zijn lang niet zo sierlijk als hoge hakken. Sterker nog. Doordat ze 1 blok zijn, zijn ze zelfs logger dan sneakers of reguliere platte schoenen. Ze zijn wat klompig. En ondanks dat je op hoge hakken een mooier figuur hebt, valt dat in het niet bij de lompheid van die dingen.
Mooie sleehakken zijn dan ook imho zeldzaam.
En mannen hebben doorgaans ook idd. een hekel aan harembroeken en jumpsuits omdat die dingen jullie mooie figuur serieus vernachelen. Dat is gewoon nog erger dan in een joggingbroek de straat op gaan.
En vergeet niet zaken als Ugg's(krijg je olifantpootjes van) en andere modemisbaksels
.
Aan de andere kant, ben ik dan wel weer benieuwd naar de nogo's voor mannen omdat ik van SQ niet echt los krijg wat ze nu wel en wat niet okee vindt qua mannenmode. En dan de reguliere dingen dus. Zaken die gewoon echt niet kunnen..
Witte pakken, maar dat wist je al.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ben ik dan wel weer benieuwd naar de nogo's voor mannen omdat ik van SQ niet echt los krijg wat ze nu wel en wat niet okee vindt qua mannenmode. En dan de reguliere dingen dus. Zaken die gewoon echt niet kunnen.
Amen!quote:Op zondag 4 maart 2012 09:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Witte pakken, maar dat wist je al.
Witte sokken in donkere schoenen.
Spijkerbroeken met teveel zakken.
Broeken met zakken waar ze niet horen.
Bouwvakkersbroeken.
Gebleekte spijkerbroeken.
daar bestaan ook hippere modellen in tegenwoordig. Nig steeds niet heel hip maar niet meer zo lompquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 10:59 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik had serieus ooit een kerel die zich zwoel uitkleedde voor me en in zo'n enorme witte zeeman Mr. Bean achtige onderbroek stond, inclusief piemelgleufje.
Doe.Dat.Nooit.
Jawel. Het was zo'n verwassen uitgelubberde ook. Ik snap werkelijk waar niet dat je dat aantrekt als de kans er is dat je met iemand het nest induikt. Ik snap überhaupt niet dat je het koopt als je niet 93 jaar oud bent. En ik ben nou ook weer niet zo lelijk dat ik dat verdien.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:03 schreef Nyan het volgende:
[..]![]()
![]()
Hahahaha Ik zit te lachen achter mijn laptop!! Dat méén je toch niet he?
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 11:05 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Jawel. Het was zo'n verwassen uitgelubberde ook. Ik snap werkelijk waar niet dat je dat aantrekt als de kans er is dat je met iemand het nest induikt. Ik snap überhaupt niet dat je het koopt als je niet 93 jaar oud bent. En ik ben nou ook weer niet zo lelijk dat ik dat verdien.
Trauma's
En oversized jassen met het logo van je voetbalclub.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
en van die oversized windjacks kunnen niet. Leren jasjes ben ik ook niet echt fan van, evenals leren broeken, instapschoenen of sandalen.
Je hebt hem toch: of keihard uitgelachen of gezegd dat ie zich weer mocht aankleden; niet??quote:Op zondag 4 maart 2012 11:05 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Jawel. Het was zo'n verwassen uitgelubberde ook. Ik snap werkelijk waar niet dat je dat aantrekt als de kans er is dat je met iemand het nest induikt. Ik snap überhaupt niet dat je het koopt als je niet 93 jaar oud bent. En ik ben nou ook weer niet zo lelijk dat ik dat verdien.
Trauma's
Bij mijn vriend gebeurt dat nog wel eens... Waar ik dan heel subtiel zeg dat ie zijn riem wat strakker moet doenquote:Op zondag 4 maart 2012 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
soberso als je onderboek boven je broek uit piept
zie je, er is ook best veel lelijks in mannenmodeland!
Ik ben weggegaan. Daar pas ik echt voor, dan kán ik niet eens meerquote:Op zondag 4 maart 2012 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je hebt hem toch: of keihard uitgelachen of gezegd dat ie zich weer mocht aankleden; niet??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |