Deze moet ik dinsdag echt gaan passenquote:
Ook aan jumpsuits en harembroeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Is het jullie ok opgevallen dat mannen echt een hekel hebben aan sleehakken
Nou ja de jumpsuit en harembroeken haat deel ik met de mannen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook aan jumpsuits en harembroeken.
Alsof ik die niet meer ga dragen omdat die ventjes het niet mooi vinden.![]()
Ik heb in dit topic voor het eerst gehoord van Steve Madden.
Alle winkels zijn op minstens 3 uur rijdafstand.![]()
Waarom worden al die leuke winkels niet geopend in het noorden des lands?
Niet alleen mannenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Is het jullie ok opgevallen dat mannen echt een hekel hebben aan sleehakken
Idd. Ik deel de mannelijke aversie tegen jumpsuits en harembroeken ook wel grotendeels, eigenlijk.quote:
Staan schoenen bij die ik heb, so gotta love itquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:26 schreef Probability het volgende:
http://www.nsmbl.nl/32-x-(...)en-gespot-op-straat/
Marktplaats? asos? zalando heeft ze ook, en dan kortingscodes?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben ook op zoek naar de Sam Edelman forget your boyfriend's. Weet iemand een goede online webshop waar ze een beetje normaal geprijsd zijn?
Ja he? Ik zag ze eerst op de website van Steve Madden, maar toen waren ze best duur (100 euro), maar vandaag een mailtje in de bus, zaten ze bij de collectie van Vente die afgeprijsd wasquote:
De Pammy's vind ik daarom ook leuk. Sommige sleehakken zijn inderdaad ronduit massief en soms vreemd in vorm.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:47 schreef n0a het volgende:
Die van mij houdt ook niet van sleehakken, maar pammyy's vond hij stiekem dan toch leuk. Normaal vind ik sleehakken ook wat lomp. Misschien dat deze wel leuk zijn, omdat ze van achteren schuin lopen. Zijn zo minder massief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |