Oi oi oiquote:Op zondag 11 maart 2012 16:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ah fijn, nog steeds het onderwerp pijpen.ODE aan de ODOL
's Ochtends glijdt het allemaal zo lekker in mijn keel,
Al dat zaad, al is het soms wel een beetje te veel.
Voor de niet-kenners: ODOL -> Ontzettende Dikke Ochtend Lul
Ander onderwerp dan maar? Met het woord pijpen maken jullie er toch maar een sekstopic van en dat is niet de bedoeling. Ik bedoel, ik sta erom bekend dat ik van elk topic een sekstopic maak, maar in dit geval was het niet mijn schuld, of eeh... oh.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:34 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Het wil echt niet, ik kap ermee voor vandaag..
Hans Klok kijkt verwilderd naar een doorgezaagde vrouw: "Hoe de fuck ontgoochel ik dit nou!"quote:Op zondag 11 maart 2012 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Okee nieuwe woord: ontgoocheld
Beetje moeilijk, dat besef ik, dus een extra grote uitdaging voor het creatieve team hier.
Ik zou zeggen: succes!
Bosbeetle, je bent geniaal,quote:Op maandag 12 maart 2012 10:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Hans Klok kijk verwilderd naar een doorgezaagde vrouw: "Hoe de fuck ontgoochel ik dit nou!"
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Hand en hand, huppelend langs de waterkant.
Zij zegt "drie maal drie is zes" en ik mis verstand.
Gewoon die komkommer een aaitje gevenquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
De Yvonne-awards
Drie users uit deze reeks die hoog geëindigd zijn,
Dat is zeer fijn,
Lavenderr voor TRU, Lienekien voor Taal,
En voor Overall: Staal!
Wij bevinden ons hier dus in goed gezelschap,
En daarom wilde ik net een komkommer snijden om het te vieren, maar die is slap.
En dan zegt men dat ík van elk topic een sekstopic maak,quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
Gewoon die komkommer een aaitje geven
let maar op, dan komt hij weer tot leven.
'Minder'?!quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:01 schreef Staal het volgende:
Tip.................................................................................................................................................... Tap
Begin dit jaar lag ik spontaan in een deuk. Om Joipoi, aan wie ik me eerder eens ergerde zoals vroeger aan een breuk.
Ze bleek een enorm tof wijf maar dit staat ook voor steeds minder users al buiten kijf.
Lieve Joi, wees geen doetje ookal ben je nog zo verliefd op dat toffe R&P-toetje.
Wees immer vilein op dat soms al te maffe FOK!dorpsplein.
Iedereen weet inmiddels wel dat Tante Staal niet kan rijmen maar ik heb toch iets gedicht.
Top .................................................................................................................................Joipoi lust graag sambal.
[ afbeelding ]
Je durft gewoon niet toe te geven dat je droom nat is.quote:
Niet verder vertellen maar ik droom ervan ooit op een mooie dag een cd te kopenquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet toe te geven dat je droom nat is.
Ik ben trouwens wel erg blij dat ik nu weet hoe jij je prei behandelt,quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Niet verder vertellen maar ik droom ervan ooit op een mooie dag een cd te kopen![]()
Ik had vandaag geen tijd om naar buiten te gaan,quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
En plots was de lente daar
kleuren, zon, een briesje zo zoel
Kom, laat ons naar buiten gaan
dan laten we de boel de boel
Op NWS geven ze erkenningquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Oh kijk nu eens, de Yvonne-awards-winnaars hebben een tagje,
Dat bezorgt mij een glimlachje,
Alleen de nummers 1 hebben die gekregen,
Over de nummers 2 en 3 wordt gezwegen.
Je kan beter helemaal niks winnen dan nummer 2 of 3 zijn,
Zien dat er iemand meer gewaardeerd wordt dan jij, doet namelijk altijd een beetje pijn.
Beste Staal, ik hoop dat je kunt omgaan met deze publieke vernedering,
Of wil je dat ik een liedje voor je zing?
Wat blijf je toch ook een pijpzeikerdquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Oh kijk nu eens, de Yvonne-awards-winnaars hebben een tagje,
Dat bezorgt mij een glimlachje,
Alleen de nummers 1 hebben die gekregen,
Over de nummers 2 en 3 wordt gezwegen.
Je kan beter helemaal niks winnen dan nummer 2 of 3 zijn,
Zien dat er iemand meer gewaardeerd wordt dan jij, doet namelijk altijd een beetje pijn.
Beste Staal, ik hoop dat je kunt omgaan met deze publieke vernedering,
Of wil je dat ik een liedje voor je zing?
Het onderwerp 'pijpen' was allang stopgezet,quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef yvonne het volgende:
Wat blijf je toch ook een pijpzeikerd
Oh, dat rijmt niet.
En Lavenderr's favoriete liedje:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |