Folk is echt geweldig vind ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Niks mis met folk muziek ook niet met metal invloeden Falkenbach of zo.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker band op de A29, ben maar gaan lopen
We vroegen ons al af waar je bleef.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker band op de A29, ben maar gaan lopen
Dr zijn ook mensen die een leven buiten FOK! hebben. Kan jij je waarschijnlijk niet voorstellen....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We vroegen ons al af waar je bleef.
Je moeder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:30 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand enig idee wat er aan de hand is als je pc bij donkere bewegende beelden van die lichtblauwe/groene hoekige lijntjes laat zien door de donkere gedeeltes van het beeld heen?
Videokaart naar de klote?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:30 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand enig idee wat er aan de hand is als je pc bij donkere bewegende beelden van die lichtblauwe/groene hoekige lijntjes laat zien door de donkere gedeeltes van het beeld heen?
Mwa Heidevolk denk ik dat ik gewoon niet kan wennen aan het Nederlands of zo. Voor mijn gevoel loopt de tekst en muziek niet helemaal samen of zoquote:
Het leven buiten Fok! is voor sommigen op dit moment gewoon te hard. Vraag maar aan Stevenmac. Die kan het bevestigen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dr zijn ook mensen die een leven buiten FOK! hebben. Kan jij je waarschijnlijk niet voorstellen....
Ik voel zijn pijn. Om als jood door het leven te gaan valt ook niet mee. Ook anno 2012 niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het leven buiten Fok! is voor sommigen op dit moment gewoon te hard. Vraag maar aan Stevenmac. Die kan het bevestigen.
Ik rijg je aan de spies flikker!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik voel zijn pijn. Om als jood door het leven te gaan valt ook niet mee. Ook anno 2012 niet.
Dat bedoelde ik niet, maar alsnog moet ik je complimenteren voor deze post.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik voel zijn pijn. Om als jood door het leven te gaan valt ook niet mee. Ook anno 2012 niet.
Hou je bek aap.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik rijg je aan de spies flikker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |