Kuch kuch en dat is dan zogenaamd liberaal? Donder lekker op met die zogenaamde vrijheid van jou. Vrijheid voor jou ja, maar andersdenkenden krijgen die vrijheid van mensen van jouw allooi niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht. Achterlijk wijf. Beter worden al die idiote reacties direct verwijderd. Fok! moet geen podium voor achterlijke geloofsfanatici zijn die de gelegenheid geven voor bashers. (Hoewel in dit geval terecht)
Die is ook gek ja shit die moet niet weten waar ik woonquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik ga nog steeds voor die Esperzana wat dan ook.
Ik ben in Hong Kong dan, kijk ik daar welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
St PatricksDay is dit jaar met rugby van de six nations met Ierland-Engeland
Hou even op, dit is VBLquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kuch kuch en dat is dan zogenaamd liberaal? Donder lekker op met die zogenaamde vrijheid van jou. Vrijheid voor jou ja, maar andersdenkenden krijgen die vrijheid van mensen van jouw allooi niet.
Dit mag je sowieso niet missen, jij bent wel redelijke rugby fan heb ik vernomenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben in Hong Kong dan, kijk ik daar wel
?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je weet dat dit of wel Madame, Stok, De kromme.. was toch?
Zal ook niet gebeuren denk ik, al mijn vrienden daar kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit mag je sowieso niet missen, jij bent wel redelijke rugby fan heb ik vernomen
Onterecht Jojo.. lees even terugquote:
quote:
Oeh pikant voor ons Steven!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
St PatricksDay is dit jaar met rugby van de six nations met Ierland-Engeland
Nice ouwequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal ook niet gebeuren denk ik, al mijn vrienden daar kijken
Een rel kloontje van iemand,quote:
Ik zit klaar in Ierland shirtquote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
En we zijn lekker allemaal tegen Engeland
Rook zequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik verhuis weer even naar de NB, dit gaat te snel en ik ga nog een jointje roken nu, dus dat word niets meer
fijne avond allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |