De quran letterlijk interpreterenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mietje... is het zo moeilijk om met een soera uit de Koran te komen waarmee jij je gelijk kan halen? Of weet je gewoon dat je er flink naast zit. Hahaha, LOSER.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat dit een VBL Slowchat is he? Ik neem aan dat je het weet en anders weet je het nu. Bij deze pleur je dan ook maar lekker op met je belerende toontje. Ik laat me de les niet lezen door een of ander onderdrukt wijf dat in real life niet voor zichzelf durft op te komen en ter compensatie 's nachts op Fok! mensen met een belerende toon loopt te beoordelen.
Als jij zo volgens de letter van de Koran wilt leven dan keur je pedofilie vast ook goed? Dat deed meneer de profeet toch ook?
Ploffie is wel lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De kromme want ze kwam binnen met of ik in Enschede woon en waar![]()
Of Stok heeft weer een plofje gehad.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat dit een VBL Slowchat is he? Ik neem aan dat je het weet en anders weet je het nu. Bij deze pleur je dan ook maar lekker op met je belerende toontje. Ik laat me de les niet lezen door een of ander onderdrukt wijf dat in real life niet voor zichzelf durft op te komen en ter compensatie 's nachts op Fok! mensen met een belerende toon loopt te beoordelen.
Als jij zo volgens de letter van de Koran wilt leven dan keur je pedofilie vast ook goed? Dat deed meneer de profeet toch ook?
Dit zou wel een toffe VBL-meet zijn ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom wel op St. Patricksday langs hoor steven
En terecht. Achterlijk wijf. Beter worden al die idiote reacties direct verwijderd. Fok! moet geen podium voor achterlijke geloofsfanatici zijn die de gelegenheid geven voor bashers. (Hoewel in dit geval terecht)quote:
Jij krijgt sowieso uitnodiging voor ek wedstrijd Ierland bij huize Stevenmac26 zijn oudersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom wel op St. Patricksday langs hoor steven
allemaal aan de guinness en murphysquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zou wel een toffe VBL-meet zijn ja.
Doe es normaal tegen Jojoortje, snol.quote:
Oeh ja!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zou wel een toffe VBL-meet zijn ja.
Je weet dat dit of wel Madame, Stok, De kromme.. was toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht. Achterlijk wijf. Beter worden al die idiote reacties direct verwijderd. Fok! moet geen podium voor achterlijke geloofsfanatici zijn die de gelegenheid geven voor bashers. (Hoewel in dit geval terecht)
Nee ik ga nog steeds voor die Esperzana wat dan ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je weet dat dit of wel Madame, Stok, De kromme.. was toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |