Monoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik verhuis weer even naar de NB, dit gaat te snel en ik ga nog een jointje roken nu, dus dat word niets meer
fijne avond allemaal
NB?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik verhuis weer even naar de NB, dit gaat te snel en ik ga nog een jointje roken nu, dus dat word niets meer
fijne avond allemaal
Niet zo mieterig doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoor zorg je wel dat een Fa eerst die post van dat enge mens te zien krijgt?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
En we zijn lekker allemaal tegen Engeland
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso
Mijn opa was al boos dat we voor engelse voetbalclubs waren![]()
Maarja, oude Ira kapitein weet niet beter
In het begin vogelt het ding effe uit waar ik woonquote:
Neuken?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:34 schreef Muto het volgende:
Ga staan als je voor Jojoortje bent. Ga staan, als je voor Jojoortje bent
Dat nachtbagger is echt niet tof inderdaad heel ONZ al sinds 2005 niet meer.quote:
Nee dankje.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Zojuist een onrein varken genoemd die zal wegrotten in een graf komt toch harder aan dan ik dacht... Ik denk dat ik 4lf zijn stereotype wat hij over mij heeft maar ff ga uitvoeren.
ging nog al ver ja en dat woont bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Zojuist een onrein varken genoemd die zal wegrotten in een graf komt toch harder aan dan ik dacht... Ik denk dat ik 4lf zijn stereotype wat hij over mij heeft maar ff ga uitvoeren.
Maar gelukkig wel zó gecensureerd dat kinderen er geen touw meer aan vast konden knopen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij DWDD lieten ze zien hoe dat moet
Denk je?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel zó gecensureerd dat kinderen er geen touw meer aan vast konden knopen.
In de nacht herhaling die ik net met mijn broertje heb gezien niet anders die ging nog nooit zo snel naar bed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel zó gecensureerd dat kinderen er geen touw meer aan vast konden knopen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ging nog al ver ja en dat woont bij mij in de buurt
Je had ja moeten zeggen. Ik had zo'n goed antwoord gehad.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:38 schreef Muto het volgende:
Jojoortje jojoortje, jojoortje jojoortje, jojoortje jojoortje, je liep een blauwtje op.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is met recht de beste sc van heel fok![]()
joden,kakkerlakken,tukkers, psv en mono komen samen hier
Oh. Ik maakte een grapje. Tuurlijk wil ik. Hihi.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je had ja moeten zeggen. Ik had zo'n goed antwoord gehad.
Hapquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je had ja moeten zeggen. Ik had zo'n goed antwoord gehad.
Grapje ik wil lekker niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh. Ik maakte een grapje. Tuurlijk wil ik. Hihi.
Oh.quote:
Israel hier ver vandaanquote:
uiteraard mattiequote:
Jij bent pas voor Twente sinds de laatste jaren tochquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn poging voor jou met Dromenvanger is dusdanig mislukt dat ik niet meer durf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |