Het spontane is er sowieso overal af, het is mij allemaal iets te gedirigeerd, bij alle clubsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Liever niks dan die prehistorische kreten
jaquote:
quote:
Die schotse is 10x mooier dan de engelse manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit gaat op een of andere manier echt heel erg diep. Weet niet wat het is, maar hier kan ik echt tranen van in m'n ogen krijgen. (heb ook Schotse voorouders dus misschien zit er daar heel diep van binnen nog iets dat daar voor zorgt.)
Sowieso is het Engelse volkslied prachtig, maar dat Schotse is ook echt geweldig man. Daar zit echt net een beetje meer doorleefdheid, droefenis, melancholie ofzo in. Ik weet niet, maar het is geweldig.
Doedelzakken![]()
![]()
![]()
![]()
Paar trommeltjes erbij
Ja maar zelf iets verzinnen is toch beter dan gewoon jat werk..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ach die liedjes zijn nog geen eens songfestivalniveau, bij geen enkele club niet.
Dat is dus eigenlijk wat ik wil zeggen, maar het niet echt durf ofzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die schotse is 10x mooier dan de engelse man
Nu filmpie op. Miss nog ff een chick hosselen en dan naar bed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus Christus te paard het is alweer 2:00 toch weer 2 uur in dit topiek verspeeld
Het mooiste moment had ik in de kuip toen een kleine jongetje ''dat zijn de homo's we do '' begon te zingenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:51 schreef Muto het volgende:
Ja onze kuip, ik zag hem duizend keren
Dat silhouet wordt nooit meer uit mijn hart gewist
En geloof me, waar je ook mag gaan
Je blijft houden van die naam
Zo´n sterke band heeft niemand ooit gehad
Welke film?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu filmpie op. Miss nog ff een chick hosselen en dan naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |