Doen alsof ik dronken ben en dan hun geld jatten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goedkoop vrouwen dronken voeren en daarna verleiden
Gvd je was me voor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik drink alleen wijn. Kost 1.99 per fles.
The Thing.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand. Noem een goede film NU die ik nog niet gezien heb en direct ga downloaden voor het te laat is.
in the name of the fatherquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand. Noem een goede film NU die ik nog niet gezien heb en direct ga downloaden voor het te laat is.
Zuurpruim.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smileys in een TT is als een blinde kaart laten lezen wat een tyfus TT
Amen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is met recht de beste sc van heel fok![]()
joden,kakkerlakken,tukkers, psv en mono komen samen hier
Als je slim bent ga je naar een feest van een ander. Laat je een chick daar bezopen worden en ga je vervolgens naar de kroeg om daar je slag te slaan en mee naar huis te gaan. Ben je het minste geld kwijt met optimaal rendement.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef Monopoly het volgende:
Jojoortje mag mij altijd bestelen van mijn zuurverdiende centen. In ruil voor sex dan wel.
SOUND OF MUSIC.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
Alleen missen we J0rdiii..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is met recht de beste sc van heel fok![]()
joden,kakkerlakken,tukkers, psv en mono komen samen hier
We voelen/vullen elkaar aan!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wist dat je daar over zou beginnen
Nou zijn pics niet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |