Weet niet, schuldig voelen allesquote:
Aahwwwquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Verloofd zijn betekend geen ene kut.
Dat is liefquote:
Waarom dan niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja nee, wij werken mee aan die musical.Maar je moet niet gaan.
Ik gaf al kettinkjes van 30 euro aan mijn vriendinnetje toen ik 14 wasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet, schuldig voelen alles
[..]
Aahwww
[..]
Dat is lief
Wat gul van jequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik gaf al kettinkjes van 30 euro aan mijn vriendinnetje toen ik 14 was
Maar als mensen niet gaan dan krijgen ze 't misschien niet omdat het er niet is?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Een paar mensen krijgen nog ~1000 eoro per persoon. Zitten ze al maandon op te wakten.
Jaaa, maar wat is daar zoquote:
Really?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat gul van jeIk heb nog nooit wat van een vriendje gekregen aangezien ik nog nooit een vriendje heb gehad
Ze hebben het wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar als mensen niet gaan dan krijgen ze 't misschien niet omdat het er niet is?
[..]
Jaaa, maar wat is daar zoaan?
Echt niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat gul van jeIk heb nog nooit wat van een vriendje gekregen aangezien ik nog nooit een vriendje heb gehad
je had je ogen moeten zien later op die avondquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar als mensen niet gaan dan krijgen ze 't misschien niet omdat het er niet is?
[..]
Jaaa, maar wat is daar zoaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |