ssssst!quote:
Ik ken alleen maar priestsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:38 schreef WarcraftNerd het volgende:
Iedereen graag even de aandacht, want ik heb hier een Blood Elf Magedie jullie even moeten checken!
[ afbeelding ]
En hier even haar stats
[ afbeelding ]
Ik bedoel de musicalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de droomvlucht, dat ding is zo eng! Waar de neuk is de grond..
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hey liefjesss. HOe is het hierrrr dan? Ik ga morgen naar de efteling maar mn mama is ziek en gaat misschien niet mee en dat vind ik niet leuk
.
Ik zoek ergens van de week nog een plekje, kom ik bij je langs, dan betaal ik die abo voor ej en daarna hebben we hete seks.quote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Ga Warcraft spelen dan grafjong. Beetje DotA doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:38 schreef WarcraftNerd het volgende:
Iedereen graag even de aandacht, want ik heb hier een Blood Elf Magedie jullie even moeten checken!
[ afbeelding ]
En hier even haar stats
[ afbeelding ]
Maar je bent verloofdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Goed hoor
[..]
Ik zoek ergens van de week nog een plekje, kom ik bij je langs, dan betaal ik die abo voor ej en daarna hebben we hete seks.
Wieteke hoe is het met jou? GIsteren en eergisteren harde chillings met mn lobiboy alles man jeweet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:41 schreef wietparkiet het volgende:
ik zat vanmiddag nog warcraft 3 te spelen met 2 klasgenootjes
dat is pas een bazenspel
Met jou kan ik een biertje drinkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:41 schreef wietparkiet het volgende:
ik zat vanmiddag nog warcraft 3 te spelen met 2 klasgenootjes
dat is pas een bazenspel
Hier weet ik niks vanquote:
tchockquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wieteke hoe is het met jou? GIsteren en eergisteren harde chillings met mn lobiboy alles man jeweet.
Ja nee, wij werken mee aan die musical.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier weet ik niks van. Ik ben keer naar een musical geweest in de efteling.. doornroosje was dat toen met Jamai
![]()
.
Verloofd zijn betekend geen ene kut.quote:
regel vrijkaartjesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja nee, wij werken mee aan die musical.Maar je moet niet gaan.
Jawel, sowieso seks hihahoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Verloofd zijn betekend geen ene kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |