Om die knaker reclames niet te hoeven zien,quote:
forever friendquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:25 schreef Plastic_zak het volgende:
flip als je abo hebt ga je mij dan als foe doen?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Druk druk druk, nieuw werk, 5 dagen van ongeveer 10uur per dag.. vroeg op, laat thuis... dussss
jij dan?
Is dat leuk?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zodat ik bij de elite hoor en in ABO sc kan posten
Hoi SDquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Om die knaker reclames niet te hoeven zien,
- Sociaal leven is meer naar het weekend verschoven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog een sociaal leven als je daarnaast gaat FOK!en dan?
Goed, druk met school, maar haal alleen maar kut cijfers
En date nu een FOK!er, dus ja, spannend leven en alles
HDquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je wilde 'm toch nog even posten he, aangezien je topic faalde..
quote:
kan nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga het een maandje denk ik uitproberenHoezo?
Echt? Volgensmij niet hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo is plus geld verspilling en een basic of full niet. Want met basic kun je minder dan met plus
pics van je zusjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:28 schreef WarcraftNerd het volgende:
Hallo ik ben nieuw hier. wat is nachtbagger?
Het is vrijdag, en je bent aan het FOK!enquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
- Sociaal leven is meer naar het weekend verschoven.
- Lekker hoor, beter concentreren dan, en ff doorbijten.
- Welke fokkert?
Ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
heuj, was jij toevallig ook van ONZ radio?
Lekker hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is vrijdag, en je bent aan het FOK!en
Haha, lukt niet
Ts' haar ex
K-Cash.
wat zoek je?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:29 schreef SpermaDonor het volgende:
Iemand beetje verstand van auto's trouwens?
Ik weet alleen dat ze geld kosten. Vandaag weer 600 euro kwijt bij de garagequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:29 schreef SpermaDonor het volgende:
Iemand beetje verstand van auto's trouwens?
Inderddaad. En jou onthou ik gewoon puur alleen al bij de UIquote:
Ik heb er 1 gevonden, hele goedkope (300euro) voor woon werk verkeer, ga morgen kijken maar wat kan ik verwachten van een Citroen ZX uit 1996 met 206.000km op de teller?quote:
Goed wel op zich.... kan altijd beter maar goedquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:31 schreef WarcraftNerd het volgende:
![]()
![]()
Ontdek nu as dat ik groeistrepenop mn buik begin te krijgen.
En ik ben niet eens dik !
Laat maar, regel maar gewoon een abo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
neuk wat 6 maanden lang de tyfussss
[..]
Wat?
En wie is de gelukkige?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Goed wel op zich.... kan altijd beter maar goed
Okequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Laat maar, regel maar gewoon een abo.
Wat?quote:
Geen FOKster neequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En wie is de gelukkige?
Of is het geen FOK!ster?
300eu met 206000 op de teller.. tja.. wel binnen NL blijven zou ik zeggenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gevonden, hele goedkope (300euro) voor woon werk verkeer, ga morgen kijken maar wat kan ik verwachten van een Citroen ZX uit 1996 met 206.000km op de teller?
206 zo link dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:32 schreef andreas612 het volgende:
[..]
300eu met 206000 op de teller.. tja.. wel binnen NL blijven zou ik zeggendan ben je tenminste nog voor 't donker thuis als ie kapot gaat
en de hiphop?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Inderddaad. En jou onthou ik gewoon puur alleen al bij de UI
Jawel hoorquote:
Zal mijn baas morgen ff bellen voor een voorschotje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze auto is goed
en je kan ermee gezien worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
Hey liefjesssquote:
stuur foto in DM dan, dan oordeel ik welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar kan ik niet zelf over beslissen hea
Je vergeet mijquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hey liefjesss. HOe is het hierrrr dan? Ik ga morgen naar de efteling maar mn mama is ziek en gaat misschien niet mee en dat vind ik niet leuk
.
Prrtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
stuur foto in DM dan, dan oordeel ik wel
Ga NIET naar de Droomvlucht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hey liefjesss. HOe is het hierrrr dan? Ik ga morgen naar de efteling maar mn mama is ziek en gaat misschien niet mee en dat vind ik niet leuk
.
Ik had je al ooit een foto gestuurdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
stuur foto in DM dan, dan oordeel ik wel
Ik ook?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had je al ooit een foto gestuurd
Tevens ga ik nu slapen, als je terug komt krijg je een foto
Doei
Dag trustenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doei
Kan foto niet meer vinden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doei
Huh, ben ik nou scheel?quote:
Ik ga niet naar de droomvlucht, dat ding is zo engquote:
ssssst!quote:
Ik ken alleen maar priestsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:38 schreef WarcraftNerd het volgende:
Iedereen graag even de aandacht, want ik heb hier een Blood Elf Magedie jullie even moeten checken!
[ afbeelding ]
En hier even haar stats
[ afbeelding ]
Ik bedoel de musicalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de droomvlucht, dat ding is zo eng! Waar de neuk is de grond..
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
.
Ik zoek ergens van de week nog een plekje, kom ik bij je langs, dan betaal ik die abo voor ej en daarna hebben we hete seks.quote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Ga Warcraft spelen dan grafjong. Beetje DotA doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:38 schreef WarcraftNerd het volgende:
Iedereen graag even de aandacht, want ik heb hier een Blood Elf Magedie jullie even moeten checken!
[ afbeelding ]
En hier even haar stats
[ afbeelding ]
Maar je bent verloofdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Goed hoor
[..]
Ik zoek ergens van de week nog een plekje, kom ik bij je langs, dan betaal ik die abo voor ej en daarna hebben we hete seks.
Wieteke hoe is het met jou? GIsteren en eergisteren harde chillings met mn lobiboy alles man jeweet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:41 schreef wietparkiet het volgende:
ik zat vanmiddag nog warcraft 3 te spelen met 2 klasgenootjes
dat is pas een bazenspel
Met jou kan ik een biertje drinkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:41 schreef wietparkiet het volgende:
ik zat vanmiddag nog warcraft 3 te spelen met 2 klasgenootjes
dat is pas een bazenspel
Hier weet ik niks vanquote:
tchockquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wieteke hoe is het met jou? GIsteren en eergisteren harde chillings met mn lobiboy alles man jeweet.
Ja nee, wij werken mee aan die musical.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier weet ik niks van. Ik ben keer naar een musical geweest in de efteling.. doornroosje was dat toen met Jamai
![]()
.
Verloofd zijn betekend geen ene kut.quote:
regel vrijkaartjesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja nee, wij werken mee aan die musical.Maar je moet niet gaan.
Jawel, sowieso seks hihahoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Verloofd zijn betekend geen ene kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |