Rot op en ga Warcraft doenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Het is:
Flips is een geile neukslet. tsk! tsk!
Jaloers?quote:
Ja echt heel moe..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je had je ogen moeten zien later op die avond
je was echt moe jij
Hoeveel kost je dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Een hoer word ik ook wel genoemd
[..]
Nope
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Servers zijn in onderhoudquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Rot op en ga Warcraft doen
[..]
Jaloers?
Ik heb krullend konthaar jongahquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Rot op en ga Warcraft doen
[..]
Jaloers?
Beetje kontvingeren in de bosjesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bah![]()
vrouwen met konthaar zijn afknappers
't zijn in ieder geval geen afknippersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bah![]()
vrouwen met konthaar zijn afknappers
nu welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat gul van jeIk heb nog nooit wat van een vriendje gekregen aangezien ik nog nooit een vriendje heb gehad
Neuh, moet ik weer opnieuw instalerenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je snapt dat ik Warcraft bedoel hè, niet World of Warcraft?
Dus je snapt het niet, maar toch moet je het opnieuw installeren. Ja, oké.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Neuh, moet ik weer opnieuw instaleren
hier is leuker
nvmquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
100 voor een kwartiertje spelen met barbie poppen
[..]
yeaaah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |