abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108920946
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh nou dan ga ik toch voor de afwasteil en een paar plastic bekers. Of het babybadje nog maar niet weg doen. Lekker goedkoop :7
dat deed k met mn grote ook vorig jaar hoor. De dweilemmer buiten en een andere teil erbij zodat ze over kon hevelen, t leukste wat er is natuurlijk. En dan die bakjes erin van mn kolf, die aventdingen :P
:)
pi_108921069
Soms vergeet ik dat Silke groter wordt. Hebben andere moeders van twee daar ook last van? Omdat de oudste duidelijk zo veel verder is in z'n ontwikkeling (duh) lijkt de jongste nog zo klein en jong. Terwijl ze sneller trap kan lopen dan haar broer :') (op en af :X ) . Soms vergeet ik dus dat speelgoed als een waterbaan best wel heel geschikt zou kunnen zijn voor haar, ik zit nog teveel in de babymodus geloof ik. Terwijl ik helemaal niet zo'n moeder ben van babyplus enzo.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:40:09 #203
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108921235
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:36 schreef Jore het volgende:
Soms vergeet ik dat Silke groter wordt. Hebben andere moeders van twee daar ook last van? Omdat de oudste duidelijk zo veel verder is in z'n ontwikkeling (duh) lijkt de jongste nog zo klein en jong. Terwijl ze sneller trap kan lopen dan haar broer :') (op en af :X ) . Soms vergeet ik dus dat speelgoed als een waterbaan best wel heel geschikt zou kunnen zijn voor haar, ik zit nog teveel in de babymodus geloof ik. Terwijl ik helemaal niet zo'n moeder ben van babyplus enzo.
Ik nstond vanavond met Nathan op de arm onder de douche en dacht "allemensen, wat ben jij groot!" :')
pi_108921281
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:36 schreef Jore het volgende:
hehe
herkenbaar hoor :D
hier helpt het ook niet dat ze nog steeds dezelfde maat draagt als in september vorig jaar en nog nagenoeg net zo groot/zwaar is. Ik vind dat wel een mooi excuus, het ligt niet alleen aan mij! :7
:)
pi_108921362
Mijn mini herrinnert mij er juist de hele dag door aan dat ze geen baby meer is, hoe graag ik haaar stiekem nog als baby zou zien :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108921424
Die van mij zat vandaag in Blijdorp zo bovenop een hoge trap in een expositieruimte terwijl we thuis niet eens een trap hebben :') maar hij was er behoorlijk vaardig in :o
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108921477
Puck :o :D een klimgeitje O+
Wij waren vandaag naar artis en Sarah noemt alles dieren poehis (poes dus) _O-
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:51:21 #208
259886 pessie
pi_108921837
Nathan zegt tegen elk dier "hiiiiii" :')

Puck _O_
pi_108922109
Femke zegt tegen een geit, paard :D

Denk dat wij hier ook voor een kleine zandbank gaan.

@Pessie, ik werk 4 dagen in de week...

[ Bericht 12% gewijzigd door Mereltje op 09-03-2012 22:01:28 ]
pi_108922153
Bewijst maar weer dat je ze ook in het donker in een kast kan stoppen want schijnbaar leren ze veel dingen gewoon zonder ooit te oefenen :7 (grapje hè, garpje 8-) )

Zoals Wickie zo mooi op fb zei, je kind uitlaten. Dat was het vandaag echt in Blijdorp. Hij kon heerlijk rond lopen en sjansen met iedereen. Dieren waren niet echt interessant, behalve de vissen.

Puck kan nu eten zeggen. Hij klinkt wel een beetje als een Hagenees dus dat moeten we even bijschaven :+ maar hij roept het de hele dag. Alsof hij nooit wat krijgt :')

Pessie, ik moest vandaag heel erg denken aan Nathan in Amersfoort vorig jaar. Net kunnen lopen en jezelf heel stoer vinden Blond haar, blauwe jas/vest. Erg deja vu gevoel :D
The way you rock'n'roll
pi_108922411
Herkenbaar DML, zowel het de hele dag 'eten' roepen als het Haagse accent. Terwijl wij in Brabant wonen :+

Hier breaking news vandaag, eindelijk een puntje van tandje #7 door. Vroeg me al af of die twee tandjes onder ooit nog zouden komen :')
pi_108922560
Hoe klinkt dat dan met een haags accent??

Ik word de hele dag papa genoemd -O- Dat hebben ze onderling afgesproken denk ik, want Jaël heeft stug papa constant mama genoemd...

*O* tandjes *O* (hier blijft de teller nog altidj steken op 2)
pi_108922810
Anne had tandje #1 (onder) met 8 maanden, tandjes #2 en #3 (boven) rondom haar verjaardag, tandje #4 (onder) met 13 maanden, tandjes #5 en #6 met 14 maanden en nu met bijna 18 maanden komt pas tandje #7. Er zijn wel drie kiezen doorgekomen tussendoor, twee beneden en één boven.

MP: Misschien moet je haar dan maar gewoon Jaël noemen? ;)
pi_108922856
Hier ook alleen twee onder, die tegelijk doorkwamen destijds.

Haha Fan, in Brabant Haags praten is nog knapper dan Haags praten in Den Haag terwijl je papa en mama ABN spreken :D
The way you rock'n'roll
pi_108923210
Hier was het met 10 maanden tandje 1 en met 11 maanden tandje 2 en ik heb niet het idee dat er snel al weer wat komt. Maar ze zeggen altijd hoe later ze tanden krijgen hoe beter het gebit dat hoop ik dus maar :D

Ow en haar Jaël noemen zou ik kunnen doen, denk alleen dat het heel verwarrend gaat worden voor de dames ;)
pi_108924346
MP nog gefeliciteerd met je meisje!

Maandag met Jelle naar de kinderarts, wordt meer dan hoog tijd, ventje is zo benauwd de laatste dagen (: en al met al nog steeds niet lekker opgeknapt. het is nu gewoon genoeg geweest, tijd voor nieuwe stappen en onderzoeken denk ik. Gelukkig zijn eigen kinderarts weer, die is inmiddels weer terug van zwverlof.
pi_108926191
Dank je :)

Wat naar zeg dat Jelle weer zo benauwd is. Hopelijk gaan ze nu verder kijken inderdaad zodat ze echt de oorzaak aan kunnen pakken ipv symptomen bestrijden.
pi_108931672
Tanden kreeg ze hier ook pas laat maar toen wel de hele reut achter elkaar.. Op haar verjaardag had ze 2 tandjes (onder, de voortandjes) en 3 maanden later had ze wat ze nu heeft, 8 tanden en 4 kiezen :o

De snijtanden moeten nog en nog 4 kiezen... Benieuwd wanneer we die mogen verwachten :)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 08:59:30 #219
259886 pessie
pi_108932189
DML O+ heerlijk he, als ze zo kunnen lopen!

Mereltje, kijk, ik dacht dat je 5 werkte.

tandjes, hier is alles door behalve 4 kiezen.
pi_108933086
Floris kreeg zn eerste tanden met 7 maanden.
De eerste paar gingen per 2, toen tijdje niks en hop toen alles tegelijk zo'n beetje. Geen idee wat ie nog mist trouwens...hooguit wat kiezen denk ik.
pi_108933161
Fietje moet alleen dr hoek tanden nog en nog 4 kiezen. Ik heb wel het idee dat er wat gebeurt in haar mond. Ze heeft weer regelmatig een vuurrode wang en zit steeds met haar vingers in haar mond... we zullen het wel zien.
*poef* nu is het weg
pi_108933179
Tanden genoeg hier ;) en ook al heel erg vroeg al. Geloof dat de score nu staat op 4 hoektanden en 8 andere tanden
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:01:32 #223
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108938169
Oona was heel laat met haar tandjes.... nr 1 vlak voor haar verjaardag ;)
Daarna zette ze er wel vaart in...
Nu moet ze nog 4 kiezen en 2 hoektandjes... en ik gok dat ze met 1 van die hoektandjes bezig is

Buikgriep duurde hier gelukkig maar 1 dag...

Net even voetjes laten meten.. schoentjes werden zo strak vonden we..
idd weer een maat gegroeit..... nu officieel 21... maar dat zijn schoentjes ook (21 gekocht toen ze 20 had).... Hopelijk redden we het dus nog net tot de lente :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108942876
Het zit er ook gewoon standaard in gebakken ook bij jongetjes hè?

Rijdt hij met een vrachtwagen door de kamer en ondertussen hoor je brrrm brrm brrm :D
The way you rock'n'roll
pi_108943590
Lopen en gaan staan is weer een ho maar hier (maar je wel aan 1 vinger van mama optrekken en eraan weglopen :')) maar ze klom net wel even vanuit het niets op haar Bobby car :D

Ze kan het wel maar ze is echt te onzeker.... Gaat nog wel even duren vrees ik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')