dat deed k met mn grote ook vorig jaar hoor. De dweilemmer buiten en een andere teil erbij zodat ze over kon hevelen, t leukste wat er is natuurlijk. En dan die bakjes erin van mn kolf, die aventdingenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh nou dan ga ik toch voor de afwasteil en een paar plastic bekers. Of het babybadje nog maar niet weg doen. Lekker goedkoop
Ik nstond vanavond met Nathan op de arm onder de douche en dacht "allemensen, wat ben jij groot!"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:36 schreef Jore het volgende:
Soms vergeet ik dat Silke groter wordt. Hebben andere moeders van twee daar ook last van? Omdat de oudste duidelijk zo veel verder is in z'n ontwikkeling (duh) lijkt de jongste nog zo klein en jong. Terwijl ze sneller trap kan lopen dan haar broer(op en af
) . Soms vergeet ik dus dat speelgoed als een waterbaan best wel heel geschikt zou kunnen zijn voor haar, ik zit nog teveel in de babymodus geloof ik. Terwijl ik helemaal niet zo'n moeder ben van babyplus enzo.
hehequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:36 schreef Jore het volgende:
Soms vergeet ik dat Silke groter wordt. Hebben andere moeders van twee daar ook last van? Omdat de oudste duidelijk zo veel verder is in z'n ontwikkeling (duh) lijkt de jongste nog zo klein en jong. Terwijl ze sneller trap kan lopen dan haar broer(op en af
) . Soms vergeet ik dus dat speelgoed als een waterbaan best wel heel geschikt zou kunnen zijn voor haar, ik zit nog teveel in de babymodus geloof ik. Terwijl ik helemaal niet zo'n moeder ben van babyplus enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |