klinkt druk maar leukquote:Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef MamaPurk het volgende:
Wij eten ook meestal wel een toetje, vanille yoghurt of kwark of net waar we zin in hebben eigenlijk. Sarah krijgt momenteel fruitmoesjes omdat ze geen koemelk mag. Of gewoon een stuk vers fruit.
Wij zouden vandaag naar Artis maar we vonden het weer niet goed genoeg, dus we zijn wezen winkelen, echte schoenen gekocht voor Sarah. Ze had al shoesme schoentjes voor binnen, maar nu dus een schoen met een stevigere zool voor buiten. Ze loopt al zo goed dat ze korte stukjes buiten gewoon kan lopen![]()
Daarna hebben we lekker bij opa en oma gegeten om toch een beetje haar echte verjaardag te vieren. Maar die was afgelopen zaterdag al uitgebreid gevierd!
Nou dat dus, plus dat ie op t moment slecht eet en dat ie nog wat extra's eet met zn toetje.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij eten zelf ook een toetje dus alleen daarom zou ik het mijn kind al niet onthouden en wij geven turkse yoghurt of roeryoghurt omdat de volle vetten goed voor hem zijn. Hoe zuurder hoe lekkerder vindt hij. We eten die yoghurt zelf ook trouwens dus geen zoete toetjes hier.
Op het kdv krijgt Puck 's middags melk. Wij drinken het zelf niet dus het schiet er hier thuis vaak bij in. Dus naast de melkfles (friso 3 nog opmaken) die hij 's ochtends krijgt, vind ik de yoghurt 's avonds dus wel nodig om voldoende zuivel binnen te krijgen.
*melk op het boodschappenlijstje zet*
Wat grappig om te lezen dat mijn opmerkingen over Lena's antwoorden met ja knikken je deden inzien dat ze al heel groot wordtquote:
Tja schoenmaaat 21 past echt niet in het babytopic hequote:
Het gaat deze week ook wel ineens heel hard! Ze is ontzettend bijdehand. Gooit ze zelf iets op de grond en dan gebaart ze voordat ik erop kan reageren al met haar vingertje dat het niet mag.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat grappig om te lezen dat mijn opmerkingen over Lena's antwoorden met ja knikken je deden inzien dat ze al heel groot wordt
Wen er maar aan; voorlopig komt dat niet goed.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Alleen hij gaat nu al een andere kant op dan ik wil![]()
Whehe en dan zeg ik net dat het wel goedkomt *lol*quote:Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wen er maar aan; voorlopig komt dat niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |