abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108747921
Fijn dat t zo goed met m gaat simmu! Nu een echte peuter dus :D

Pfff k schrok net echt even. Floris gleedt uit ofzo (ik zette.de.tv aan voor thomas de trein, dus zag niet wat er.precies gebeurde :P) en kwam tegen zn speelgoedla aan...en bloeden dat t.deed :o echt het stroomde zn mond.uit. Heb nog.nooit.zoveel bloed bij m gezien. Voor.zover ik kan zien zitten al zn tanden er.nog.in en hij wilde net ook een koekje dat ie.gegeten heeft. Maar waar t bloed nou precies vandaan kwam :?
Gelukkig stopte t net zo snel als.t.stroomde. Maar zag er naar uit. Zelf.heeft ie.gelukkig.nergens last meer van.
Schrik niet snel, maar met al dat bloed ziet t er gelijk een stuk erger uit :D
  maandag 5 maart 2012 @ 19:29:04 #77
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108752502
Ohh Simmu wat fijn! Tot bij de peuters!!

Sonnetje :* Bleh wat een schrik!! Fijn dat het zo snel stopte & dat hij er geen last van heeft!!

Zo.. Hier t avondritueel weer overleefd ;)
Ze zag haar bord eten staan en zette het op een bleren... Gewoon laten zitten met een speentje erbij.. uiteindelijk nadat wij ons bord zo goed als leeg hadden begon ze ineens toch te eten... en te eten... en te vreten! Alles op... ;)
Ook tanden poetsen mocht weer eens sinds dagen.. Ze heeft tegelijk marcels tanden zitten poetsen ;) En toen mocht het ineens wel..

Even een vraagje..
Wat krijgen jullie kids als toetje??
Laatst eens appelmoes en soort mangomoes gegeven.. Ze vind het heerlijk maar ik wist eigenlijk niet goed of het nu een geschikt toetje is zeg maar.. Verder krijgt ze volle kwark of druifjes.. (danoontje lust ze niet)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108753084
Ik vind toetjes een beetje overrated..
Ze krijgen genoeg zuivel en fruit binnen dus hier eigenlijk niet..
De meeste toetjes zijn suikerbommen en dat vind ik ook weer overbodig.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:51:44 #79
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108753782
;) Ik maak er hier dankbaar gebruik van wanneer de melk er niet geweldig in ging... dan krijgt ze dus kwark... Maar daardoor weet ze ondertussen dondersgoed dat er na het eten meer te krijgen valt.. Dus hier eigenlijk wel standaard even iets na t eten..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  maandag 5 maart 2012 @ 20:14:24 #80
258612 nytar
boys boys boys
pi_108755167
Ik geef jonas altijd een beetje volle yoghurt. En dat is al een mega lekker toetje volgens hem. (en volgens mij ook)
een keer in de zoveel tijd krijgt hij wel eens een danoon, maar liever ook niet...en 3 melk-momenten is toch niet te veel?
pi_108756842
Wij eten zelf ook een toetje dus alleen daarom zou ik het mijn kind al niet onthouden en wij geven turkse yoghurt of roeryoghurt omdat de volle vetten goed voor hem zijn. Hoe zuurder hoe lekkerder vindt hij. We eten die yoghurt zelf ook trouwens dus geen zoete toetjes hier.
Op het kdv krijgt Puck 's middags melk. Wij drinken het zelf niet dus het schiet er hier thuis vaak bij in. Dus naast de melkfles (friso 3 nog opmaken :+ ) die hij 's ochtends krijgt, vind ik de yoghurt 's avonds dus wel nodig om voldoende zuivel binnen te krijgen.

*melk op het boodschappenlijstje zet*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108757173
Wij eten ook meestal wel een toetje, vanille yoghurt of kwark of net waar we zin in hebben eigenlijk. Sarah krijgt momenteel fruitmoesjes omdat ze geen koemelk mag. Of gewoon een stuk vers fruit.

Wij zouden vandaag naar Artis maar we vonden het weer niet goed genoeg, dus we zijn wezen winkelen, echte schoenen gekocht voor Sarah. Ze had al shoesme schoentjes voor binnen, maar nu dus een schoen met een stevigere zool voor buiten. Ze loopt al zo goed dat ze korte stukjes buiten gewoon kan lopen :)
Daarna hebben we lekker bij opa en oma gegeten om toch een beetje haar echte verjaardag te vieren. Maar die was afgelopen zaterdag al uitgebreid gevierd!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 5 maart 2012 @ 20:49:59 #83
324553 Parafoonnotulist
Gegijzeld door notuleerdrang
pi_108757241
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef MamaPurk het volgende:
Wij eten ook meestal wel een toetje, vanille yoghurt of kwark of net waar we zin in hebben eigenlijk. Sarah krijgt momenteel fruitmoesjes omdat ze geen koemelk mag. Of gewoon een stuk vers fruit.

Wij zouden vandaag naar Artis maar we vonden het weer niet goed genoeg, dus we zijn wezen winkelen, echte schoenen gekocht voor Sarah. Ze had al shoesme schoentjes voor binnen, maar nu dus een schoen met een stevigere zool voor buiten. Ze loopt al zo goed dat ze korte stukjes buiten gewoon kan lopen :)
Daarna hebben we lekker bij opa en oma gegeten om toch een beetje haar echte verjaardag te vieren. Maar die was afgelopen zaterdag al uitgebreid gevierd!
klinkt druk maar leuk
“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”
pi_108757393
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij eten zelf ook een toetje dus alleen daarom zou ik het mijn kind al niet onthouden en wij geven turkse yoghurt of roeryoghurt omdat de volle vetten goed voor hem zijn. Hoe zuurder hoe lekkerder vindt hij. We eten die yoghurt zelf ook trouwens dus geen zoete toetjes hier.
Op het kdv krijgt Puck 's middags melk. Wij drinken het zelf niet dus het schiet er hier thuis vaak bij in. Dus naast de melkfles (friso 3 nog opmaken :+ ) die hij 's ochtends krijgt, vind ik de yoghurt 's avonds dus wel nodig om voldoende zuivel binnen te krijgen.

*melk op het boodschappenlijstje zet*
Nou dat dus, plus dat ie op t moment slecht eet en dat ie nog wat extra's eet met zn toetje.
Hoewel hij vandaag ook maar 3 happen ophad...
VOlgens mij wordt ie de kinderstoel een beetje zat...mja op een gewone stoel werkt nog niet zo :P
Oh en ik hou zelf niet van pure yoghurt, dus dat krijgt hij ook niet :') Over t algemeen eet ie gewoon met ons mee.
En soms ook wel een danoontje, maar das zo klein dat ik me echt neit druk kan maken over de suikers die erin zitten.
pi_108757492
Shanti, het was ook druk en leuk ;) Gelukkig heeft ze tussendoor nog wel geslapen hoor :) Maar ze was zo moe dat we haar toen we thuis kwamen slapend uit de auto hebben gehaald en zo door hebben kunnen leggen in bed en dat is een zeldzaamheid.
pi_108757838
nog een laatste opmerking voordat ik echt naar de peuters vertrek; onze cb arts had een hele goede en eenvoudige (ockham's razor ftw) verklaring voor het slaaphuilen wat ze hier allebei doen/gedaan hebben: dan dromen ze! hij riep al "vooral niet wakker maken dan hoor" nog voordat we iets bedremmeld zeiden het verder te negeren :P

echt een :|W momentje dat

dag dag jullie, have fun!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108757934
MP, gezellig dat je hier nu meepost! *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108758084
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
Wat grappig om te lezen dat mijn opmerkingen over Lena's antwoorden met ja knikken je deden inzien dat ze al heel groot wordt :D
The way you rock'n'roll
pi_108758327
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
Tja schoenmaaat 21 past echt niet in het babytopic he :+
pi_108758384
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Wat grappig om te lezen dat mijn opmerkingen over Lena's antwoorden met ja knikken je deden inzien dat ze al heel groot wordt :D
Het gaat deze week ook wel ineens heel hard! Ze is ontzettend bijdehand. Gooit ze zelf iets op de grond en dan gebaart ze voordat ik erop kan reageren al met haar vingertje dat het niet mag. :')

Ik weet niet wat er nu precies veranderd is. Het is alsof ze weer wat opmerkzamer is geworden. Ze heeft precies door wanneer ze moet zwaaien, ze wijst veel, praat er ook steeds meer bij. Ik kan steeds meer vragen aan haar stellen waarop ze ja kan knikken of nee kan schudden. Ze zegt zelfs ja en nee soms. :o
pi_108758581
Oh boefje :D maar wat een inzicht al. Zover is Puck nog niet. Die hangt alleen over de rand van zijn stoel de spullen na te kijken op de grond :')

Puck is vooral op zijn motoriek gericht momenteel geloof ik. De hele dag door stappen.

Papa hier is trouwens een neuroot met vies worden maar vandaag had ik hem zo ver dat hij niet ingreep als Puck zelf ging eten.
Het ging beide best goed af :+
The way you rock'n'roll
pi_108758816
Sarah is ook erg pienter aan het worden. Vanavond zat haar grote zus te klooien dus ik ging tellen, 1 2 en toen klonk het als tie naast me. Ik denk dat het toeval was en niet zo bedoeld, maar ik dacht wel even van whut?!?!

En wat het motorische betreft, Sarah doet alles stappend, haar broeken zullen niet meer erg slijten op de knieën :D Het ziet er zo wijs uit!
pi_108758968
Het mooiste vind ik dat Puck er zelf nog zo ontzettend bij schatert. Hij vindt zichzelf zo stoer als hij een eind loopt :D

Alleen hij gaat nu al een andere kant op dan ik wil :'( :P
The way you rock'n'roll
pi_108759116
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Alleen hij gaat nu al een andere kant op dan ik wil :'( :P
Wen er maar aan; voorlopig komt dat niet goed.
pi_108759174
Haha lekker eigenwijs dus :)

Wij waren vanmorgen op de psz voor Jaël en Sarah was mee, nou die paste er zo tussen hoor, ze was wat kleiner als de rest maar net zo een doerak :)
pi_108759344
I know en ik dacht nog wel dat het handig was dat ik met mijn gammele bekken geen 11 kilo meer hoef te tillen ;)
The way you rock'n'roll
pi_108759394
En hij wordt alleen maar zwaarder.
pi_108759462
Ivan heeft zichzelf vandaag een kwartier lang op de grond voor de deur van het kinderdagverblijf geparkeerd. Dat gaf weer een geheel nieuwe dimensie aan afgaan.
pi_108759480
Komt vanzelf goed joh :P
Uiteindelijk komen ze wel mee :P Althans Floris is geen onwijze wegloper, zn neef wel trouwens...Tenminste die loopt op zn dooie gemak gewoon de kant op die hij op wil. Kijkt niet op of om.
Als Floris de andere kant oploopt gaat ie altijd zwaaien en dag zeggen. En ik zwaai altijd terug en loop dan ook verder ;) Moet je zien hoe snel hij bij me is hehe (nja 9 van de 10 keer is ie snel bij me ;))

Vandaag liep ie ook goed mee, behalve dat ie dus naar mn zus wilde hehe.
pi_108759553
quote:
16s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wen er maar aan; voorlopig komt dat niet goed.
Whehe en dan zeg ik net dat het wel goedkomt *lol*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')