abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2012 @ 08:38:26 #26
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108656238
;) Ik ben juist de andere kant... Ik vond het verschrikkelijk aan t werk te gaan na mijn verlof.. En nog steeds vind ik het 3x niks... maarja ;) Working on it.. na de zomervakantie hopelijk 2 ipv 3 dagen!

Oona zingt ook veel..
Maar dan Lalalalalalalalaaaaa
Ziet er erg stoer uit.. tongetje heen en weer ;)

En ze begint woordjes uit in de manenschijn mee te zingen... als ik dan even stop zegt zij vogel, vis, 1, 2 & bijna alle gebaren
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108656292
Dat praten is heerlijk. En ik blijf me verbazen wat er elke keer weer uit komt. Maar ik denk wel dat als ze het eenmaal door hebben het heel snel gaat.
Leuk he dat ze mee doen met liedjes. Yaro ook de gebaren. Wat ik alleen niet begrijp is dat hij bij de vis ook door zijn knieen gaat met zijn kont naar achteren. Ik doe dat echt niet.

En ik snap jou ook hoor Reilain. Ik ben er een beetje dubbel in. Ik vind het heerlijk om samen thuis te zijn, maar merk wel dat het echt energie vreet. Dus dan vind ik het lekker om op mijn werk even bij te tanken. Maar misschien is dat straks wel anders, als ik gewoon lekker op tijd thuis ben van mijn werk. Vooral de late diensten waren slopend. Zeker in de periode dat Yaro vroeg wakker werd. En ik ben gewoon zelf een slechte slapen. Gisteren was ik kapot, zijn we rond 22.30 uur naar bed gegaan en om 01.30 uur sliep ik nog niet. En om 06.00 uur moest ik er uit. En aangezien ik geen wekker zet, lig ik al vanaf 05.00 uur te woelen.
pi_108656409
Weet ik hoor as :D maak me ook geen zorgen om zn praten. Hij ontwikkeld zich prima.
Gisteren was k naar t dorp geweest met m en t laatste stuk liep ie. Echt ik haalde m uit de wagen en hij was.volop aan t brabbelen. Hele verhalen. En hij wist ook precies waar we naartoe.moesten. en dan zegt ie iets wat klinkt als daarheen :D

Floris vindt umizoomi wel leuk, maar wonderteam vindt ie.leuker. En dirk scheele vindt ie ook leuk :') door de liedjes denk ik
pi_108656522
Jullie kijken vast naar andere zenders, want dit zegt me helemaal niets ha ha ha.

Wat knap dat hij de weg al weet. Enne voor je het weet leest hij straks voor aan zijn kleine zusje O+
pi_108656597
Precies O+
Ben echt zo benieuwd hoe hij erop gaat reageren O+

En die programma's zijn van nick jr ;)
pi_108656627
Heeft hij wel al door dat er een zusje in zijn buik zit? Of is hij er nog helemaal niet mee bezig?
pi_108656717
Daar ben ik ook erg benieuwd naar Sonnetje hier nog maar een paar weekjes geduld hebben. Lotte heeft het nog niet door maar vind de dikke buik wel interessant kan je als trommel gebruiken :D
pi_108656747
Haha, ja jij hoeft een stuk minder lang idd :D spannend!
Floris heeft t ook nog niet echt door, maar ik ben er ook niet heel erg mee bezig tegen m. Af en toe zeg ik er wat over, maar dat is t. Mja tis ook nog niet heel zichtbaar ;) (wel een beetje maar voor Floris niet denk ik)

Oh en hij zingt wel mee..zitten nijntje filmpjes op you tube te kijken (liedjes). En bij 'ken je Boris beer' zit ie mee te zingen. Hij zit de hele tijd: tik tik boem :D

[ Bericht 22% gewijzigd door Sonnetje85 op 03-03-2012 09:50:54 ]
pi_108656904
Ja maar dat is ook een leuk liedje.
Ik vroeg me al af of je ze op deze leeftijd er al bij kan betrekken.

Lotte zal de trommel nog gaan missen straks ;)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:38:16 #35
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108660161
Nathan klapt ook in zn handjes als hij iets goed gedaan heeft :') maar goed, dat is mijn schuld, ik bekrachtig heel expliciet en meestal door in mn handen te klappen.

En praten :') vooral heel veel "die" en "deze" ook vind hij "lamp" (klinkt meer als PPPPuh) leuk. Nog steeds geen dieren(geluiden).
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:15:08 #36
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108661275
tweeeeeeeeeeeee pasjes naar voren en 1 pasje terug... draai nu een rondje met je hand op je rug ;)

Zo leuk ;)

Net een flink stuk gewandeld... Oona grotendeels zelf gelopen.. (Nieuw aangelegd bos/natuurgebied/wandelgebied hier in de buurt.... mooie grote 'natuurspeeltuin' erbij enzo..)
Ze vond het prachtig.. veel wandelende honden.. En onderweg lekker zingen...
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:27:45 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108661625
Soneal klapt ook in z'n handjes, en wij zeggen ook gewoon "applausje" als hij iets gedaan heeft.

BabyTV trouwens, als hij even voor de TV geparkeerd moet worden, tenzij door de week 's morgens want dan Teletubbies enz. maar tijdens de schoolvakanties houden ze geen rekening met dat kleine grut en zenden ze dat weetikveelwanneer ('s middags als hij slaapt?) uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108661752
Enthausiast bekrachtigen is niks mis mee toch, alleen maar leuk dat het gewaardeerd word en ze het na gaan doen.

Het is inderdaad prachtig weer zag ik net. Heb de deur hier op het werk maar open gegooit. Ik wil ook een wandeling maken met mijn zoon ;(
pi_108662438
Sonnetje en Rixt ik lees sinds een paar weken Kleine Pluis voor aan Femke, Nijntje krijgt een broertje/zusje. Vindt ze erg leuk :)

Reilain wat leuk, pasjes en zingen! :D
Hier draaien we de cd van Sesamstraat helemaal grijs en zingt ze af en toe wat woordjes mee..
pi_108662692
Floris heeft van mn moeder ook een boek gehad over een baby die er komt. Hij heeft alleen niet veel geduld om voorgelezen worden. Binnenkort s mee gaan beginnen denk ik :)
pi_108662946
Ook niet in het bed ritueel Sonnetje? Hier lezen wij standaard voor na het badje en voor dat hij naar bed gaat. Lekker in zijn pyjama en slaapzak.
's middags heeft hij de rust ook niet, dan gaat ging hij naar bed met een boekje en mocht hij zelf nog even lezen.

Ik ben gek op boekjes van Nijntje, dus die ga ik onthouden Mereltje voor als het ooit hier zo ver is.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:38:52 #42
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108667895
Voorlezen... Oona is er gek op ;) Maar ze heeft er alleen geen geduld voor..
Nuja... ze kan rustig 20 boekjes achter elkaar lezen... boekje pakken, op schoot kruipen, 2 blz bekijken, boek dicht "soooo" zegt ze dan en ze gaat weer naar de boekenkast voor de volgende
We'll have love aplenty
You and me
pi_108669427
Ja psies zo doet Floris t.ook :D
Hij leest wel, maae als ik het verhaaltje dat erbij hoort wil voorlezen mag dat niet van m :)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:34:18 #44
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108671587
Hahaha juistem idd!
Kartonboekjes met woordje en een plaatje worden wel van voor tot achter gelezen & benoemt
We'll have love aplenty
You and me
pi_108678245
Zo gaat het hier ook met boekjes.. geen geduld om het verhaaltje te horen, maar wel alle plaatjes bekijken en opzoeken en aanwijzen. Ik sta er elke keer weer versteld van hoeveel hij eigenlijk dan toch kent.
Vandaag hadden we opa en oma op bezoek, heel gezellige dag gehad, maar het leek alsof Lars z'n tongetje kwijt was. Hij kent toch al best wat woordjes intussen, maar hij wilde er vandaag helemaal geeneen zeggen. Nu is op commando iets doen omdat mama er zo trots op is natuurlijk ook helemaal niet leuk, maar toch... gelukkig zien opa en oma hem regelmatig via de webcam, en horen ze hem dan ook babbelen....

Overigens ben ik ook altijd blij als ik weer mag gaan werken. Ik werk 32 uur, 4 dagen dus, en vind het heerlijk. Misschien scheelt het ook dat mijn man van die 4 dagen er 2 thuis is (halve dagen thuiswerk) en ik Lars dus gewoon thuis achterlaat ipv naar het kinderdagverblijf moet brengen. Ik zou gek worden als thuisblijfmoeder denk ik. Heb diep respect voor zij die dat willen/kunnen.
pi_108688515
Herkenbaar Shandaly, het niet op commando willen doen wat ze anders wel doen. Lekker eigenwijs enzo.
pi_108688562
Shandaly ik herken het niet thuis willen blijven ook heel erg hoor. Het is gewoon niet mijn ding om 24/7 mama te zijn. Nu werk ik nog 40 uur, maar over twee maanden ga ik terug naar 32. Lisa gaat hier wel 4 dagen naar kdv toe en dat worden er straks dus 3. Mijn overweging om minder te gaan werken is eigenlijk alleen een financiėle, het scheelt me maar een klein beetje geld tussen 4 of 5 dagen werken, dus na lang twijfelen heb ik nu door de stijgende kosten voor opvang de knoop doorgehakt. En een dag meer thuis is denk ik ook fijn voor Lisa.

Boekjes lezen is hier ook een beetje hetzelfde als hierboven beschreven, al merk ik wel dat Lisa zich steeds beter op een ding kan concentreren en daar ook langere tijd mee bezig kan zijn. Het gaat dus steeds beter.
pi_108689827
Klinkt leuk dat boekje Mereltje!!

Ahhh, Soofje, zo streng voor d'r moeder!! (ik zag je foto's op fb en wat zie jij er goed uit zeg!! knap gedaan zoveel afvallen!)

Noortje wat knap jouw visje! echt wauw!!
pi_108725276
Weer eventjes gauw tussendoor..
Ik ga elk festivalseizoen naar alle gratis festivalletjes in de omgeving, en ik wil Jona dit jaar meenemen naar ene in m'n stad hier. Ligt praktisch om de hoek, dus ik denk wel leuk voor een uurtje of 2 ofzo.
En nou zie ik ieder jaar kindjes daar met oordopjes in tegen de harde muziek, maar waar krijg je die voor een kindje van (bijna) 2?
Iemand enig idee? :o Via google kom ik niet verder.
I'm not a sinner.
  zondag 4 maart 2012 @ 23:36:36 #50
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108725925
http://www.oordopjesonline.nl/oordoppen/kinder-oordopjes/
http://www.oordopjes-kopen.nl/kinderen.html

2 sites die ik zo snel kan vinden...
Wil zelf graag een koptelefoon bestellen wanneer we Oona meenemen.. Idd wel een goed idee van de zomer..Welke festivalletjes ga je bezoeken??
We'll have love aplenty
You and me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')