abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108945514
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het zit er ook gewoon standaard in gebakken ook bij jongetjes hè?

Rijdt hij met een vrachtwagen door de kamer en ondertussen hoor je brrrm brrm brrm :D
Geweldig he :D
Sowieso die fascinatie voor auto's, vrachtauto's, bussen, treinen.

Wat hier ook nieuw is, als ie een geluid hoort dan steekt ie een vinger op.
Zo grappig, echt zo van luister :D

Vandaag een uur gelopen met m...was ivm klussen in de babykamer naar mn ouders gegaan, zodat ie daar kon slapen. Die hebben zo'n poppenbuggy, hij deed daar zn beer in. Ik legde de andere beren erbij. Hij wilde de buggy meenemen toen we weggingen. Prima, ik mik de buggy wel in mn auto dan...nou niet dus. Meneer wilde lopen. Dus gedaan. Stuk van ongeveer 20 minuten, uur over gedaan :P wel met een omweg hehe
  zaterdag 10 maart 2012 @ 20:45:56 #227
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108949285
quote:

Rijdt hij met een vrachtwagen door de kamer en ondertussen hoor je brrrm brrm brrm :D
Absoluut!
Heel herkenbaar ook O+
pi_108949323
ik denk dat het er inderdaad ingebakken zit. Sofie doet nog weinig met auto's. Vooral gooien doet ze ermee eigenlijk,
*poef* nu is het weg
  zaterdag 10 maart 2012 @ 20:48:03 #229
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108949361
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:47 schreef kaatjejannie het volgende:
ik denk dat het er inderdaad ingebakken zit. Sofie doet nog weinig met auto's. Vooral gooien doet ze ermee eigenlijk,
Ah dat doet Nathan met poppen, zie het zit er gewoon in :P
pi_108949419
Grappig om te zien dat Sofie er niks mee doet KJ.

Ik ga Puck binnenkort een pop van mijzelf geven dus wordt vervolgd :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108949488
Minidraak van draculettetje doet wel broem broem met auto's. Sofie is een echt poppen moedertje af en toe. Ze sjouwt ze (dan wel aan een been) door de kamer heen. Ze speelt ook met mijn oude poppen O+
*poef* nu is het weg
pi_108949595
Mijn dochter is echt autogek, haar poppen heeft ze nog nooit aangeraakt. Ze doet wel brrr brr met auto's en ze ging laatst helemaal uit haar dak toen er een graafmachine bezig was in de straat :D
pi_108949727
Anne is ook gek op auto's! Maar ze speelt ook dolgraag met een serviesje of met een pop, dus ze houdt alle opties nog open ;)

Mijn neefje van inmiddels 7 speelde tot hij 5 was alleen maar met 'meisjesdingen'. Hij droeg het liefst een roze prinsessenjurk en zijn lievelingsknuffel was een roze paard. Inmiddels zit hij op voetbal en liggen de roze paarden ergens in een la. Het is dus toch nog 'goedgekomen' ;)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:09:01 #234
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108950026
Hier ook een autogek.. maar vooral het kijken naar de auto's door het raam :D
Autoooooooooooooooooooooooo roept ze de hele dag... Hier hoor je ook regelmatig ambulances voorbij komen (woon dicht bij een zh), en dan steekt ze haar vinger in de lucht (doet ze als ze een iets hoort) en roept weer... Autoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108950113
Sofie lag op tijd in bed, maar heeft nog ruim een uur liggen keten. Heen en weer lopen/kruipen in bed. Gooien met dr zeepaard en doekje, en lekker kletsen. Nu is ze weer stil. Ik keek maar even op de webcam hoe ze er bij lag.

Ze zal wel lekker liggen zo... Ik denk dat ik dr over een half uur maar even recht ga leggen.
*poef* nu is het weg
pi_108950265
Floris is een echte autogek, maar ook gek van beren :D
Andere knuffels interesseren hem niet, maar zn beren moeten overal mee naartoe (hij heeft ook 2 hele grote, die t liefste ook, iets met onhandig enzo)
Vandaag liepen we dus zo naar huis:

pi_108950324
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:09 schreef Reilain het volgende:
Hier ook een autogek.. maar vooral het kijken naar de auto's door het raam :D
Autoooooooooooooooooooooooo roept ze de hele dag... Hier hoor je ook regelmatig ambulances voorbij komen (woon dicht bij een zh), en dan steekt ze haar vinger in de lucht (doet ze als ze een iets hoort) en roept weer... Autoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Zij ook al :D
Floris doet dat alles dus als ie de trein (nou ja randstadrail, maar dat is nog een beetje lastig voor m :P) hoort. Alleen zegt ie dan dus: Hein hein hein en wordt ie helemaal wild :P
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:30:42 #238
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108950695
Jaa stoer is dat hè...
Oona doet het bij alles... ambulances, wanneer onze koelkast weer eens opstijgt, de bel van de buren, wanneer Marcek haar van uit de keuken roept, krakende deuren.. Je kan het zo gek niet verzinnen maar alles wat ze hoort en het geluid komt niet uit de directe omgeving dan steekt ze haar vingertje op... Meestal in combinatie met "eeeej!"
We'll have love aplenty
You and me
pi_108950986
Floris doetdat sinds vorige week opeens...Geen idee waar ie t van heeft, maar ziet er wel heel schattig uit. Duurde even een paar dagen tot ik door had wat ie ermee bedoelde :D Vaak heb ik het geluid niet eens bewust door *lol*
pi_108952113
quote:

Mijn meisje doet dat ook.
Alleen dan niet met een vrachtwagen. Die heb ik niet in huis. De bus :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_108964391
Mijn dame is mega druk in de weer met haar pop, het bedje en de keukenspulletjes... Pop moet een schone luier, eten, slapen, in bad O+ een meisje meisje is ze wel geloof ik!

Aan de andere kant dook ze net zo de over de bloembakken de zwarte aarde in :') lekker kliederen :9 (alleen jammer van de kattenstront (van eigen katten hoor ;)), dus toch maar voor een schelp gaan kijken, dat houten zandbak ding wat we hebben is helemaal doorweekt :{ onding) (en ik ben dan weer zo koopziek dat ik online allemaal buitenspeel dingen zie, speelhuisjes en dat soort dingen.. zucht, ik ga nog eens failliet...)

Elk jaar denk ik rond de herfst: nou best lekker weer even de wind overal doorheen, maar zodra de lente begint denk ik: neeeee! Mijn huis en tuin en alles is zoveel fijner met lekker weer en de zon O+

Zandbaggeren :Y) (en nee staan doen we niet hoor mam :') alleen als het ons uitkomt, zoals hier...)
pi_108982920
Ow heerlijk dat geklieder in de aarde, beetje minder van de kattenstront :r (tip over de zandbak, die schelp word vochtig aan de binnenkant, sluit ook niet goed af vonden wij.. Wij hebben een schildpad, die blijft wel goed droog :))

En ik geloof dat ik hier twee meiden meiden heb. Ze hebben wel autootjes en vinden ze ook leuk, maar ze spelen voornamelijk met het keukentje en de poppen.

Wij zijn vanmiddag lekker wezen wandelen in het zonnetje O+ (filmpje)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108983177
Wij zijn vandaag naar de geitenboerderij geweest. Lisa vond het geweldig. Hier een filmpje van mijn kleine stoere.

pi_108983299
Wat een leuk filmpje NIkki, ze krijgt er geen genoeg van he!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 11 maart 2012 @ 21:53:03 #245
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108988952
Wat een leuke foto's en filmpjes weer :D Kom maar op! Altijd leuk om te zien!
Hahaha Muppet aan het baggeren.. Oona vind dat ook erg leuk... Moeten nog zand halen voor de zandwatertafel op het balkon... Willen we doen als het iets warmer is..
Wauw Sara goed bezig!
En de geitenboerderij.... Ziet er leuk uit zeg! Lisa durft goed zeg... Staat hier ook op de planning de geitenboerderij..

Zal ik dan ook maar even spammen :D
Oona zegt Oona :D
Hopelijk doet hij het zo.... Oona zegt sinds deze week haar eigen naam.. en sinds dit weekend heel consequent :D edit.. doet het dus niet dus maar even een linkkie..
We'll have love aplenty
You and me
pi_108991009
Kinderboerderijdag :) Wij zijn ook geweest.
Vanavond werd ze opeens jengelig. Geen wonder, bleek, met 38.7 temp. Hopelijk trekt dat vannacht weer bij.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 12 maart 2012 @ 09:42:32 #247
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109002037
goedemorgen, sluit weer aan hoor.

Mensenkinderen, wat is mijn mop ziek geweest zeg. Longonsteking, ooronsteking, zelf bijna een ziekenhuisopname ivm uitdroging en zo.

Vanyel, hoe is het bij jullie nu?

Oona, goed zeg!!

Lisa, leuk he, geitjes!
pi_109019579
Vanyel, gaat het inmiddels beter?

Getsie Becky, je arme kleine meisje. Ik vind longontsteking altijd heel eng klinken. Hoe gaat het nu met haar?

Lisa is echt een dierenvriend. Het is ook fascinerend om te zien hoeveel ze al kan onthouden van de dingen die we ondernemen met haar. Als we haar nu vragen waarop ze gisteren heeft gereden zegt ze: paardje. En als we vragen wat ze aande lammetjes heeft gegeven zegt ze: flesje melk O+.
pi_109020678
Longontsteking klinkt idd eng.

Dot is opgeschakeld naar de 39.5, maar met genoeg paracetamol is prima vrolijk. Gelukkig.
  maandag 12 maart 2012 @ 20:07:31 #250
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109023629
Oh Dottir is ook goed warm dus. Maar als ze nog vrolijk is (geen pcm??) is het goed toch.

Noortje heeft wel vaker longonsteking gehad helaas, dit was de tweede keer en ze heeft ook een keer luchtweginfectie gehad, naast 15 oorontstekingen of zo. Normaal knapt ze snel op maar dit keer niet, zo erg dat de HA er van schrok en ons doorstuurde naar de KA. Gelukkig hoefde ze niet te blijven. Dikke antibioticakuur, sinds vandaag ook oordruppels want haar oor bleef lopen, dus hopelijk is ze snel de oude.

Nikki, Noortje is ook een enorme dierenvriend. We komen te weinig bij mijn ouders op de boerderij maar ze vindt koeien echt tof!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')