abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108705101
FR :* tijd dat je lichaam weer gewoon normaal gaat doen.

Voor de rest niet echt bijgelezen. Ga proberen weer meer te lezen.

Ik moet even mn verbazing kwijt. Wies tijgert! Kind is nog geen half jaar en ze beweegt zich voort. En dan niet een klein stukje, nee met gemak 3 meter in 1x. Ze heeft de smaak helemaal te pakken en met de dag verbeterd haar techniek.
Ze gaat nog niet zelfstandig zitten maar ze kan wel blijven zitten. Mijn moederhart, mijn kleine baby :o
Ik heb een filmpje gemaakt (staat op fb) even kijken of ik hem hier ook kan plaatsen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 4 maart 2012 @ 17:59:27 #102
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108705734
Wat gaaf Wickie!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 4 maart 2012 @ 17:59:56 #103
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_108705758
FR, hopelijk gaat je lijf snel meewerken. Kan me voorstellen dat zoiets best eng is..

Wies, wat ga je hard! :o

Tankgirl, fijn dat je naar de markt durfde. Ging het ook goed met Larissa?

Luieruitslag kan ook wel met bultjes. Daan had ze laatst bij de bumblies luiers. Nu weer oude merk (c1000), en geen bultjes/roodheid meer..
pi_108706167
Hier altijd luieruitslag met bultjes, dus ja dat kan.

FR wat k*t dat je lijf je nog steeds zo in de staak laat zeg :(

Susie :*

TT wat fijn!

Wies O+ ik zag het filmpje op FB wat een snelle (net zo snel als Saar :X )

Mijn baby is vandaag laatste dag baby ;( Een jaar geleden hadden we verwacht dat ze er vandaag zou zijn, ivm met inleiding. Maar het duurde en duurde voordat er uberhaupt iets op gang kwam.. Dus werd het een dag later. Morgen heb ik geen baby meer :o :'( Dat jaar is echt supersnel gegaan zeg!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108706491
Wies wat knap van je zeg. Ik heb geen fb dus kan het filmpje niet zien

MP nog even en dan is ze al weer een jaar gaat snel zeg.
  zondag 4 maart 2012 @ 19:07:44 #106
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108709344
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:59 schreef Deepfreeze het volgende:
FR, hopelijk gaat je lijf snel meewerken. Kan me voorstellen dat zoiets best eng is..

Wies, wat ga je hard! :o

Tankgirl, fijn dat je naar de markt durfde. Ging het ook goed met Larissa?

Luieruitslag kan ook wel met bultjes. Daan had ze laatst bij de bumblies luiers. Nu weer oude merk (c1000), en geen bultjes/roodheid meer..
Ik zie een mogelijk klein verband... Ik heb bumblies doekjes gebruikt! :X Ik gebruikte nu ook pampers, nog een paar en dan weer terug naar kruidvat. Zien of dat ook wat uitmaakt.

MP :* je kleine meis wordt al groot!
pi_108716742
Ze zijn nu kruidvat luiers aan het testen op ons kdv. Prima luiers, wel wat stugger. Ik vind zelf pampers fijner, maar kruisvat is ook prima. Wij hebben hier trouwens ok bumbies gehad en dat ging ook goed. Alleen met poepen ging dat vaker fout dan met pampers. Maar uitslag lijkt de onze niet te krijgen, wat je hem ook aantrekt :)
  zondag 4 maart 2012 @ 21:23:48 #108
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_108717889
Pampers en bumblies gingen bij Chris beide mis. Bij Daan bumblies ook lijkt het.. Ze doen/deden het beide prima op Lidl en c1000 :P

Daan ligt nu vanaf de fles van 16.00 te slapen.. Geloof dat hij de nacht al in is.. Eens kijken wat zijn eigen tijden zijn. Manlief doet zo de laatste fles, en dan kijken wanneer hij vannacht wakker wordt, en wanneer het ochtend is. Vrees morgen 4.00 actie.. Als het nou erg gekke tijden zijn, dan maken we hem morgenavond wel een extra keertje wakker..
pi_108724904
Het filmpje, van een paar dagen geleden.

Volgens mij werkt hij nou.

[ Bericht 2% gewijzigd door wickie op 04-03-2012 23:51:24 ]
pi_108725449
je hebt m op prive staan..

trouwens, ik mag ook opscheppen, hij rolt nu beide kanten op en als hij op zijn buik ligt tijgert ie op een hele sukkelige manier naar voren :D ik heb het vanmiddag kunnen filmen dus ik zal het morgen even online zetten O+
  zondag 4 maart 2012 @ 23:27:36 #111
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108725494
Kan hem niet zien Wickie.... Of bedoel je dat?! :D
pi_108726172
Nu wel te zien?

En Lexje toch ook lekker actief O+
  zondag 4 maart 2012 @ 23:42:46 #113
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_108726184
oow Wicke!!! wat lief!!
ze kruipt gewoon, en je trekt m steeds weg :o

Hoeveel maandjes is ze nu?
pi_108726481
Bijna 6 maanden....
Ze heeft haar skills alweer verbeterd de afgelopen dagen en is inmiddels al sneller. De drang om al het rondslingerende speelgoed van grote zus te pakken is haar drijfveer.
Als ze nu in de box ligt wordt ze ook echt boos, leg je haar op grond, kind happy :+
  zondag 4 maart 2012 @ 23:58:38 #115
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_108726794
wat een poppetje!!
Mijne (morgen 5 maanden) word gek als ik m in slaaphouding bij me hou. Hij moet staan om te zien wat er om zich heen gebeurt.. te druk met van alles.

Maar bijkomend probleem, overdag drinkt hij max 250 ml (pas na 22.00 haalt hij nog even 300 in tot de ochtend ;( ) wat ik ook probeer (in een donkere kamer, ff weg van de drukte enzo.. hij speelt ermee)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 maart 2012 @ 00:26:21 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_108727860
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:14 schreef wickie het volgende:
Het filmpje, van een paar dagen geleden.

Volgens mij werkt hij nou.
:D _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 5 maart 2012 @ 07:04:46 #117
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108731102
Oh Wickie wat leuk! *O* ! En wat een gaaf kleed ook trouwens!

Hier een prutnacht :( Gelukkig vrij vandaag en geen grote plannen. Wel vandaag weer naar cb, ben benieuwd! En de laatste prikjes voorlopig!
pi_108731331
Wickie: wat een leuk filmpje!

Sandous: wat naar dat hij zo slecht drinkt!

Susie: balen van de nacht. Succes alvast op t cb!

Hier gisyeravond Pietje voor t eerst rond 20 uur in zn bedje gelegd, ipv bij ons beneden houden. Ging prima. Wel kreeg hij anders rond 22 uur, als ik naar bed ga, nog een voeding, maar toen lag hij dus dik te slapen. Werd toen 24 uur en 4 uur. Ook wel oke. Vandaag een rustige dag, wel onhandig, we zitten vanaf 9 uur de hele ochtend zonder water vanwege werkzaamheden...
pi_108731572
Verjaardagsfotospam!! Wij gaan jullie verlaten ;( Spoiler openen op eigen risico!! Tot snel!!

Vers van de pers O+

Jarig *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108731632
MP: gefeliciteerd met je dreumes! Die loopkoe hebben wij ook, peuter gebruikt hem nog steeds af en toe.
pi_108731637
Ooohh die fotospam O+ Gefeliciteerd met Sarah!! *O* *O*

En Wies! Wat schattig O+ Ik probeer Eva ook aan het tijgeren te krijgen maar het lukt nog niet zoals zij wil hahahaha :P
Tralalalaaa
pi_108731675
MP Gefeliciteerd met je beauty! Blijf me erover verbazen hoe snel ze is met alles! Wat een heerlijk meisje! Fijne dag

En wat lief, Gymnawies :D Elise weigert te tijgeren. Die gaat echt geen moeite doen, dan maar geen speeltje :{w

Wij gaan naar het CB, mn madame snottebel en ik. Ons weer even af laten keuren >:) :6
  maandag 5 maart 2012 @ 08:39:19 #123
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108731717
Sarah van harte gefeliciteerd! *O* En mama, papa en Jael natuurlijk ook! Wat is het toch een lieffie he? En wat Sannne zegt, zo snel ook met alles!
pi_108731718
Trouwens, vraagje.. Hoeveel leggen jullie je kind op de grond? Misschien doe ik dat wel te weinig, maar Elise heeft er zo'n hekel aan.. Doe het braaf elke keer dat ze wakker is maar de lol is dr snel vanaf voor haar.. Maar zo leert ze natuurlijk nooit iets. Straks moet ik dr ronddragen tot ze 10 is..

Overigens is ze met andere dingen wel heel snel. Ze zegt 'Nee' en 'Mam!', pakt speeltjes over van linkerhandje naar rechterhandje, pakt meerdere speeltjes vast en klemt de speeltjes dan tegen zich aan om nóg meer te kunnen pakken, wijzen naar dingen die ze wilt hebben, pakt mini kruimeltjes op met dr duimpje en wijsvingertje...
Zolang ze ergens maar geen moeite voor hoeft te doen wilt ze het allemaal proberen! :D Net dr mama!

Oja en ze daagt me uit! Lachen als ze me gaat knijpen, heel stil dr handje dichterbij laten komen, en ineens heel snel toeslaan als ze de kans ziet.. Speeltjes houdt ze boven de grond om te laten vallen, maar doet dit echt pas na 3x 'Nee he!' van mij.. En een lol dat ze dan heeft!
pi_108731803
Wow wat snel Wickie!
Gefeliciteerd MP!
Succes bij het CB Sannne!

Ondanks dat Evan alles lekker op z'n eigen tempo'tje doet, ben ik toch best trots dat het er op lijkt dat hij gaat kruipen. Hij begon pas 2 weken geleden met tijgeren en vorige week maandag zat hij al op handen en knieën. Gisteren deed hij dat heel vaak en zit dan heen en weer te wippen.
Hij probeert zich ook aan tafels en stoelen op te trekken.

Vierde tandje is ook al doorgekomen.

Hij babbelt er op los en het lijkt er op alsof het niet al te lang duurt voordat hij echt woordjes gaat zeggen. Ineens gaat het hard.

Het mindere is dat afgelopen dagen de regelmaat wat onderbroken is en hij blijkt er erg gevoelig voor te zijn. Ook wanneer je hem "verlaat" gaat hij steeds meer piepen.

@Sannne we proberen Evan zoveel mogelijk op de grond te leggen, hoewel het verleidelijk is hem bij je houden. Hij is de box al wel een beetje ontgroeid.
Het enige nadeel is dat hij er steeds vandoor gaat.
  maandag 5 maart 2012 @ 09:02:15 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108731981
Sannne, ventje ligt regelmatig op de grond. Hij tijgert nog niet, maar is dan druk aan het spelen. Hij gaat er helemaal in op. Soms probeert hij iets buiten zijn bereik te pakken, dan doet hij een soort borstcrawl. In bed verplaatst hij zich dan weer wel. Hij is tot nu toe nergens heel snel mee, heeft nog geen tanden, trekt zich nog niet op, kan nog maar net tien min zitten, etc. Hij doet wel veel met zijn handjes. Pulken, grijpen, kan ook uren naar zijn eigen handjes kijken. Hij doet alles op zijn eigen tempo :)
pi_108732001
Cas ligt ook regelmatig op de grond, veel draaien en spelen. Hij tolt zo heel de kamer door. Het probeert sinds het weekend te tijgeren, benieuwd wanneer hij het onder de knie heeft ;)
  maandag 5 maart 2012 @ 09:12:33 #128
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108732142
Oooh die foto's! Gefeliciteerd MamaPurk en veel plezier in het volgende topic!

Wij leggen op advies van het cb Midas 3 keer per dag 5 minuten op zijn buik op de grond. Soms leuk, soms niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108732182
Wij komen net bij het cb vandaan! 8720 gram en 70,3 cm. Bartje doet het prima, ontwikkelt zich motorisch erg snel(kruipen, gaan staan, lopen langs rand van de box), dus ze waren weer heel tevreden.

Bartje zit hier alleen in de box als wij echt even bezig moeten,e n hij daarbij in de weg kruipt. Bv. bij het uitruimen van de afwasmachine. Verder ontdekt hij hier de kamer, en moeten we erop letten dat de deur dicht is, anders staat hij al bij de trap.
pi_108732260
Susie, balen van de nacht, maar wel fijn dat je voorlopig van de prikjes af bent straks..

Sandous, dat slordig drinken is berucht rond die leeftijd. Gaat ook wel weer over. Effe doorbijten ;)

Bleie, onhandig dat het water eraf is.. De hele dag?
Hier laatst zonder stroom. Met een pannetje op het vuur het water maar verwarmd. :{

laiveneertiekje, mooie score!!

Kyara, wat een mooi ventje!

MamaPurk, gefeliciteerd met je echte dreumes!!

Sanne, wat goed dat ze al woordjes zegt en de pincetgreep doorheeft! Ze kunnen niet alles tegelijk leren. Dat los spelen komt ook wel. Al zou ik haar wel elke dag een paar keer even neerleggen om haar de kans te geven om de motoriek te oefenen..

Cleany, een kruiper, en tandjes, en babbelen ^O^ en verlatingsangst :{

Hier een wazig kind qua drinkritme.. Sinds eergisteravond de tijden, met een sterretje zijn op mijn initiatief: 16.00-19.00-22.30*-3.30-7.30-9.45-13.00-16.00-22.00-7.00*.. Vanochtend maar gegeven op mijn verzoek, lag al een poosje wakker te wachten. En hij moest toch mee naar school vanochtend, Chris wegbrengen. Het is dat we op verzoek voeden en nog zo eentje groot hebben gekregen, maar anders zou ik me serieus zorgen gaan maken met dit "ritme" :P
pi_108732269
Midas O+

En bedankt voor de felicitaties, we ouden dus naar artis vanmiddag, maar het weer laat dat niet toe helaas..
pi_108732305
MP gefeliciteerd met Sarah
Ean wil het liefst op de grond liggen want dan kan ze alles pakken. De deurstopper is ook favoriet.
  maandag 5 maart 2012 @ 09:42:54 #133
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108732738
Ik zou Anouk ook vaker op de grond moeten leggen, maar tot gisteren had ik nog geen goed kleed! :D Dus vanaf vandaag is het de grond, alhoewel ik me wel afvraag of het niet te koud is...mja, ze gaat er ook geen uren liggen natuurlijk!
pi_108733194
Wickie, gemenert ;) steeds dat speeltje weer net wegtrekken :D knap hoor van Wies!

MamaP, wat is ze groot *O* Leuk hoor, al die foto's O+

susie :* voor de nacht

Kyara, ook al zo'n dotje O+
pi_108733334
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:42 schreef wickie het volgende:
Nu wel te zien?

En Lexje toch ook lekker actief O+
Oh maar nog niet zo als Wies hoor :D Lex is een soort van dolfijntje die zichzelf vooruit werkt door zijn voetjes af te zeten tegen de vloer en zijn armen langs zijn lichaam :')
pi_108733551
Ohh we zijn terug van het CB en éindelijk niks dan lof! We hadden een lieve verpleegkundige die helemaal verwonderd was over Elise's fijne motoriek, dr taalvaardigheid, haar gebaren.. Ze is daar enorm snel in volgens haar.
En de grove motoriek komt vanzelf, dus mocht me géén zorgen maken ;) Fijn dat het ook zo kan gaan!

Elise liet zich ook wel van dr beste kant zien.. Lachen, kletsen (dussss...) vervolgens pakt ze een blokje en wil die aan mij geven.. Pakt 6 blokjes (met rechts pakt ze ze en geeft ze over naar links waar ze ze allemaal in haar armen geklemd hield..).
Ze vpk zei 'Nee he?' en Elise schudt nee O+
Ik moest echt even knipperen met mn ogen om het allemaal te geloven haha.

Oja, 10.450 gram en 73 cm. Gewichtscurve buigt af, lengte schiet nu de lucht in!

Ik ben trots!
  maandag 5 maart 2012 @ 10:30:40 #137
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108733812
Wat fijn Sannne! *O*
pi_108733866
En dr was zo'n minibeebje van 1 maand oud en mn eierstokken gingen héél hard rammelen!
  maandag 5 maart 2012 @ 10:34:02 #139
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108733903
Af buigen ? Maar ze zit toch behoorlijk hoog? ( ze is nu hoe veel maanden ook alweer?)

Wiesje O+

En Midas O+

En kleine jarige dreumes O+ mooierd is ze !!

Susie wat naar dat de nachten nog zo zijn ..

En verders snellerds!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_108733969
Ja ze zit enorm hoog, maar het stijgt niet meer zo snel als voorheen! 7,5 maand is ze!
pi_108734080
Wat fijn Sanne!

MP, gefeliciteerd met je dame en het rokje is echt leuk met die andere kleertjes! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 5 maart 2012 @ 10:45:27 #142
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108734254
Ooh, dat filmpje van Wies had ik helemaal gemist. Wat goed! O+

En Sannne, wat goed! Echt goed van Elise!
  maandag 5 maart 2012 @ 10:46:15 #143
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108734277
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 10:36 schreef Sannne het volgende:
Ja ze zit enorm hoog, maar het stijgt niet meer zo snel als voorheen! 7,5 maand is ze!
Woaaahhh :D
pi_108734360
Elise doet een Leia :D ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 5 maart 2012 @ 10:49:30 #145
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108734379
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Elise doet een Leia :D ^O^
Ja! Dat dacht Ik ook :)
pi_108734440
Whaha ja! :D Maar toch vind ik dr niet dik ogen. O+ :9
pi_108734672
MP gefeliciteerd met je mooie meid. Sarah alweer 1! O+ *O*
pi_108734828
Elin is 2.5 kilo zwaarder dan Elise :') en 2.5 jaar ouder
pi_108734860
Mooi score Elisa! Ongeveer hetzelfde gewicht en lengte als die van Chris met 7,5 maand. En die zat vanaf 3 jaar toch nog op het gemiddelde lijntje.. Babyvetjes zegt niet zoveel ;)
maar die oogde echt wel dik :P
pi_108734947
Goeie stats ^O^

Ben benieuwd wat het volgende week voor ons wordt.. Ik ben er niet bij, mijn vriend gaat gezellig met Cas naar het CB. En ze zijn heel het weekend alleen, kunnen ze lekker mannendingen gaan doen *; Ik ga een weekend naar Berlijn. Heb nu al geen zin om ze te missen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')