Die heb ik ook voor Dyonquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vandaag bij Hema weer nieuwe sneakertjes met klittenband gekocht voor Senna, maar niet de bloemetjes versie voor meisjes, maar de blauw wit geruite, die ze voor jongetjes bestemd hebben. Vond ze zo leuk!
quote:
Die linker is effen wit met wat gaatjes onderin, dat vind ik vrij saai. Kan best leuk zijn voor een keer hoor, maar niet echt mijn ding. Ik ben meer van de roezels en bloemetjesprint. En die rechts ervan, grotendeels blauw, nou heb ik het na 3 jongens wel wat gehad met blauw, dus voor een meisje zou ik effen blauw (of grotendeels effen blauw) al snel te saai vinden. Maar een ander kan het natuurlijk helemaal hét vinden hequote:
Nah, wat stom! Vast omdat hij zo'n lieve zachte uitstraling heeft, en inderdaad; volgens mij denken sommige (vooral oudere) mensen dat jongetjes geen (half)lang haar kunnen hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil eigenlijk naar de kapper want het hangt in zijn ogen en iedereen zegt meisje tegen hemTerwijl hij dan een blauw jasje, blauwe broek en blauwe schoenen draagt
![]()
Gekocht!quote:
Gaan die ''grotere kinderen'' maten bij de Hema niet pas vanaf maat 23?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:57 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Gekocht!
Alleen véél te groot. Ik had verwacht dat ze nu onderhand wel in maat 23 zou passen, maar daar kan ik nog ruim twee vingers achter steken.
Morgen ruilen voor een 22 dan maar weer. Die maat heeft ze nu al bijna een jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |