Is goedquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, die pyjama begint al wel strak te zitten.
Dan maar 2/3 jr doen idd.
DML, lief dat je m mee wilt nemen! Als je nou iets anders voor Lente ziet waarvan je denkt dat ik het wel leuk zal vinden, zoals die broeken die Sc noemde, mag je dat ook meenemen, hoor. Als het nog maar in een envelop past.
Ik zal dit topic er bij houden op mijn foon als ik gaquote:
Oké, een binnenbeenlengte. Aan het meten daarvan heb ik me nog nooit gewaagd. Morgen eens kijken. Thanks!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef mignonne het volgende:
ssserpente ik heb even gemeten, maar 3-4 jaar heeft een binnenbeenlengte van 38 cm of 37.5.
Maar hij hoort wel ietsje te poffen dus je zou het denk ik kunnen vergelijken met een normale broek 35/36 cm.
Misschien kun je t nameten met een broek die Lente goed past?
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oké, een binnenbeenlengte. Aan het meten daarvan heb ik me nog nooit gewaagd. Morgen eens kijken. Thanks!
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zal dit topic er bij houden op mijn foon als ik ga
Wickie ik wil best wat meenemen voor je maar dat broekje dat A. aanheeft is pas vanaf 98cm. Ik weet niet hoe lang Mette nu is.
Thanks again!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:57 schreef mignonne het volgende:
ik heb even een broek uit de was gevist die mn grote perfect past, een H&M maat 92 en die is 33.5 binnenbeenlengte.
Dat primark broekje in maat 3-4 jaar is dus grofweg 2 a 3 cm langer dan H&M maat 92. Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |