Zeker wetenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:55 schreef ThinFinn00000 het volgende:
[..]
Ahum, ik heb het onderzoek gestartdoor naar de domeinnamen en host te kijken
Oh sorry, voor jou dan ook een hele grote veer op je tooi!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:55 schreef ThinFinn00000 het volgende:
[..]
En Greys rook als eerste onraadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:55 schreef ThinFinn00000 het volgende:
[..]
Nja, ze hebben al eerder van zulke dingetje gehad. Derik Ogilvile op een flauw manier ontmaskeren, iets met begravenisondernemers ontmaskeren... eigenlijk alles wel voor de aandacht. Ik gok dat ze op iets internationaals hadden gehoopt ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook geen geslaagde grap, maar ik kan me voorstellen dat zo'n organisatie als rambam het leuk vindt om Joan onderuit te halen. Zo van "ha ha ha, hoeveel stof kunnen we doen opwaaien?"
Eensch met Erikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Greys rook als eerste onraad.
Ik zeg: het was een joined effort van iedereen hier.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh sorry, voor jou dan ook een hele grote veer op je tooi!![]()
Held !quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:36 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Potverdikkeme, ik heb iets gevonden:
http://www.dailychanges.com/hostnetbv.nl/2012-03-01/
Currently displaying 127 of 127 domain names registered on March 01, 2012 and hosted at at the nameserver hostnetbv.nl.
En dan:
Helemaal onderaan
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:58 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Het kán onze inzending van dit jaar helemaal naar de kl.te helpen, als het nieuws zich internationaal verspreid (en dat gaat snel). Ook als je het daarna met bewijzen ontkracht, blijft die smet erop kleven en zullen sommige mensen niet meer stemmen op Joan.
AAH, je bent me voor !quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:00 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat John de Mol Rambam helemaal kapot gaat maken hierom... Deze week zit ik met popcorn RTL Boulevard te kijken...
sorry voor al dat gequote mensen maar ben net bij pagina 1 begonnen, zo spannend om te lezen lol..maar ook iBenny = Heldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:29 schreef iBenny het volgende:
Het is nep!
Dit is het de foto die op de website wordt gebruikt(bewijs):
[ afbeelding ]
Nu kun je die foto op Google uploaden zodat hij die gaat vergelijken met andere foto's die vergelijkbaar zijn. Dit is het eerste resultaat:
[ afbeelding ]
Die foto is te vinden op: http://www.bermedia.com/dean/special_guests.htm
bijschrift:
[..]
Googlen we op "MERRIMAN WEIR", dan krijgen we dit....:
It's official..... FAKE!!!
Misschien kan iemand hem mailen dat hij 'misbruikt' wordt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:05 schreef Maanvis het volgende:
Merriman Weir heet trouwens in het echt Matthew Holness.
http://en.wikipedia.org/wiki/Matthew_Holness
Daar ben ik nu mee bezig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:07 schreef Knarf het volgende:
[..]
Misschien kan iemand hem mailen dat hij 'misbruikt' wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |