Natasia manquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die natascha van de gouden kooi
woont in purmerend
zelfde soort schijt manquote:
Jup. Wel heel veel gescript had ik het idee. Helemaal op het eind.quote:
DGK was echt EPIC. Enige domme tv-programma dat ik echt volgde. And proud of it!quote:
Wel matig dat je ze niet allemaal hebt....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topicreeks: [LIVE] Nationaal Songfestival #1
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
Surprise!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat Hiddink zijn vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is wel zwart jaquote:
was gezellig die zondagavond.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel matig dat je ze niet allemaal hebt....
wel goed blijven oplettenje moet voor meer topics gaan!
Had het toen aardig naar m'n zin ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
was gezellig die zondagavond.
De hele tijd in de VBL-SC nieuwe tt's zitten smeden met Jojoortje, Kapiteintje enz.
Ik ook. Moeten we ook doen met de halve finale avondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had het toen aardig naar m'n zin ja.
We kijken de Songfestival, niet serieus..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
jullie kijken serieus de songfestival
Met heel VBL-SC naar het songfestival kijken kan best gezellig zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
ik prik nog liever mijn ogen eruit dan dat ik dat kijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met heel VBL-SC naar het songfestival kijken kan best gezellig zijn
ja, vooral met Jojoortje erbijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met heel VBL-SC naar het songfestival kijken kan best gezellig zijn
Nee man. Ik keek Alberto. Zoals het een echte baas betaamt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
maar ik deed het vooral om die live-topic meepraters te trollen door steeds elk topic te pikken en daarna niet te postenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik prik nog liever mijn ogen eruit dan dat ik dat kijk
Je zou nog liever een Feyenoord-UI nemen dan dat je daar naar kijkt!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik prik nog liever mijn ogen eruit dan dat ik dat kijk
sbs6 reeks in klb moet ook gewoon terug op de zondagavondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man. Ik keek Alberto. Zoals het een echte baas betaamt.
mhehe garpjasquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou nog liever een Feyenoord-UI nemen dan dat je daar naar kijkt!
Oh...wacht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |