Zo bezien wel ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:32 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Anton houd het nog best lang vol. Meerdijk lijkt me echt zo'n gehucht waar iedereen elkaar kent
Misschien hebben ze hem in een spagaat in de kist gelegdquote:
Ludo kijkt standaard zo:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Aysen kijkt standaard zo:![]()
Nuran kijkt standaard zo:
En dan vergeet je nog de dood van Anita.. Of de tijd toen hij onterecht vast zat .Terwijl Rik buiten vreemdgaan om buiten beeld als oplossing om Anita alleen terug naar Meerdijk te laten komen nog nooit iets geflikt heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Rik krijgt er wel van langs: straatarm, veel gedoe met zijn vrouw, dan dat ze vertrekt, mot met zn broer omdat die neukt met zijn vrouw, en nu dat zijn broer dood is en de begrafenis nog moet plaatsvinden.
Wij Nederlanders luisteren toch ook allemaal Rene Froger?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
Die Turkse muziekze doen het veel te geforceerd.
En een mooie cliff natuurlijk... Ik wachtte minstens op de ontdekking van Max en Anton.
Inderdaad.. en ik vind Turkse muziek al heel snel gejengelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
GTST begint meer weg te krijgen van multi-cultivoorlichting.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad.. en ik vind Turkse muziek al heel snel gejengel
Ja da's gewoon gejengel, niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad.. en ik vind Turkse muziek al heel snel gejengel
Hadden we een cliff dan? Ik zag alleen maar een Turk met een hoofddoekje en een pruillip.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
En een mooie cliff natuurlijk... Ik wachtte minstens op de ontdekking van Max en Anton.
Achter het gordijntje, in de hal!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dan werd Nuran een stalker genoemd, Anton loopt constant achter Maxime aan, ik zou helemaal gek worden van zo'n hondje. En gewoon zoenen midden in de Koning.
Ik weet niet eens of ik het een cliff kan noemen eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hadden we een cliff dan? Ik zag alleen maar een Turk met een hoofddoekje en een pruillip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Die van gister was ook slecht. Rik bij Danny. Er gebeurde niet eens ietsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik het een cliff kan noemen eigenlijk.
Toen Martine hem had ontvoerd naar een slachterhuis, toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:51 schreef loezzzje het volgende:
Wanneer was het ook weer dat Nick in zijn broek piste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |