GETVERDEMMEquote:
Dat dus. Terwijl ik bij mijn eigen filmpje gewoon kippenvel krijg op het eind.quote:
Beter regisseur Steven de Jong als nieuwe uitvoerend producent, alleen al om onderstaande reden:quote:Op maandag 5 maart 2012 18:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat dus. Terwijl ik bij mijn eigen filmpje gewoon kippenvel krijg op het eind.
Muziek is zo belangrijk.
Alles beter als uitvoerend producent dan Knuppel Kennardquote:Toen ik in 1994 mijn eerste film maakte “De Gouden Swipe”, deed ik dat voornamelijk met vrienden! Eén van hen was Ronald Schilperoort, begenadigd componist van het eerste uur voor al mijn films en TV-series die ik heb mogen maken!
Ach, Ronald heeft echt zoveel mooie muziek gemaakt in al die jaren. En dan niet alleen voor GTST, maar ook voor ONM (t/m seizoen 15), alle films en tv-series van Steven de Jong, Spijkerhoek, Vrouwenvleugel, Vrienden voor het Leven etc.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:19 schreef Frey het volgende:
Meest fan ben ik toch nog wel van de muziek eind jaren 90.
Aan het eind van de compilatie op de blauwe DVD hoor je ook nog de tune van Sonja uit seizoen 5.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:37 schreef PeterKelder het volgende:
Hier ook hele mooie muziek(vanaf 0:41)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:
ik vind het wel geil eigenlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 20:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Alleen dat accent vind ik echt een afknapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |