Dames bedankt voor de reacties.
Pvoess, bedankt voor het aanbod, lief! Is een geweven doek handiger/beter dan een rekbare doek? (die van Bykay van mij dus)
Mefke, ik weet het ook niet meer hoor. Eerst spuugde Lynde veel, toen JBP gaan gebruiken, spugen over, daarna opstopping, (3 dagen niet gepoept) Kindicol gebruikt-en jawel, lekker aan het poepen, nu sinds een paar dagen over op Extra Care voeding (nog steeds half om half met Hypoallergene voeding om langzaam te wennen) Dus die krampjes kan door van alles komen, of het is gewoon toeval dat ze het de laatste tijd meer heeft, babies hebben dat nou eenmaal (zeggen ze) Dus het blijft raden wat het nou is..Was jij niet blij met de Bykay? Ik vind de doek een beetje smal. Smaller dan de doeken die ze in die instructiefilmpjes gebruiken. En in die filmpjes zitten de voetjes binnenboord, maar ik heb het idee dat ze dat niks vindt. Vanmiddag die techniek met de voetjes buitenboord geprobeerd, lukte beter, maar ze was zo druk met haar hoofd aan het draaien, kon haar hoofd niet vasthouden en tegelijkertijd knopen.(en ik moet al niet eens proberen daar een doek overheen te trekken want dan gaan ze weer huilen) En toen spuugde ze. Dus Poezebeest, negeer mijn tip.

Ze voelde zich duidelijk niet lekker, dus ben maar weer gestopt. Huilen huilen, op mn arm gelegd, dansje door de kamer, en ze sliep weer...(tot ik haar in de wieg legde) Dat bewegen vind ze heerlijk, dus ik moet het maar blijven proberen...of misschien een draagzak kopen. Dat geknoop vind ik echt lastig.
Bleie, dank je voor de link! Dat filmpje is inderdaad veel duidelijker dan wat ik tot nu toe ben tegengekomen. Morgen maar weer proberen...Maar is dat een pop of echt een baby? Die ligt zo stil!!!! Deed mijn meisje dat maar...
BeessieJen is dat een draagzak?
Poezebeest ik denk dat ik idd maar eerst met een teddybeer moet oefenen. Het gaat hier dus sinds de afgelopen week niet zo lekker met mijn meisje. Wil veel gedragen en vastgehouden worden, daarom wil ik zo graag die doek gebruiken..
Alles goed met je mannetje?