Met een bruidje met kort donker haarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:56 schreef bleiblei het volgende:
http://shop.lego.com/en-NL/Town-Hall-10224
Skuu! Hijs te koop! En er zit een bruidspaar in/bij/voor/op.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:56 schreef bleiblei het volgende:
http://shop.lego.com/en-NL/Town-Hall-10224
Skuu! Hijs te koop! En er zit een bruidspaar in/bij/voor/op.
En je lijkt op de bruid! Maar dat wist je al.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
De koffer zit in heel veel kranten en tape, bij gebrek aan inpakpapier. Hij gaat nu weg zodat ie maybe morgen al bij unf is
quote:Town Hall
Item: 10224 Limit: 5 ? Ages:14+ VIP Points: 359 Pieces:2766 Available Now
Keep the wheels of commerce turning with the authentic Town Hall!
Take your LEGO® town to the next level with a 3-story Town Hall packed with realistic details in another amazing Modular Building series set!
Price ¤179.99
Thanksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor Debsterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Verse lasagne bladen kopen bij de Appie of andere supermarkt. Van die slappe dingen uit de koeling.
Grote fles tomatensaus van Gran d'Italia met basilicum erin, als ze die niet hebben is de gewone tomatenversie ook prima hoor. Is echt een lange fles met vrij dunne tomatensaus, geen pot.
Zak Italiaanse wokgroenten van 400 gram.
300 gram rundergehakt, mager.
Knoflook, teentje of 3, maar ik kieper er altijd meer in omdat ik ervan houd
Halve liter melk
Zakje mix voor béchamelsaus van Gran d'Italia, staat in het Italiaanse saus-schap.
Zout, peper
Stuk belegen kaas, zelf raspen, als je geraspte kaas koopt zit er zetmeel doorheen en krijg je een minder lekker kaas korstje.
Pan heet laten worden, dan gehakt erin mikken (hoeft geen boter of olie bij), goed rul bakken, zout en peper op doen en als het gaar is uit de pan halen.
In diezelfde pan wat olijfolie doen en groenten kort op hoog vuur aanbakken, daar vlak voor je het gas uit zet de knoflook geperst door doen, even omroeren en dan gas uit doen.
Saus erbij mikken en het gehakt, even doorroeren, hoeft niet meer op het vuur. Even proeven of het zout en peperig genoeg is, anders nog bij doen.
Als je het lekker vindt kun je er ook nog wat (verse) oregano door doen, maar ik ben daar vaak te verstrooid voor en bedenk het pas als de lasagne uit de oven komt....
Dan in een apart steelpannetje de béchamelsaus maken, is zo gebeurd.
In een grote schaal laagjes saus, laagje béchamel erop, laagje lasagnavel, laagje saus, laagje vellen, laagje saus, laagje béchamelsaus, laagje vellen etc. Eindigen met saus met daarop béchamelsaus en daarover de kaas raspen.
Dan 45 min. in de oven op ongeveer 200 graden, midden in de oven.
Wel tussendoor checken of het niet te hard gaat, anders lager zetten.
Stokbroodje en/of groene salade erbij en klaar
whehehehe!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:05 schreef Incantrix het volgende:
Ik zou me nu eigenlijk als een gek moetrn omkleden, opmaken, nagels lakken etc...
Dus hang ik al een kwartier te vetvlekken op de bank
Zekers! Dat kan echt niet mis gaanquote:
yep, helemaal waarquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:07 schreef Debsterr het volgende:
Goed, ik ga ff boodschapjes halen, bloemetjes op de markt wellicht, tot later!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe!
Heb jij die docs al gekauft? Zo nee, doen!!!!
Gisteren gekeken? Want nu hebben ze weer andere matenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:08 schreef Incantrix het volgende:
Zucht, ik wilde dus zeggen dat ik wel heb gespiekt, maar mijn maat was al op. En eigenlijk heb ik dus een nobuy
Ik heb besloten niet te wachten op kinderenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, helemaal waar
Als ik ooit kids krijg geef ik het ze ook hoor, cool spul en educatief verantwoord endezo
Yup. Nu net ook nog even, maar geen 39 meee. Eigenlijk maar beter ook geloof ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gisteren gekeken? Want nu hebben ze weer andere maten
ik dacht eerder aan HOLY FUK WAT IS DAT DING TERING DUUR WTFBBQ EINZ!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet te wachten op kinderen.
Al vind ik deze ook wel aan de prijs. Moeten ze geen gewoonte van maken.
Ik dacht nog, zal ik hem maken... Maar ik dacht meh, is al zo vaak gedaan.quote:
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet te wachten op kinderen.
Al vind ik deze ook wel aan de prijs. Moeten ze geen gewoonte van maken.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die zijn al gelakt. Ik zat aan mijn kat te denken ofzo.
Doe je oogledenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die zijn al gelakt. Ik zat aan mijn kat te denken ofzo.
Goeden matigen garp is dat hequote:
kijk naar je sigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom vergeet ik elke keer dat het meer niet leuk dan wel is om hakken aan te doen naar mijn werk?
oo zo tofquote:
godverquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:14 schreef Incantrix het volgende:
En nog steeds geen ridgefiller ook. Die gaat maar op mijn PostNL-fuckups-lijstje denk ik
hoezo?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom vergeet ik elke keer dat het meer niet leuk dan wel is om hakken aan te doen naar mijn werk?
quote:
Omdat ik steeds sta te wankelen met koffie op de trapquote:
Jahquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:15 schreef Incantrix het volgende:
Tanden?? Nee man, ik heb heul geen goud met robijntjes-kleur in mijn la
Naja, het is net nagellak. Want kijk eens wat er gebeurd als ze uit de handel gaan:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan HOLY FUK WAT IS DAT DING TERING DUUR WTFBBQ EINZ!
Maar dat is slechts mijn mening![]()
Ik vind het wel mooi dat de bruidegom ook nog naar het kantoor kan om te betalen voor het huwelijk
Ik ga écht geen hakken aantrekken naar werk, buiten dat het niet mag, is het ook echt niet prettigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Maar ik heb er gewoon zin in
En weinig lopen want alleen van de auto naar werk (op werk nog een beetje ronddartelen) en weer de auto in. Maar ook 10 keer de trap op en af met een dienblad koffie of kopjes endezauw
ben je koffiedame?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Maar ik heb er gewoon zin in
En weinig lopen want alleen van de auto naar werk (op werk nog een beetje ronddartelen) en weer de auto in. Maar ook 10 keer de trap op en af met een dienblad koffie of kopjes endezauw
dude..............................quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, het is net nagellak. Want kijk eens wat er gebeurd als ze uit de handel gaan:
http://www.amazon.com/LEG(...)Grocer/dp/B000WLZC3W.
UNF is Juffrouw Janniequote:
whehehehehehheheehhehehehe, waar gaat de wereld heen als jij naar een musical gaat!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef Incantrix het volgende:
Ohja! Jullie raden het nooit! ik ga naar een musical![]()
Mijn man heeft 2 dingen staan die niet meer gemaakt worden die idioot duur zijn nu. De space shuttle was niet compleet meer nu hebben we veel onderdelen weer gevondenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, het is net nagellak. Want kijk eens wat er gebeurd als ze uit de handel gaan:
http://www.amazon.com/LEG(...)Grocer/dp/B000WLZC3W.
En dat spul kan je dus niet in de reguliere intertoys kopen. In principe alleen bij Lego zelf.
Goffer dat hoor ik hier ook soms en IK KEN DAT TOCH HEUL NIET WANT IK BEN BELG !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Denk het wel. Maar niet nu. Ergens einde van het jaar krijg ik dubbelequote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Ik heb momenteel zelf niet de behoefte om ermee te spelen of naar te kijken
Ga je deze wel kaufen?
Ja maar, is leuk voor jullie trouwenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
en je hebt je geld al nodig voor een fiets.
Technic Spaceshuttle of City Spaceshuttle.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn man heeft 2 dingen staan die niet meer gemaakt worden die idioot duur zijn nu. De space shuttle was niet compleet meer nu hebben we veel onderdelen weer gevonden
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer dat hoor ik hier ook soms en IK KEN DAT TOCH HEUL NIET WANT IK BEN BELG !!!
En ik eet eindelijk iets
Is van JiskefetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek maar op op Youtube
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Makes you wonder, eh?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehehehheheehhehehehe, waar gaat de wereld heen als jij naar een musical gaat!
Welke? Die Wicked Witch ofzo?
Oh jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
en je hebt je geld al nodig voor een fiets.
Nee, maar dr loopt er hier 1 rond die denkt dat hij de directeur is (issie niet, maar wel hogere functie dan ik hebquote:
Voorbereiding jonguhquote:
Wat een lamzakquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, maar dr loopt er hier 1 rond die denkt dat hij de directeur is (issie niet, maar wel hogere functie dan ik heb) en als hij bezoek heeft, komt hij die beneden ophalen, gaat naar boven. En dan mij bellen dat ik koffie moet brengen (wat ie net zo makkelijk mee kon nemen toen hij beneden zijn bezoek ophaalde maar oke). Heeft ie nu 2 keer gedaan bij mij, normaal doet hij dat bij mijn collega die nu op vakantie is. En ik vervang haar nu.
Daarom is het normaal ook niet zo'n probleem als ik hakken aan heb, want dan moet zij naar boven.
ach ja, gratis hequote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Makes you wonder, eh?
Jah, Wicked, gratis met een vriendinnetje via mijn werk. Ik heb dat boek een jaar of 10 geleden in Canada gekocht, dus áls ik dan eens naar zo'n zinggebeuren ga..ik schat dat ik na een kwartier gillend de zaal uitren
We hebben tot nu toe nog niets gedaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voorbereiding jonguh
Hebben jullie al meer ideetjes over hoe jullie het willen enzo?
Buurthuis al geboekt?
Technicquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Technic Spaceshuttle of City Spaceshuttle.
Ik zoek die eerste nog. Dan heb ik mijn Technic wantedlijstje afgetikt.
Ze zijn alleen in nette/nieuw staat al gauw 200 tot 300 euro wat ik te gortig vind, en in gebruikte staat (krasjes op de lego, vergeelde blokjes) 100 tot 150.
80 euro betaald voor de mini tank in mijn mini-auto.....quote:
en dat doe jij dus????quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, maar dr loopt er hier 1 rond die denkt dat hij de directeur is (issie niet, maar wel hogere functie dan ik heb) en als hij bezoek heeft, komt hij die beneden ophalen, gaat naar boven. En dan mij bellen dat ik koffie moet brengen (wat ie net zo makkelijk mee kon nemen toen hij beneden zijn bezoek ophaalde maar oke). Heeft ie nu 2 keer gedaan bij mij, normaal doet hij dat bij mijn collega die nu op vakantie is. En ik vervang haar nu.
Daarom is het normaal ook niet zo'n probleem als ik hakken aan heb, want dan moet zij naar boven.
Ik en mijn beste vriendinnetje waren net bezig iets leuks om samen te doen te zoeken toen dit voorbij kwam, dus toen dachten we 'ja! Twee metalheads naar een musical!'quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach ja, gratis he
Zo ben ik ook gratis naar Mary Poppins geweest (waarvan ik dacht dat het Sound of Music was) en naar The Lion King.
Maar ik zou er nooit voor betalen hoor, daaaaag
Ja nú weet ik dat inderdaad ook; na tig keren dat gehoord te hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is van Jiskefet
Zoek maar op op Youtube
Jawel, ring opgehaald, champagne gedronken, elkaar lief gevonden en lopen zwijmelen en en en en enquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We hebben tot nu toe nog niets gedaan.
Mopje, we hebben nog 15 maandenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voorbereiding jonguh
Hebben jullie al meer ideetjes over hoe jullie het willen enzo?
Buurthuis al geboekt?
Whehehehe, kewl!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik en mijn beste vriendinnetje waren net bezig iets leuks om samen te doen te zoeken toen dit voorbij kwam, dus toen dachten we 'ja! Twee metalheads naar een musical!'
Aldus geschiedde
En dan ook vrolijk zeggen als ik bovenkom: 'Je bent geweldig! Bedanktquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een lamzak.
Weet niet wat voor functie hij wel heeft, maar ik zou hem in zijn gezicht uitlachen.
Ja is ook zoquote:
Maar je bent toch junior-accountant o.i.d, geen koffiemevrouw of secretaresse??quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan ook vrolijk zeggen als ik bovenkom: 'Je bent geweldig! Bedankt' Maar omdat er dan bezoek zit, potentiele klanten, moet je wel glimlachen en aardig doen
Er hebben er hier ook eens 2 gepresteerd om een collegaatje van mij naar boven te roepen met koffie (zij ervanuitgaande dat ze bezoek hadden) omdat ze het zo druk haddentoen ze daarachter kwam heeft ze zich omgedraaid en met koffie en al weer naar beneden gelopen
Even langs gaan als klant weg is en zeggen. "de volgende keer dat jij me koffie laat brengen, scheld ik je uit, trek m'n broek naar beneden en poep op je bureau waar die klant bij is."quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan ook vrolijk zeggen als ik bovenkom: 'Je bent geweldig! Bedankt' Maar omdat er dan bezoek zit, potentiele klanten, moet je wel glimlachen en aardig doen
Er hebben er hier ook eens 2 gepresteerd om een collegaatje van mij naar boven te roepen met koffie (zij ervanuitgaande dat ze bezoek hadden) omdat ze het zo druk haddentoen ze daarachter kwam heeft ze zich omgedraaid en met koffie en al weer naar beneden gelopen
Zeer goeien voorbereidingen ook !!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jawel, ring opgehaald, champagne gedronken, elkaar lief gevonden en lopen zwijmelen en en en en en
Poepen op het bureauquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even langs gaan als klant weg is en zeggen. "de volgende keer dat jij me koffie laat brengen, scheld ik je uit, trek m'n broek naar beneden en poep op je bureau waar die klant bij is."
Denk dat het dan wel over gaat
Bwhehe ik ben assertief genoeg heurquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dat doe jij dus????
Assertiviteitstraining hebben?
Ik ben erg visueel ingesteld en ruik dan ook meteen bijbehorende geuren erbijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even langs gaan als klant weg is en zeggen. "de volgende keer dat jij me koffie laat brengen, scheld ik je uit, trek m'n broek naar beneden en poep op je bureau waar die klant bij is."
Denk dat het dan wel over gaat
Dit is gewoon mijn bijbaan he? Wat ik naast mijn studie doequote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar je bent toch junior-accountant o.i.d, geen koffiemevrouw of secretaresse??
kleine bedrijfjesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ik ben assertief genoeg heur(denk ik
) maar de directeur doet het ook, en daar heeft hij het van afgekeken
Net zoals koffiekopjes en dergelijke op het aanrecht pleuren en dan zeiken dat het zo'n troep is in de keuken
Maar staat koffie brengen in jouw taakomschrijving?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit is gewoon mijn bijbaan he? Wat ik naast mijn studie doe
ja dus, keihard afstraffen, anders gaat het steeds verder, eikels.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit is gewoon mijn bijbaan he? Wat ik naast mijn studie doe
Taakomschrijving en kleine bedrijfjes gaat vaak niet erg goed samenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar staat koffie brengen in jouw taakomschrijving?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dus, keihard afstraffen, anders gaat het steeds verder, eikels.
En waarschijnlijk komen ze thuis en moeten ze meteen de kattenbak schoonmaken en de vuilnis buiten zetten van vrouwlief
Wel als ik ermee akkoord ga dat ik een collega vervangquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar staat koffie brengen in jouw taakomschrijving?
Klerenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:34 schreef Incantrix het volgende:
Oh, kut, ik ben ook echt een wíjf he? Wat moet ik nou aan dan?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Unf, volgende keer dat hij het vraagt doe je het "nee" gedeelte hiervan:
(wat een goeden acteerprestaties trouwensJaren 90
)
En zeker geen toezicht op welke manier dan ook, dus komt ze er mee weg?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga volgende week even met inhoudelijk leidinggevende praten. Kutcollega van me die me steeds opzadelt met veel werk en vooral de tijdrovende kutklussen is steeds aan het zeiken dat ze het zo druk heeft en "tot hier vol zit".
En ondertussen te laat komen, te vroeg weg gaan, cliënten afbellen (WTF!), verkeerde declaraties doen (WTF! x2), krant lezen, plantjes water geven, Spaanse les huiswerk maken en youtubefilmpjes kijken![]()
En dan nog vragen aan mij of ik kan helpen met het geluid harder zetten, want dat snapte ze niet![]()
Tsja...
Ben er helemaal klaar mee, zit gewoon de boel een beetje te belazeren, mazzels! Rot dan gewoon lekker op als je er geen zin meer in hebt (is zo'n 55+ muts)
Ik snapte het ook niet helemaalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel als ik ermee akkoord ga dat ik een collega vervangEn ik heb volgens mij niet echt een functieomschrijving
En ff voor de duidelijkheid he, ik klaagde over het met hakken de trap op met koffie niet over het koffie brengen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dus, keihard afstraffen, anders gaat het steeds verder, eikels.
En waarschijnlijk komen ze thuis en moeten ze meteen de kattenbak schoonmaken en de vuilnis buiten zetten van vrouwlief
hehehehequote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel als ik ermee akkoord ga dat ik een collega vervangEn ik heb volgens mij niet echt een functieomschrijving
En ff voor de duidelijkheid he, ik klaagde over het met hakken de trap op met koffie niet over het koffie brengen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga volgende week even met inhoudelijk leidinggevende praten. Kutcollega van me die me steeds opzadelt met veel werk en vooral de tijdrovende kutklussen is steeds aan het zeiken dat ze het zo druk heeft en "tot hier vol zit".
En ondertussen te laat komen, te vroeg weg gaan, cliënten afbellen (WTF!), verkeerde declaraties doen (WTF! x2), krant lezen, plantjes water geven, Spaanse les huiswerk maken en youtubefilmpjes kijken![]()
En dan nog vragen aan mij of ik kan helpen met het geluid harder zetten, want dat snapte ze niet![]()
Tsja...
Ben er helemaal klaar mee, zit gewoon de boel een beetje te belazeren, mazzels! Rot dan gewoon lekker op als je er geen zin meer in hebt (is zo'n 55+ muts)
yep, inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zeker geen toezicht op welke manier dan ook, dus komt ze er mee weg?
Hard klagen dan inderdaad
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Tsja...
Das wel irritant iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Tsja...
Ohnee, ik vind het ook niet chill, maar ook niet zo erg dat ik mijn functieomschrijving onder iemand zn neus ga houdenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe
goede terugkrabbel-actie na een "kut wat heb ik nu gepost"-post
je bent leuk van jezelf, KTHXBYE slotje!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:37 schreef Incantrix het volgende:
Hallo!! First world problems hier hoorjurkje aan? Of broek? We gaan naar de bios en daar heb ik het altijd koud en fietsen en in de avond is het koud, maar ik wil er ook een beetje leuk uitzien
ja het komt veel vaker voorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]en die reactie van skjoe is ook mooi
Jurk met maillot?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:37 schreef Incantrix het volgende:
Hallo!! First world problems hier hoorjurkje aan? Of broek? We gaan naar de bios en daar heb ik het altijd koud en fietsen en in de avond is het koud, maar ik wil er ook een beetje leuk uitzien
Vel rozen Skipak!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:37 schreef Incantrix het volgende:
Op zijn bureau schijten dan maar?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohnee, ik vind het ook niet chill, maar ook niet zo erg dat ik mijn functieomschrijving onder iemand zn neus ga houden
Ik kijk hem als ik thuis ben, anders kan hij er nu al van meegenietenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Unf, volgende keer dat hij het vraagt doe je het "nee" gedeelte hiervan:
(wat een goeden acteerprestaties trouwensJaren 90
)
Mijn gezicht ging ongeveer zo:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je bent leuk van jezelf, KTHXBYE slotje!
Je moet wat als je deeltijd werk, dan ook geen reet uit voert en je man thuis alles laat doen, naast zijn 80 uur per week werkenquote:
Dan kan ze dat toch gewoon thuis doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je moet wat als je deeltijd werk, dan ook geen reet uit voert en je man thuis alles laat doen, naast zijn 80 uur per week werken![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn gezicht ging ongeveer zo:![]()
![]()
![]()
Maar dan allemaal tegelijk.
Jah, de maillot dan sowieso, maar ik heb niet echt een warm vest op van die joggingdingen na, so that's the problem. En alle beoeken die ik nog heb zijn te groot, dus da's weer minder charmant. Hmpf.quote:
Zou kunnen ja, maar dan hangt ze meestal in de stad of in de kroegquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan kan ze dat toch gewoon thuis doen![]()
![]()
quote:
Tuurlijk ga je de stad inquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb nog anderhalf uur om te beslissing of ik naar de stad ga of niet![]()
Heb je ook geen mooie shawl?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, de maillot dan sowieso, maar ik heb niet echt een warm vest op van die joggingdingen na, so that's the problem. En alle beoeken die ik nog heb zijn te groot, dus da's weer minder charmant. Hmpf.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb nog anderhalf uur om te beslissing of ik naar de stad ga of niet![]()
Of warme badhanddoek?quote:
Oh, hum.. Misschien.. Een wittequote:
55+ ersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
mijn 55+ collega geeft zelf les in Spaans en die bereidt onder werktijd ook lessen voor! En die heeft het ook altijd zo druk dat ze tien uur per dag op kantoor is!![]()
![]()
![]()
Met pântâh-print!quote:
Licht uitlopende pijpenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat betekent boot-cut bij jeans?
Ik weet echt niks van kleren
Wel cool inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:47 schreef Incantrix het volgende:
Met dekomende meet heb ik ook al zo'n dilemma want dan wil ik mijn kersjesjurk aan want dan denken jullie allemaal dat ik cool ben, maar daar is het dan nog veel tekoud voor
Ik ben er toch heul niet bij danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De volgende meet krijg jij gewoon boobiestraf
okido, thanks!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Licht uitlopende pijpen![]()
Heel licht.
Wat mij betreft welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, hum.. Misschien.. Een wittePast dat bij een zwart jurkje met blauwebloemen, zwarte maillot, zwarte laarzen? Ik ben ook echt een fasion-nono
Mijn moeder heeft het er weleens over dat ze met dat deuntje in haar hoofd bevallen is van mijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben dit aan het kijken op youtube
Dat is een signaal dat het echt tijd is om eens wat nuttigs te gaan doen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:47 schreef Incantrix het volgende:
Met dekomende meet heb ik ook al zo'n dilemma want dan wil ik mijn kersjesjurk aan want dan denken jullie allemaal dat ik cool ben, maar daar is het dan nog veel tekoud voor
en dan fappen onde de snuggiequote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:49 schreef Incantrix het volgende:
Pinguins!goeden plan, mijn liefje verzamelt pinguins
met die sniggie vind hij me vast more sexay then evah!
wel als de stroom het dan doetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]We zitten toch lekker warm bij dico thuis?
Succesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:51 schreef Incantrix het volgende:
Ik loop achter
Ik ga het maar niet eensmeer proberen ook
Unf, thnx
Ik moet er ook heenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]We zitten toch lekker warm bij dico thuis?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:51 schreef Incantrix het volgende:
Ik loop achter
Ik ga het maar niet eensmeer proberen ook
Unf, thnx
Nou wil ik m zien ook!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moet er ook heen![]()
En srsly, dat kersenjurkje kan geen maillot onder en ook geen panty en er moeten pumps onder = koud! Zelfs binnen wel, denk ik
Wij hebben van de week friet/patat gehaald, kreeg mijn man te horen van de patatmeneer dat we er te weinig kwamen, hij miste onsquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook pinguins gespaardvery metal!
Ik zeehondjes......quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook pinguins gespaardvery metal!
Doe eens een foto van het jurkje?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moet er ook heen![]()
En srsly, dat kersenjurkje kan geen maillot onder en ook geen panty en er moeten pumps onder = koud! Zelfs binnen wel, denk ik
Hamer-tijdquote:
ergens in een doos ja. Alleen mijn houten pinguins staan nog op de studeerkamer.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Staan die van jou ook alkemaal nog op zolder?
niet eensquote:
Pikkie niet doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik spaarde vroeger alles met glittersteentjes, vandaar ook de bijnaam Pikkie![]()
Bij ons hoef ik meestal de bestelling niet op te noemen want ze tikt het al inquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij hebben van de week friet/patat gehaald, kreeg mijn man te horen van de patatmeneer dat we er te weinig kwamen, hij miste ons![]()
Volgens mij verward hij ons met anderen, want zó vaak zijn we daar nooit geweest en zó lang wonen we hier ook nog niet eens
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pikkie niet doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnn
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij ons hoef ik meestal de bestelling niet op te noemen want ze tikt het al inZegt wel iets over hoe vaak we daar komen
Die van mij weet ook al standaard dat ik een hamburger met kaas en bacon wil met grillsaus en geen saus bij de spareribsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij ons hoef ik meestal de bestelling niet op te noemen want ze tikt het al inZegt wel iets over hoe vaak we daar komen
hahahaha!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:
chinezen d'uh !!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha!
Zijn het nog Nederlanders daar of Vietnamezen/Chinezen?
Hier is het een Marokkaan achter de frituurpan, maar bakken kan hij als ze beste
Hij snijdt zelf de patat van aardappels, hmmmm
Ik herken echt de stem van Boes Boes ookquote:
Whehehehequote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
chinezen d'uh !!!De beste frietbakkers
Ola! Uitgestudeerd?quote:
lachen man!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik ging toen ik mijn "bestelling" aan mijn man ging doorgeven praten als een Chinees, sambal bij, geen kloepoek, bedankie!
je weet toch dat ik lame benquote:
da's toch lekker joh!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
het zal hier vanavond wel weer iets van spruitjes / broccoli / boontjes worden
Sambalbonen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's toch lekker joh!
Sambalbonen, spruitjes met beetje hazelnoten erbij (of beetje pindakaas), broccoli met sojasaus, hmmm
quote:
ik eet het zonder zuut erdoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's toch lekker joh!
Sambalbonen, spruitjes met beetje hazelnoten erbij (of beetje pindakaas), broccoli met sojasaus, hmmm
Wandelen!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:06 schreef BGTes het volgende:
Voor mezelf een vrije avond ingeplandWat zal ik eens gaan doen?
Yep, gewoon lepeltje sambal door de sperziebonen mikkenquote:
^Ô^ Omnomnom sla dingesen en... gezonde.... jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik eet het zonder zuut erdoor
Ach, it's for the good cause!
Dat denk ik ook aan het begin van een vrije avond en dan kijk ik aan het einde van de avond terug:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wandelen!
Shoppen!
Boek lezen!
Kutfilm kijken!
Dat ga ik eens doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, gewoon lepeltje sambal door de sperziebonen mikken
Ik bedoel geen halve liter saus natuurlijk he, bah, da's niet eens lekker.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik eet het zonder zuut erdoor
Ach, it's for the good cause!
nah, ik kan prima zonder. Vind spruitjes kaal veel lekkerderquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedoel geen halve liter saus natuurlijk he, bah, da's niet eens lekker.
Maar lepeltje sambal of theelepel pindakaas pp.
Klein beetje kookvocht wel erbij laten, en dan bij pandan rijst, mjam mjam mjam.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klein beetje kookvocht wel erbij laten, en dan bij pandan rijst, mjam mjam mjam.
ik vind kale spruiten ook het lekkerst, beetje zout is voldoende.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, ik kan prima zonder. Vind spruitjes kaal veel lekkerder
eet je helemaal geen rijst?quote:
nee, daar ben ik overheen gegroeid sinds ik ze regelmatig eetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind kale spruiten ook het lekkerst, beetje zout is voldoende.
Maar kan me voorstellen dat je het wel zat wordt als je het vaak achter elkaar eet.
Maar prima toch, kaal = afvallen
Wel morgen weer buikkrampen dan voor jou, da's weer minder
Ja, true, weet ik ook wel, maar de motivatie bereikt standaard een dieptepunt op vrijdagmiddag om 4 uurquote:
1 doos??quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ergens in een doos ja. Alleen mijn houten pinguins staan nog op de studeerkamer.
Me no likeyquote:
Daarom een motivatieslingertje voor jouquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daar ben ik overheen gegroeid sinds ik ze regelmatig eet
[..]
Ja, true, weet ik ook wel, maar de motivatie bereikt standaard een dieptepunt op vrijdagmiddag om 4 uur
ik zie niks, en ja, 1 doos, heel veel kleine prutjes, en in die tijd sloeg ik nog niet zo door in mijn verslavingen als tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
1 doos??
En jullie vinden vast wel weer iets om me mee te plagen, maar vooruit
[ afbeelding ]
Dit wordt het waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat denk ik ook aan het begin van een vrije avond en dan kijk ik aan het einde van de avond terug:
Fokken
Slecktenfilm half gekeken
Fokken
9gag
Fokken
Tv kijken
Slapen
xienixquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
1 doos??
[ afbeelding ]
LEUUUUUUKKKK!!!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
1 doos??
[ afbeelding ]
met rozijnen erdoor maak je mij dan weer compleet niet blij meequote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Me no likey
Al had ik laatst iets met rozijnen erdoor, dat was wel
Wat een lievvvve jurkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
1 doos??
http://s28.photobucket.co(...)2012-03-02155951.jpg
Klik zelf maar![]()
even de afbeeldings URL copy pastenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie niks, en ja, 1 doos, heel veel kleine prutjes, en in die tijd sloeg ik nog niet zo door in mijn verslavingen als tegenwoordig![]()
Hendig wel. Mijn lief heeft een doos of 5 en het mag niet wegquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie niks, en ja, 1 doos, heel veel kleine prutjes, en in die tijd sloeg ik nog niet zo door in mijn verslavingen als tegenwoordig![]()
www.goedkopeschoenen.nl ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:13 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dit wordt het waarschijnlijk
Al wil ik wel heel graag shoppen.. is er geen site met heule goedkope schoenen waardoor ik me niet al te schuldig voel?
Daar lopen omdat mijn helden op sokken er alleen durven te komen als kindlief weg isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
Trix, rock ende roll chick! Wauw!
Wat doet die pousse op den kinderkamer?
Ja ik zag hetquote:
I MADE IT WORSSSEquote:
Ja da's wel een beetje jammerquote:
Die touwtjes horen eraan, anders aan de schouderpanden hangen.. En jah, dit zijn de enige pumps die ik hebquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
oh, je moet wel die touwtjes afknippen en hogere hakjens aanVerder helemaal top!
Waar heb je die jurk vandaan, die MOET ik ook hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die touwtjes horen eraan, anders aan de schouderpanden hangen.. En jah, dit zijn de enige pumps die ik heb
Thnx chicks
En dan die suggesties daaronder ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)7&PI=2&SM=0&AAPP=200
Wat mooooi! Een echte vetkleppers storthoop jurk!
http://nelly.com/nl/kledi(...)its=36&sort=3&imgs=4quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:16 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja da's wel een beetje jammerBen geen Scapino-fan.
* BGTes checks it out anyway
Miekequote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)7&PI=2&SM=0&AAPP=200
Wat mooooi! Een echte vetkleppers storthoop jurk!
Van marktplaatsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar heb je die jurk vandaan, die MOET ik ook hebben
Shit shit shit shitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://nelly.com/nl/kledi(...)its=36&sort=3&imgs=4
Mijn laptop liep er gewoon bijna van vastquote:
wo ist das und haben sie das auch für sehr grosses frauen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Van marktplaatsmaar bij die ene winkel waar Priem al haar sexay retro- jurkjes vandaan trekt hebben ze 'm ook nog
wowquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:20 schreef BGTes het volgende:
http://nelly.com/nl/schoe(...)sive-suri-427777-99/
Wat is dezen?
aan de nek te zien zelfs 34....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
C&A XL jurk, uit de grote maten collectie (46 tot 60):
[ afbeelding ]
Emoslinger.gifDat mens heeft maat 36
topvintage.nl en wat is zeer groot? Meeste gaan wel tot xxl oid.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wo ist das und haben sie das auch für sehr grosses frauen?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
C&A XL jurk, uit de grote maten collectie (46 tot 60):
[ afbeelding ]
Emoslinger.gifDat mens heeft maat 36
Die zag ik eerst ook staan jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
ook uit de XL collectie:
[ afbeelding ]
Zo charming jonge
Ze heten ook echt "EXCLUSIVE SURI"quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:22 schreef BGTes het volgende:
http://nelly.com/nl/schoe(...)427/leoni-427841-29/
Doet me denken aan dat kreeftenpak van Gaga
Het spijt me maar ik vind ze afschuwelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik vind die dus écht mooi... Maar ik durf het nergens neer te zetten omdat íedereen ze uber lelijk vindt
ik vind ze grappig, maar zou er zelf niet mee gaan lopenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik vind die dus écht mooi... Maar ik durf het nergens neer te zetten omdat íedereen ze uber lelijk vindt
I knowquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
KUT KUT KUT
Morgen double date dankzij afspraken maken met zatte porem![]()
Ja ik vind ze echt tof; maar ik denk dat ze zo vreselijk lomp aan mijn voet zouden staan dat het er toch niet uit zou zien. En dan wil cif nooit meer naast me lopenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind ze grappig, maar zou er zelf niet mee gaan lopen
Die jurk is uitverkocht maar ik word nu op de hoogte gehouden als hij weer verkrijgbaar isquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die jurk is uitverkocht maar ik word nu op de hoogte gehouden als hij weer verkrijgbaar is
Kun je daar makkelijk terug sturen als het niet past?
Zo duur ist allemaal nietRelaxed!
Dieettopicquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
iemand vraagt in het dieettopic of pannekoeken nou ècht zo veel kcals bevatten![]()
![]()
![]()
en suiker en vetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pannekoeken is toch een beetje meel met ei?
en melk!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pannekoeken is toch een beetje meel met ei?
dat is ook helemaal niet erg, maar je moet het niet als dieetvoer gaan eten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ligt toch aan jezelf?
[..]
Dat is toch niet erg?
het bevat gewoon weinig nuttige dingen, laten we het daar op houden. Dus een gezonde, lichte maaltijd haal je er zeker niet uit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ligt toch aan jezelf?
[..]
Dat is toch niet erg?
goede Anti aanbakpanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het bevat gewoon weinig nuttige dingen, laten we het daar op houden. Dus een gezonde, lichte maaltijd haal je er zeker niet uit.
Vet wel, want je moet ze ergens in bakken...
Neh 6 lakjesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, heb je veel uit de koffer gesnaaid?
maar toch 6 nieuwe aanwinstjesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh 6 lakjes![]()
ik zal zo wel foto's uploaden, heb geen zin
Toch Korsakovquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
vriendinnetje snapte het gelukkig, ga ik daar maandagavond heen.
Ik haat mijn hoofd, het vergeet zo veel
Mijn comment bij haar vriend-stash is verwijderdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij wil Masja gewoon graag dat we grappen over d'r vriend maken
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:44 schreef BGTes het volgende:
[..]
Mijn comment bij haar vriend-stash is verwijderd
ben je ook geband?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:44 schreef BGTes het volgende:
[..]
Wat had je gezegd?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:44 schreef BGTes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |