Dat dacht ik eerst ook. Maar ik heb collega's op hetzelfde kantoor die wel alle informatie kunnen zien, en ik niet. Misschien zijn ze de informatie alfabetisch per medewerker aan het invoeren? En aangezien mijn achternaam met een V begint............quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Ik ook...wel een account aangemaakt, kan ook inloggen, maar dan houdt het op.
Pagina niet gevonden of beschikbaar komt er op het scherm.
Misschien een rare vraag, maar heeft dit misschien te maken met de AREA waar je werkt...ons VBG sluit in november.
Mijne begint met een S, dus dat zou kunnen kloppen want bij mij staat ook nietsquote:Op maandag 5 maart 2012 21:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Maar ik heb collega's op hetzelfde kantoor die wel alle informatie kunnen zien, en ik niet. Misschien zijn ze de informatie alfabetisch per medewerker aan het invoeren? En aangezien mijn achternaam met een V begint............
Ik denk dat ze overspoeld worden met klachten, bij de IT-afdeling. Ik wacht ook al weken op antwoord. Die site werkt voor geen meter. Ik krijg iedere keer die Salesforce crap op m'n scherm, en als ik er in kom kan ik niets wijzigen. Dan staat er bijv: "Persoonsgegevens worden al bewerkt door gebruiker Kramerica-Industries". Of: "Dit personeelsnummer is geblokkeerd".quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:52 schreef kleintje1 het volgende:
ik kan nog steeds geen account aanmaken. heb nog steeds een werkplek op kantoor geeft hij aan dus al een wachtwoord. Al 2 keer een mail gestuurd maar krijg geen antwoord.
Het bedrijf wil ook helemaal niet dat je het aanbod accepteert. Ze willen dat je oprot! Ze gaan er van uit dat jij beide aanbiedingen zo ongunstig vindt dat je ofwel uit eigen beweging opstapt, ofwel vrijwillig een beëindigingsovereenkomst tekent.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:57 schreef Posthoorn het volgende:
Aantal dingen snap ik niet in jouw verhaal, waarom zou iemand een postbezorgerdienst accepteren? Na die 10 maanden compensatie val je terug naar postbezorger loon.
Na 5 uur voel ik het al in mijn rug..quote:Op maandag 5 maart 2012 12:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Zeven uur sorteren is killing voor je lichaam inderdaad, ik zou dat ook niet willen. Je maakt continu dezelfde bewegingen.
Dan stond jullie HAH zeker hier, ik had wel 5 soorten!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Poesopstokje het volgende:
De beloofde 5 HaH hadden we niet, weer 2 stuks dit keer.
Had in totaal 5 tassen, die ik wonder boven wonder in 1x heb meegekregen![]()
En wederom heeft een collega ontslag aangevraagd, flinke leegloop hiero
Ik had er 6quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dan stond jullie HAH zeker hier, ik had wel 5 soorten!
Hier stond echt iederéén te klagen over het bedrijfsbeleid bij het depot, en 2 nieuwe bezorgers die vandaag aankondigden weg te gaan omdat ze de hoeveelheden post ''achterlijk'' vondenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik denk het niet, ik hoor van iedere nieuwe bezorger die ik zie hetzelfde. Het verloop bij onze vestiging is dan ook ''enorm'' zei mn TC laatst toen ik klaagde dat ik steeds een andere sorteerder heb.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vraag me af of ze voldoende postbezorgers aanhouden op deze manier.
Belachelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:54 schreef Selestha het volgende:
Deze bezorgers hadden trouwens ook wel recht van spreken, respectievelijk 11 en 9 tassen voor 2 uurtjes betaling.
Wil een een aantal collega's van mij??quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Idd, óf dat je tegen de nieuwe versoberde voorwaarden op zo'n CVL blijft werken. Het liefst in de grootste kutdienstjes natuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het bedrijf wil ook helemaal niet dat je het aanbod accepteert. Ze willen dat je oprot! Ze gaan er van uit dat jij beide aanbiedingen zo ongunstig vindt dat je ofwel uit eigen beweging opstapt, ofwel vrijwillig een beëindigingsovereenkomst tekent.
Volgens mij verschilt het echt enorm per plaats of zo, want bij ons neemt er vrijwel nooit iemand ontslag. Tegenwoordig nemen ze zelf geen postbezorgers meer aan, maar wordt dat gedaan door een recruiter, en er worden nu dus ook echt mensen afgewezen, terwijl je voorheen al werd aangenomen als je een fiets had. Zo kwamen er laatst 5 mensen op 1 ochtend langs, daarvan werden er 4 afgewezen omdat ze die niet geschikt vond.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vraag me af of ze voldoende postbezorgers aanhouden op deze manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |