Wtf en die mensen moeten dan nog na 3 uur hun wijk lopen?quote:
Het is niet mijn schuld dat de helft van de voorbereiders niet kan werken, als ik gisteren na mijn eigen dienst de deur uit was gegaan was het ook zo'n half drie geworden voordat alles klaar was ipv 1 uur.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf en die mensen moeten dan nog na 3 uur hun wijk lopen?
Fahrenheitstraat? Afgelopen zaterdag was er maar 1 inlener in mijn DVG's die 2 wijken heeft klaargemaakt en die was niet van de Fahrenheit. Het gaat ook meer om voorbereiders dan om inleners. Als je die voorbereiders ziet werken dan val je spontaan in slaap.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:36 schreef Troeta het volgende:
Nou TokenW, jullie hebben bijna al onze mensen, dus nie zo klagen he:D
Post die op zaterdag in de oranje bus is gedaan, komt ook niet aan op maandag.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef Troeta het volgende:
@Snoepje, post je spul voortaan lekker op maandag, ook al doe je het zondag in de brievenbus, het komt toch niet op maandag aan. Je maakt je druk om niks.
Hier mochten de kampieoenen absoluut niet mee op zaterdag, alleen op dinsdag mogen die bezorgd worden.
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:11 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Post die op zaterdag in de oranje bus is gedaan, komt ook niet aan op maandag.
Ik heb vorige week zaterdag een declaratie in een retourenveloppe gericht aan de Tc op de bus gedaan.
Woensdag maar even gecontroleerd of ie ook aangekomen was. Niet dus!
En heb geen kopieën gemaakt...ach, je vertrouwd er toch op dat de post aankomt! Dream on....
Maar met de Tc overleggen....wil toch mijn centjes hebben.
Tijd voor een bril?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:54 schreef Herfstblad het volgende:
Nee, ik ook niet (uitzonderingen niet meegerekend). Maar ik zag op dag 2 dat de postbezorger waar ik mee meeliep de dag ervoor (dinsdag) tot 20 uur had gelopen
.
Die vrouw zei ook dat ze altijd hem wilde helpen, want hij kon het nooit lezen en hield het op een paar centimeter van zijn gezicht
Ik denk hetquote:
Grote kans dat dat Sandd was..........die ouwetjes weten het verschil toch niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou toch echt niet nog om 19.00 uur post gaan bezorgen.![]()
Hoorde dat trouwens ook in een gast wijk waar ik tijdelijk moest lopen.
Een bejaarde vrouw vertelde mij dat de post vaak 's avonds bezorgd wordt.huh?
Leuk en aardig, wij worden daar wel op aangesproken. Kun je alles weer gaan uitleggen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Grote kans dat dat Sandd was..........die ouwetjes weten het verschil toch niet.
Die zijn toch overgeheveld naar VSP....wij hebben ze niet a.s donderdag!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Blobje het volgende:
Komende donderdag de V&D Prijzencircus folders? Dat gaat weer een lange dag worden.
Subco dusquote:Op maandag 12 maart 2012 17:14 schreef Snoepje5 het volgende:
Blijkbaar wordt de busjesman die de post (tevens uit de brievenbussen) ophaalt overgenomen door een ander bedrijf ofzo. Vandaar dat het zo vaag gaat de laatste tijd met brievenbuspost op zondag.
Beetje raar verhaal. Gehoord van de plaatselijke postbode..
Een eenmanszaakie die het werk van PostNL doet?quote:
Verschilt per locatie volgens mij.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:37 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Die zijn toch overgeheveld naar VSP....wij hebben ze niet a.s donderdag!
In dat geval zou ik eerst even de documentaire van Zembla hierover bekijken. Dan zou je zeggen: wordt geen subco voor PostNLquote:Op maandag 12 maart 2012 17:43 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Een eenmanszaakie die het werk van PostNL doet?
Wat een baan zeg. En je kan je zo aanmelden als subco op de postNL website? Nou als je geen baan hebt dan zou ik zeggen, wordt subco voor PostNL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |