abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108949724
Hier was het weer ook goed...jas los gehad.
Kampioenen erbij...lekker gewerkt, had de postboy meegenomen.
Rouwkaart op het depot blijven liggen...fiets in turbostand en de kaart na mijn bestelronde maar even bezorgd.
pi_108951238
:P Ik loop nu nog met 2 jassen (winterjas en regenjas), maar heb dat binnenkort niet meer nodig nee. Hopelijk komen die bestelde kledingstukken nog eens.
[/quote]

Heb gehoord dat de kleding pas volgend jaar komt :D
pi_108955546
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:47 schreef postfiets het volgende:
:P Ik loop nu nog met 2 jassen (winterjas en regenjas), maar heb dat binnenkort niet meer nodig nee. Hopelijk komen die bestelde kledingstukken nog eens.
Heb gehoord dat de kleding pas volgend jaar komt :D
[/quote]

Las in de MAIL dat de chauffeurs van het autobedrijf en paketten de nieuwe kleding half maart krijgen. De verdere uitrol gaat stapsgewijs.

De inner en outerjack heb ik welgeteld 1 dag aan gahad...was te warm.
De bodywarmer over de innerjack gedaan. Was oké!
pi_108958588
vind de nieuwe jassen wel mooi, moet ik zeggen!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_108960082
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:44 schreef Drassss het volgende:
Ochja, hier (tenminste ik) gaan we wel alle machinepost na. Zeker als je na een paar vakken erachter komt dat de machines er weinig zin in hadden. Wat ik wel merk is dat het vaak alles of niks is. Of de machines hebben prima gedraaid of het is echt helemaal niks :P
Zou dat misschien komen door adressen achter een raampje ,
die zijwaarts geschoven zijn , zodat huisnummer 87 door de machine als nr 8 gelezen werd
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_108960674
over het algemeen zijn het geen enveloppen met een raampje, dus ik denk niet dat dat er veel mee te maken heeft
pi_108962978
Vrijdagochtend was nog scenario basis meegedeeld, zaterdagochtend bleek dat zowel de even als onevenkant van de Kampioen meemoest, ondanks dat eerder op de containers stond dat het dinsdag zou meegaan. Desondanks volgens mij nog niet alle Kampioenen weggebracht.
Komende zaterdag gaat ook behoorlijk druk worden volgens de scenariolijst, met een drukte vergelijkbaar op donderdagen. Geen idee wat daar de oorzaak van is (Kampioenen zullen dan immers allemaal wel eruit zijn)
pi_108968625
Toch apart dat het per vestiging zo verschilt. Ik had de meeste Kampioenen woensdag al.

En dat die nieuwe jassen zo laat komen, verbaasd me niet. Straks heb je een zomerjas nodig en heb je die niet :P Althans, ik niet.
pi_108971450
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:45 schreef kleintje1 het volgende:
wij hebben maandagmorgen een info vergadering over geo. ben benieuwd
Hier ook komende week. Lijkt erop dat het toch wel gewoon ingevoerd gaat worden. Ben benieuwd wat voor gevolgen het gaat hebben.. had begrepen dat ze wijken maken die 3 uur zijn per stuk. Nu maak ik meestal tussen de 4 en de 5 uur, maar dan zal ik zeker moeten gaan kiezen tussen 3 of 6. Met 3 uur maak ik 0,0 extra uren meer en dus minder geld... en 6 uur op 1

Wel een nadeel van bezorger zijn, ik heb zelf weinig contact met collega's ivm wisselende diensten en ik kom vrijwel nooit op de vestiging :P de meeste nieuwtjes lees ik hier _O-

[ Bericht 11% gewijzigd door VixenFromHell op 11-03-2012 17:38:56 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_108972786
@ErwinRommel,

Die brievenbussen (ja twee en geen enkele) worden hier in de hele wijk niet meer op zondag geleegd.

Tenminste, daar ga ik van uit aangezien ze drie weken achter elkaar in het weekend op '' maandag na 18:00 geleegd'' staan. Die vrouw van de PostNL klantenservice heeft mij gewoon voor de gek gehouden.

Overigens, hoe kan het in godsnaam dat een hele wijk de brievenbussen niet meer geleegd worden in het weekend? Nu moet ik iedere zondag 10 minuten op en neer om post op de bus te doen. Toch te gek voor woorden?
pi_108976803
Dacht van een collega gehoord te hebben dat de kleding binnen een paar maand zou komen.. maar nu lees ik idd in dat blad dat ze beginnen bij het autobedrijf en dat pas zomer 2013 iedereen over is op PostNL spul :X
pi_108976848
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Dacht van een collega gehoord te hebben dat de kleding binnen een paar maand zou komen.. maar nu lees ik idd in dat blad dat ze beginnen bij het autobedrijf en dat pas zomer 2013 iedereen over is op PostNL spul :X
Ja fijn, ik werk al de hele winter zonder goede jas omdat we overgaan op PostNL kleding :') Ben benieuwd of ik met dit tempo volgend jaar met kerst wel een jas heb :')
pi_108977026
Je krijgt geen goede winterjas maar je moet wel hun kleding aan? :X en dan krijg je niks omdat het nieuwe spul eraan komt? Sjonge wat een prutsers :') ik bedoel, snap dat ze wilden wachten omdat de nieuwe kleding eigenlijk voorjaar 2012 zou komen (dacht ik iig?), maar je medewerkers zonder goede kleding de straat op sturen.. :N. En als het langer gaat duren, zullen ze toch voor goede kleding moeten gaan zorgen in de tussentijd, lijkt me. Zeker als ze er op staan dat je hun kleding draagt :')

Ik heb wel gewoon de binnen en buitenjas, maar bij erg koud weer had ik alsnog mijn eigen aan, omdat die veel warmer was :o
  zondag 11 maart 2012 @ 18:18:40 #264
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_108978166
Hoorde van mijn TC dat het as zaterdag ontzettend druk gaat worden. Zonde, want dan heb ik net vrij genomen.. Kan ik eens uren maken... :P
  zondag 11 maart 2012 @ 18:20:33 #265
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_108978226
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:58 schreef Snoepje5 het volgende:
@ErwinRommel,

Die brievenbussen (ja twee en geen enkele) worden hier in de hele wijk niet meer op zondag geleegd.

Tenminste, daar ga ik van uit aangezien ze drie weken achter elkaar in het weekend op '' maandag na 18:00 geleegd'' staan. Die vrouw van de PostNL klantenservice heeft mij gewoon voor de gek gehouden.

Overigens, hoe kan het in godsnaam dat een hele wijk de brievenbussen niet meer geleegd worden in het weekend? Nu moet ik iedere zondag 10 minuten op en neer om post op de bus te doen. Toch te gek voor woorden?
Kan zijn dat jij net te laat komt en dat de chauffeurs van Autobedrijf de bus al gelicht hebben op zondag? Dan draaien ze idd door naar maandag.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_108978376
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Kan zijn dat jij net te laat komt en dat de chauffeurs van Autobedrijf de bus al gelicht hebben op zondag? Dan draaien ze idd door naar maandag.
Lieve Erwin, dit staat er op zaterdag ook al. De bus wordt gewoon niet geleegd. Of er is een postbode die denkt leuk te zijn en iedere bus op maandag (ipv zondag) te zetten week na week.

Nou morgen maar weer bellen en een klacht indienen.
  zondag 11 maart 2012 @ 18:39:21 #267
110987 ErwinRommel
pi_108978870
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:24 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Lieve Erwin, dit staat er op zaterdag ook al. De bus wordt gewoon niet geleegd. Of er is een postbode die denkt leuk te zijn en iedere bus op maandag (ipv zondag) te zetten week na week.

Nou morgen maar weer bellen en een klacht indienen.
Dat kan ook nog een mogelijhkheid zijn schatje ;)
Toch zou ik maar eens bellen want ik kan me voorstellen dat het v reselijk hinderlijk is als je 10 minuten verderop een bus moet vinden!
pi_108979195
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:45 schreef VixenFromHell het volgende:
Je krijgt geen goede winterjas maar je moet wel hun kleding aan? :X en dan krijg je niks omdat het nieuwe spul eraan komt? Sjonge wat een prutsers :') ik bedoel, snap dat ze wilden wachten omdat de nieuwe kleding eigenlijk voorjaar 2012 zou komen (dacht ik iig?), maar je medewerkers zonder goede kleding de straat op sturen.. :N. En als het langer gaat duren, zullen ze toch voor goede kleding moeten gaan zorgen in de tussentijd, lijkt me. Zeker als ze er op staan dat je hun kleding draagt :')

Ik heb wel gewoon de binnen en buitenjas, maar bij erg koud weer had ik alsnog mijn eigen aan, omdat die veel warmer was :o
Nou, ik móet hun kleding niet aan, maar mijn eigen winterjas én regenjas zijn kapot gegaan door het werk. Dus verzocht ik om een jas. Die ik nu, 4 maanden later, nog niet heb. Wel 3 TNT shirtjes en 2 broeken :')

Gelukkig wordt het nu mooier weer, dan kan ik tenminste werken zonder jas..
pi_108979449
Ah ja, sommige bezorgers hier op fok moeten namelijk verplicht AL hun werkkleding aan (broek bijv dus ook) :X
pi_108979457
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:18 schreef Drassss het volgende:
Hoorde van mijn TC dat het as zaterdag ontzettend druk gaat worden. Zonde, want dan heb ik net vrij genomen.. Kan ik eens uren maken... :P
Sowieso Makro hier plus wat HAH...
Wat kan dat andere zijn dan?
Normaal is maart redelijk rustig :P (en de Kampioenen zaten er gisteren al bij)

Veel post loopt op zich wel lekker hoor (beter dan bij elk huis één brief), alleen dan moet het niet net zoals gisteren weer superslecht zijn gesteld met de HAH sortering door VSP.... Die hadden het wederom voor elkaar gekregen om 1) de bandjes van HAH veels te strak te zetten zodat alle reclame al kapot was voordat het in de bus lag en 2) soms gewoon 4 keer dezelfde folder achter elkaar doen bij meerdere HAH's... :( Op een gegeven moment ben ik maar gestopt met het verbeteren van VSP's sorteer fouten...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 maart 2012 @ 19:33:38 #271
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_108981105
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:54 schreef VixenFromHell het volgende:
Ah ja, sommige bezorgers hier op fok moeten namelijk verplicht AL hun werkkleding aan (broek bijv dus ook) :X
ik hou het bij de jas, shirt/trui en broek. Die broek ook, want zo hou je je eigen kleding netjes
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 11 maart 2012 @ 19:38:45 #272
110987 ErwinRommel
pi_108981317
Zelf draag ik die zwarte broek met TNT logo op rechter heupzak. Verder het overhemd met stropdas, en TNT jas (die zware). Als schoeisel M-90's ^O^
pi_108982845
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik hou het bij de jas, shirt/trui en broek. Die broek ook, want zo hou je je eigen kleding netjes
Ik heb een nogal ongebruikelijke heupafmeting, waardoor alle broeken óf te wijd (hangend om mn heupen), óf te strak (overal trekken) zijn. Ik heb nu maat XL gekregen van PostNL, en da's dus de laatste categorie. Mijn shirtjes zitten prima met maat M, maar mn broeken met XL dus nog niet. En nieuwe broeken krijgen duurt net zo lang als een jas krijgen (ik krijg ze dus niet :') ) dus ik ben blij dat ik mn eigen kleding aan mag..
pi_108983663
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Sowieso Makro hier plus wat HAH...
Wat kan dat andere zijn dan?
Normaal is maart redelijk rustig :P (en de Kampioenen zaten er gisteren al bij)

Misschien het blad van ziggo wat voorheen bij Netwerk VSP zat.
Was namelijk altijd erg druk met dat blad als Netwerk VSP op dat moment geen bezorger had.....
pi_108988144
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:18 schreef Drassss het volgende:
Volgende week maar geen wijken lopen dan en lekker tot 2 a 3 uur voorbereiden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')