of TS kan zich niet alles meer herinneren omdat er alcohol in het spel is (iets met vervagen van normen)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:38 schreef blup het volgende:
[..]
Wacht ze eerst maar eens af, feit dat je een boete krijgt op basis van dit verhaal riekt het ernaar dat de verbalisant een aspirant is.
Als ik TS goed begrijp waren er drie agenten bij betrokken, dan is haar zaak sowieso verloren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:38 schreef blup het volgende:
[..]
Wacht ze eerst maar eens af, feit dat je een boete krijgt op basis van dit verhaal riekt het ernaar dat de verbalisant een aspirant is.
Nogmaals, dit verhaal. Ik heb het vermoede dat je niet alles verteld.
Hopelijk doe je geen rechtenstudie met als doel rechter te wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:30 schreef Galajurk het volgende:
Echt waar? Komt het in mijn strafblad? Maar ik vind niet dat je zomaar een boete kan geven. Misschien heb ik gewoon praakgebrek en ben ik toevallig in een plas met bier gevallen. En verder was er vrij weinig op ons aan te merken. Het enige was dat we wat luidruchtig waren
Als de bekeuring niet voldoet aan de eisen kunnen er wel 1000 agenten bij staan. De zaak is dus niet sowieso verloren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:39 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als ik TS goed begrijp waren er drie agenten bij betrokken, dan is haar zaak sowieso verloren.
bron: http://www.vraaghetdepolitie.nl/sf.mcgi?101quote:WAT IS OPENBARE DRONKENSCHAP?
Iemand die gedronken heeft en zich asociaal of vervelend gedraagt op straat maakt zich schuldig aan openbare dronkenschap. De boete voor openbare dronkenschap kun je vinden in de boetebase van het openbaar ministerie.
Dan wens ik TS veel succes om te bewijzen dat de agenten liegen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als de bekeuring niet voldoet aan de eisen kunnen er wel 1000 agenten bij staan. De zaak is dus niet sowieso verloren.
Dat zegt dus echt helemaal niks...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:40 schreef Galajurk het volgende:
Hoezo niet alles vertel? Het feit dat ik dit alles kan navertellen en nu niet met een kater in mijn bed ligt zou erop moeten duiden dat ik niet liters alcohol naar binnen heb zitten werken gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ja het is terecht want het gaat om ´kennelijke staat'. In de wet staat geen promillage genoemd daarvoor, het is dus puur aan de agent om te bepalen of jij in kennelijke staat bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:52 schreef Galajurk het volgende:
Bedankt voor je reactie waar ik niks aan heb aangezien ik niet vroeg of het terecht is of niet.
@ Kasper, nee het was niet in utrecht!
hahhahaha oooh wat grappigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:00 schreef Whuzz het volgende:
En zelfs als ze níet dronken was, dan geld nog steeds LAF.
Leugen + Ambtseed = Feit.
Dan hoop ik dat die verdubbeld wordt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:04 schreef imanidiot het volgende:
Gewoon laten voorkomen dat is veel leuker en dat kost de staat dan ook nog wat geld.
Ben je niet de enige die betaald.
Zou trouwens iedereen moeten doen die een boete krijgt.
Moet je dan wel vrij voor nemen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:04 schreef imanidiot het volgende:
Gewoon laten voorkomen dat is veel leuker en dat kost de staat dan ook nog wat geld.
Ben je niet de enige die betaald.
Zou trouwens iedereen moeten doen die een boete krijgt.
2 keer voorgekomen 2 keer eigenlijk terecht.quote:
Het is het waardquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:09 schreef kasper het volgende:
[..]
Moet je dan wel vrij voor nemen.
Kost je ws meer dan die hele boete.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |