Eigenlijk is dit mijn eigen variant daarvanquote:Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef Novem het volgende:
Die Green Goddess Pizza lijkt me lekker zeg!Ik zie veel linkjes ervan op Google, welk recept heb jij gebruikt?
Wil je me adopteren?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef Novem het volgende:
Die Green Goddess Pizza lijkt me lekker zeg!Ik zie veel linkjes ervan op Google, welk recept heb jij gebruikt?
Ik heb ook weer een menu gemaakt, toch handig om wat leukere dingen te koken.
Merk wel dat het voor mij alleen werkt als ik zeker weten geen plannen heb die week, doe maar 1 keer per week boodschappen en dan is het lastig om dingen nog langer door te schuiven ivm houdbaarheid. Al best vaak dingen weg moeten mikken.
Lijstje is niet op volgorde trouwens..
Zoete aardappel, pastinaak en wortelfrietjes met gegrilde entrecote en espagnole saus
Tika Masala met zelfgemaakte naan en mango lassi
Marokkaans stoofpotje met kikkererwten, pompoen, aubergine, rozijnen en pruimen met couscous
Spaghetti met zelfgemaakte pesto met geroosterde trostomaatjes en gegrilde courgette ernaast
Gepofte zoete aardappel gevuld met veggie chili, champignons, rucola, kaas
Kip in ketjapsaus met witte rijs, gebakken paksoi en bakbanaan
Tortilla met aardappel, paprika, tomaat en chorizo met een salade van rucola, witlof en wortel en granaatappelpitjes
Ja, gewoon posten! Altijd leuk en inspirerend om te zien wat anderen kokenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Goeie schop Novem!
Moet ook weer eens gewoon gaan posten. We doen ook gewoon nog steeds weekmenu'swat een heerlijkheid
maar wil ook weer wat meer variatie aan gaan brengen. zie zoveel lekkers voorbij komen hier in CUL wat ik ook wil proberen, te beginnen met volgende week de Kon Pao kip van RobinOok
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zondag: verse pasta, melanzane parmiggiano
Yea heerlijk!quote:Op maandag 26 maart 2012 16:37 schreef Selestha het volgende:
[..]
Heerlijk met dit weer, daardoor kwam ik er op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |